;
coinex

بهترین فیلم های شهاب حسینی [30 فیلم برتر]

شهاب حسینی یکی از بازیگران موفق سینمای ایران است. این بازیگر خوش چهره و مطرح تاکنون فیلم‌های بسیاری بازی کرده است و در تمامی آنها خوش درخشیده است. اگر مایل هستید با بهترین فیلم های شهاب حسینی آشنا شوید با تکراتو همراه باشید.

شهاب حسینی یکی از بازیگران محبوب ایرانی است که بازی در سریال شهرزاد او را بیش از پیش معروف و محبوب کرد. از این رو در این گفتار قصد داریم به معرفی فیلم های عاشقانه شهاب حسینی بپردازیم. پس با معرفی فیلم های کمدی شهاب حسینی همراه ما باشید.

بهترین فیلم های شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون، مجری، کارگردان و گوینده ایرانی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ است. شهاب حسینی از اواسط دهه هفتاد با دو تئاتر «بر کرانه باد» و «افسانه» هر دو به کارگردانی مینا ابراهیم‌زاده کارش را شروع کرد اما با مجری‌گری در برنامه «اکسیژن» بود که تبدیل به چهره شناخته‌شده‌ای برای مردم شد.

سال ۱۳۷۹ نقشی فرعی و کوتاه در سریال محبوب «پس از باران» داشت و سال ۱۳۸۰ با فیلم «رخساره» ساخته امیر قویدل راهش را به سینما هم باز کرد. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را از آن خود کند.

همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. حسینی در فیلم‌های سینمایی بسیاری نقش داشته است.

در ادامه با معرفی بهترین فیلم های شهاب حسینی و همچنین معرفی فیلم های کمدی شهاب حسینی با ما همراه باشید.

آن شب

بهترین فیلم های شهاب حسینی

«آن شب»، فیلمی در ژانر وحشت، هیجان انگیز و رازآلود به نویسندگی «کوروش اهری» و «میلاد جرموز» و کارگردانی «کوروش اهری»، محصول سال 2020 کشورهای آمریکا و ایران است. از بازیگران این فیلم می‌توان به «شهاب حسنی»، «نیوشا نور» و «جرج مگوایر» اشاره کرد. این فیلم پس از حضور در جشنواره مولینز، توانست 3 جایزه «بهترین فیلم»، «بهترین بازیگر نقش اول مرد» و «بهترین فیلمنامه» را از آن خود کند.

فیلم آن شب، روایت‌گر داستان یک زوج جوان ایرانی در آمریکاست که به منظور داشتن اقامتی دلپذیر به یک هتل می‌روند اما تنها چیزی که نصیبشان می‌شود، ترس، وحشت و شبی بی پایان است. نیروهای عجیبی در اتاق هتل وجود دارند که سعی دارند از رازهای این زوج پرده بردارند.

فروشنده

بهترین فیلم های شهاب حسینی

در این فیلم شهاب حسینی به شدت بازی درونگرایانه‌ای دارد. به نظر می‌رسد که حتی تمام عضلات صورتش هم تحت کنترلش است. همان چیزی که نقش عماد لازم دارد. یک‌جور خودداری که کاراکتر عماد را تحسین‌برانگیز می‌کند. کاراکتر عماد مردی هنرمند روشنفکر است. مردی که دقیقا قرار است چالش پیش رویش این باشد که بین غیرت غریزی‌اش و زندگی متمدنانه با پیشامد‌های ترسناک تعادل برقرار کند. این فلیم از بهترین فیلم های شهاب حسینی است که به خاطرش جایزه جشنواره کن را هم دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

واکنش پنجم

بهترین فیلم های شهاب حسینی

فرشته در یک تصادف همسر خود را از دست می‌دهد و با دو فرزند خود تنها می‌ماند. در این بین حاج صفدر (جمشید هاشم پور) که پدر شوهر اوست، به فرشته اجازه حضانت بچه‌ها را نمی‌دهد مگر اینکه راضی شود با برادر شوهرش مجید (شهاب حسینی) ازدواج کند.

بازی در کنار بزرگانی چون گوهر خیر اندیش، جمشید هاشم پور و نیکی کریمی، شانس بزرگی بود که در سال‌های ابتدایی فعالیت هنری شهاب حسینی نصیب او شد. این فیلم یکی از بهترین فیلم های شهاب حسینی است.

شمعی در باد

بهترین فیلم های شهاب حسینی

این فیلم درباره یک دانشجوی انصرافی به نام فرزین است که پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند. او قصد رفتن به خارج را دارد. اما در این بین با دختری به نام آیدا آشنا می‌شود که زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شهاب حسینی برای بازی در این فیلم کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه شهاب حسینی برشمرد.

هزارتو

بهترین فیلم های شهاب حسینی

فیلم هزارتو در ژانر اجتماعی محصول سال 1397 است. امیرحسین ترابی به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی نویسندگی و کارگردانی هزارتو را انجام داده است. در ابتدا نام این فیلم لابیرنت بوده اما نامش به هزارتو تغییر یافت.

در این فیلم بازیگران بنامی چون شهاب حسینی، ساره بیات و پژمان جمشیدی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که هزارتو یک زندگی پیچیده و پر پیج و خم است. همه موجودات زنده به دنبال مسیری برای گریز هستند، اما فقط یک مسیر وجود دارد و تا زمانیکه به نیمه مسیر نرسیم متوجه نمی‌شویم.

رستگاری در هشت و بیست دقیقه

بهترین فیلم های شهاب حسینی

یک جوان فرزند شهید با بازی رادان نقش مثبت ماجرا است. آن طرف جوان متحجری داشتیم که از هایدگر کتاب می‌خواند، اما افکار گم و بسته‌ای داشت. این دو نفر به هم گره می‌خورند و تحت‌تاثیر افکار فواد تصمیم می‌گیرند با رویکرد خشونت‌آمیز جامعه را به سمت بهتری ببرند.

طبعا نقش شهاب حسینی ضدقهرمان منفی قصه است. حرف‌های تئوریسین‌ها را می‌زند، اما واکنش‌های متعصبانه‌اش باعث می‌شود از او بیزار شویم. یکی از معدود نقش‌های منفی که شهاب حسینی در کارنامه‌اش ایفا کرده و خیلی هم خوب از پس آن برآمده است. این فیلم نیز یکی از بهترین فیلم های شهاب حسینی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

ایستگاه بهشت

سروش نوازنده نابینایی است که دلباخته پرستارش می‌شود و همه تلاشش را می‌کند تا بینایی خود را به دست آورد و این تازه آغاز یک ماجرای عاشقانه است اما این عشق تنها حسی یکطرفه است و اتفاقات زیادی در زندگی سروش رخ می‌دهد. در شبی که قرار است فردای آن عمل شود شبانه بیمارستان را ترک می‌کند و ماجرا جور دیگری رقم می‌خورد.

بازی در نقش یک انسان نابینا، سختی‌های خاص خود را دارد؛ ولی حسینی به خوبی از عهده آن برآمده است. در این فیلم شهاب حسینی، مهدی میامی، پوراندخت مهیمن، فرهاد اصلانی، سپیده خداوردی، عبدالرضا اکبری، معصومه میرحسینی و مریم صباغیان به هنرمندی پرداخته‌اند. ایستگاه بهشت یکی از فیلم های عاشقانه شهاب حسینی است.

بچه های ابدی

بهترین فیلم های شهاب حسینی

نگار قرار است با ایمان ازدواج کند. اما در این بین نگار متوجه تعهدی در زندگی ایمان می‌شود و او را دچار شک و دو دلی می‌کند. تعهدی که در صورت پذیرش آن، باید زندگی مشترکشان را با نفر سومی هم تقسیم کنند. این فیلم را می‌توان یک کار موفق از پوران درخشنده در ژانر اجتماعی و خانوادگی دانست که تبدیل به یکی از بهترین فیلم های شهاب حسینی شده است.

لابی

بهترین فیلم های شهاب حسینی

فیلم لابی که از بهترین فیلم های شهاب حسینی است روایت کننده داستان زندگی افرادی است که در یک هتل مستقر می‌شوند و قصه هر کدام از آن‌ها، اتاق به اتاق روایت می‌شود؛ لابی روایت آدم‌هایی است که آمده‌اند چند صباحی بمانند و بروند، گاهی از کنار هم بی‌تفاوت می‌گذرند و گاهی می‌مانند؛ هر مسافر قصه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1400

بهترین فیلم های کمدی جهان

محیا

نقش جاوید را در فیلم «محیا» یکی از بهترین بازی‌های شهاب حسینی است. هر چقدر کاراکتر و بازی الهام حمیدی مستعد این بود که اعصاب تماشاگر را به هم بریزد شهاب حسینی در عوض در نقش پسر عاشق‌پیشه‌ای که می‌خواهد شرط دختر مورد علاقه‌اش را برآورده کند تا بتواند به او نزدیک شود نرم و دوست‌داشتنی بازی می‌کند.

شهاب حسینی در «محیا» یک دانشجوی پزشکی عادی است که عاشق یک دختر می‌شود و با وجود ترس‌اش از مرده‌ها تصمیم می‌گیرد برای به دست آوردن دل دختر هفت مرده را بشوید. این فیلم یکی از فیلم های عاشقانه شهاب حسینی است.

سوپر استار

بهترین فیلم های شهاب حسینی

سوپر استار از بهترین فیلم های شهاب حسینی است که بسیار پرطرفدار است. سوپر استار حاصل همکاری تهمینه میلانی و شهاب حسینی است. جایی که حسینی باید نقش یک سوپر استار جوان را بازی کند که بعد از به شهرت رسیدن، به فردی مغرور و خوش گذران تبدیل می‌شود.

اما در این بین سر و کله دختری جوان پیدا می‌شود که خود را دختر کوروش زند (شخصیت شهاب حسینی) معرفی می‌کند. این اثر سینمایی از بهترین فیلم‌های شهاب حسینی است و نقش مهمی در معروفیت این بازیگر پرافتخار ایرانی داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم های اکشن جهان

درباره الی

بهترین فیلم های شهاب حسینی

درباره الی یکی دیگر از فیلم‌های دیدنی و زیبایی است که شهاب حسینی در آن به ایفای نقش پرداخته است. در فیلمی پربازیگر که تقریبا همه بازیگرانش هم بهترین کار‌های کارنامه‌شان را ارائه دادند، نقش فرعی احمد فرصت مناسبی برایش به وجود آورد تا بتواند آنچه را به بازی باورپذیر، طبیعی و زیرپوستی شهرت دارد انجام بدهد.

احمد از خارج آمده و با دوستانش به سفر شمال رفته‌اند. یکی از دوستان قدیمی‌اش در دانشگاه مربی مهد بچه‌اش را هم آورده تا با احمد آشنا شود و شاید بین احمد و الی وصالی صورت بگیرد. سپیده چیز زیادی از الی نمی‌داند و آن چیز‌هایی را هم که می‌داند از بقیه مخفی می‌کند.

جمله کلیدی فیلم «درباره الی» یکی از دیالوگ‌های شهاب حسینی است: «یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی‌پایان است.» درباره الی از مهم‌ترین فیلم‌های اکران شده در سال ۸۸ است.

دل شکسته

بهترین فیلم های شهاب حسینی

دل شکسته داستان دلبستگی دو جوان با طرز فکر متفاوت و از دو خانواده مختلف است (یکی خانواده شهید و مذهبی و دیگری خانواده‌ای ضد مذهبی) که مجبور می‌شوند به اصرار معلم‌شان با یکدیگر پایان‌نامه انجام دهند. بدین منظور برای آشنا کردن هم دیگر از جهان‌های خود دوستان یکدیگر را به هم نشان می‌دهند و این باب آشنایی بیشتر آنها می‌شود.

دل‌شکسته فیلمی به کارگردانی و نویسندگی علی روئین‌تن و تهیه‌کنندگی مجید اسماعیلی محصول سال ۱۳۸۶ است. این فیلم یکی از فیلم های عاشقانه شهاب حسینی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های اکشن 2022

پرسه در مه

بهترین فیلم های شهاب حسینی

«پرسه در مه» که سال ۱۳۸۸ ساخته شد نوید یک کارگردان مولف را در سینمای ایران داد. به تصویر کشیدن هنرمند مجنون یکی از آن نقش‌های چالش‌برانگیزی است که اصولا بازیگران برای بازی در آن سر و دست می‌شکنند. امین با بازی شهاب حسینی پیانیست و آهنگسازی است که چشمه‌های خلاقیتش برای مدتی خشک شده و چنان در عذاب روحی به سر می‌برد که کارش به آسایشگاه روانی می‌کشد.

آنجا در میان رویا‌ها و وهم‌های امین متوجه رابطه‌اش با رویا همسرش می‌شویم که بیشترین ضربه را از نوسانات روحی امین خورده است. رویا خودش هنرمند و بازیگر تئاتر است.

سوت پایان

سوت پایان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نیکی کریمی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری ساخته سال ۱۳۸۹ است. داستان درباره سامان و سحر است که زوج مستندسازی هستند و زندگی آرامی را در شهر تهران می‌گذرانند اما در فیلمی که سامان برای تلویزیون ساخته صحنه‌ای خراب می‌شود و سامان به علت گرفتاری، تکرار صحنه فیلمبرداری را به همسرش سحر می‌سپارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

بهترین انیمیشن های 2022

جدایی نادر از سیمین

بهترین فیلم های شهاب حسینی

در «جدایی نادر از سیمین» پیمان معادی در نقش نادر و ساره بیات در نقش راضیه دو قطب اصلی قصه را شکل می‌دادند، اما اتفاقا این حجت شوهر راضیه بود که نماینده ور سنتی جامعه محسوب می‌شد. مردی که قرار بود جلوی نادر که مثلا مرد روشنفکر آرام بود نقش مرد عصبی متعصب را بازی کند، اما بازی ظریف شهاب حسینی باعث شد که حجت در این ورطه نیافتد.

حجت مردی است که فرزندش را از دست داده و همسرش کار کردنش را از او پنهان کرده است. بازی برونگرایانه شهاب حسینی به خصوص در سکانس‌های دادگاه و صحنه عصبی داخل خانه تحسین بسیاری را برانگیخت. جدایی نادر از سیمین یکی از بهترین فیلم های شهاب حسینی است.

تعبیر خواب

قهرمان داستان در جریان یک پرونده سرقت با مشکلات فراوانی دست به گریبان شده و میان دو راهی انجام وظیفه و عمل به قولی که داده، مانده است. او برای انتخاب، زمان چندانی نداشته و باید یکی را انتخاب کند.

فیلم تعبیر خواب به کارگردانی رضا دادویی در سال 1391 ساخته شده است و در این فیلم شهاب حسینی، حمید ابراهیمی، مهران نائل، الهه حسینی، رضا آشتیانی، محمد ابهری، مهدی ایرانی و علی امیری به هنرمندی پرداخته‌اند. این فیلم یکی از بهترین فیلم های شهاب حسینی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

خانه پدری

بهترین فیلم های شهاب حسینی

شهاب حسینی در فیلم خانه پدری نماینده نسل امروز است که جنایت‌های نسل‌های گذشته را از زیر خروار‌ها خاک کشف می‌کند. وی آن حالت بهتی که از کشف حقیقت دارد، یک‌جور شوک که برای همه‌مان حسی آشناست را خیلی خوب به تصویر می‌کشد. ناصر از آن نقش‌های کوتاهی است که ممکن بود تبدیل به تیپ شود، اما زیر نظر کارگردانی ظریف کیانوش عیاری و با بازی خوب شهاب حسینی تبدیل به یکی از نقش‌های خوب کارنامه حسینی شد.

یکی میخواد باهات حرف بزنه

یک سانحه رانندگی، لیلا را ناچار به رویارویی مجدد با گذشته‌اش می‌کند. او یک هفته فرصت دارد از شوهر سابق خود رضایت بگیرد.

فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه! به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1390 ساخته شده است. در این فیلم شهاب حسینی، آنا نعمتی، یکتا ناصر، حمیدرضا پگاه، هانیه غلامی، مرتضی کوهی، سارا اسماعیل زاده و مجید درستی به هنرمندی پرداخته‌اند و از بهترین فیلم های شهاب حسینی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 1400

بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1400

آشغال‌های دوست داشتنی

بهترین فیلم های شهاب حسینی

آشغال‌های دوست داشتنی نام سومین کار سینمایی اوست که اکران آن ۶ سال به تاخیر افتاد. این فیلم درباره پیرزنی به اسم «منیر» است که تمامی اعضای خانواده‌اش، از مبارزان سیاسی یک قرن اخیر ایران بوده‌اند و اکنون خود را درگیر اتفاقات سال ۸۸ می‌یابد. شهاب حسینی در این فیلم پرحاشیه، نقش برادر منیر را بازی می‌کند که در گذشته از اعضای گروه‌های کمونیستی بوده است.

حوض نقاشی

بهترین فیلم های شهاب حسینی

فیلم حوض نقاشی، روایت زوجی است که عقب ماندگی ذهنی دارند؛ اما ماحصل ازدواج آنها پسری باهوش و سالم به نام سهیل است. سهیل از داشتن چنین پدر و مادری خجالت می‌کشد و دوست ندارد کسی والدین او را ببیند. اما در این بین بی تابی‌های این پدر و مادر معلول برای فرزندشان، بسیار دیدنی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های گلشیفته فراهانی

بهترین فیلم های لیلا حاتمی

هیس! دخترها فریاد نمی زنند

بهترین فیلم های شهاب حسینی

هیس! دخترها فریاد نمی زنند فیلمی است خانوادگی و اجتماعی که به بررسی مقوله تجاوز و تعرض به کودکان خردسال می‌پردازد. دختری به اسم شیرین در ۸ سالگی مورد آزار جنسی قرار می‌گیرد. این اتفاق تاثیر بسیار بدی در روحیه و زندگی او می‌گذارد. حسینی در این فیلم نقش بازپرس را دارد و برای بازی در این نقش، جایزه بهترین بازیگر مرد را در دوازدهمین جشنواره بین المللی آمریکا دریافت کرد.

پنج ستاره

بهترین فیلم های شهاب حسینی

رضا (شهاب حسینی) یکی از مدیران ارشد یک هتل پنج ستاره است. در این بین دختر یکی از کارکنان خانم هتل، پول کافی برای رفتن به دانشگاه ندارد و تصمیم می‌گیرد تا برای تامین مخارج خود، در این هتل لوکس کار کند. اما داستان فیلم وقتی شروع می‌شود که ساعت گران قیمت یکی از مهمان‌های مشهور هتل گم می‌شود و این دختر جوان را به دزدی متهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های رضا عطاران

بهترین فیلم های نوید محمدزاده

دوران عاشقی

 

بهترین فیلم های شهاب حسینی

فیلم دوران عاشقی، یک درام خانوادگی در بستر اجتماع است. حسینی در این فیلم نقش «حمید» را دارد. مردی که همسرش یک وکیل خانواده متبحر (لیلا حاتمی) است. ولی او به واسطه شغلش در یک شرکت بزرگ، با زنی دیگر به اسم بیتا آشنا شده و او را عقد می‌کند.

حال بیتا مدعی است که از حمید باردار است. ولی او این موضوع را انکار کرده و می‌گوید عمل وازکتومی انجام داده است. داستان وقتی جذاب می‌شود که بیتا برای دفاع از حقوق خود به سراغ همسر اول حمید می‌رود!

برادرم خسرو

بهترین فیلم های شهاب حسینی

فیلم برادرم خسرو که از بهترین فیلم های شهاب حسینی است، در ژانر اجتماعی محصول سال 1394 است. این فیلم در جشنواره فجر سال 1394 نامزد شد، همچنین برادرم خسرو در جشنواره سوئد تندیس بهترین فیلم بلند را دریافت کرد. داستان این فیلم از این قرار است که خسرو دارای اختلال دو قطبی است. بنا به شرایط به وجود آمده مجبور است برای مدتی در خانه برادر بزرگترش باشد.

در منزل برادرش اتفاقاتی رخ می‌دهد که تنش‌های زیادی برای خسرو ایجاد می‌کند و او هم خیلی چیز‌ها را به هم می‌ریزد. بازی شهاب حسینی در این فیلم بسیار ستایش شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های بهروز وثوقی

بهترین فیلم ‌های جانی دپ

ساکن طبقه وسط

بهترین فیلم های شهاب حسینی

ساکن طبقه وسط یک فیلم سینمایی به کارگردانی شهاب حسینی است که در سال ۱۳۹۳ در ایران اکران شد. شهاب حسینی در این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی وی است، در ۳۸ نقش مجزا و متفاوت بازی کرده و با این کار رکوردی را به نام خود به جای گذاشت که تاکنون کسی موفق به انجام آن نشده است. محمدهادی کریمی فیلم‌نامه‌نویس این کار نیز نقش واقعی زندگی خویش یعنی یک روانکاو را در فیلم بازی کرده‌است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های شهاب حسینی است.

چهارشنبه

بهترین فیلم های شهاب حسینی

فیلم چهارشنبه سروش محمد زاده را می‌توان اثری متفاوت دانست؛ بی شک بازی شهاب حسینی در این فیلم را می‌توان از دلایل اصلی مطرح شدن این اثر سینمایی دانست.

در مراسم عروسی یک اتفاق ناگهانی باعث کشته شدن پدر خانواده می‌شود. یکی از اعضای خانواده مقتول به دنبال این است که بر هر شکل قصاص انجام شود و بخش دیگری از اعضای خانواده در برابر این خواسته مقاومت می کنند.

نبات

بهترین فیلم های شهاب حسینی

سعید مردی ۴۴ ساله است که با دختر دوازده ساله خود به نام «نبات» زندگی می‌کند. او همسرش را چند سال پیش از دست داده و در حال حاضر زندگی آرامی با دختر خود دارد. اما داستان با ورود زنی دیگر به زندگی این دو نفر، عوض می‌شود و مسیری دیگر به خود می‌گیرد. بازی شهاب حسینی در فیلم پگاه ارضی را می‌توان بهترین قسمت ماجرا دانست. این فیلم برای اولین بار در سال ۱۳۹۸ اکران شد. نبات یکی از بهترین فیلم های شهاب حسینی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

آدمک‌ها

بهترین فیلم های شهاب حسینی

فیلم آدمک‌ها ساخته علی قوی تن را می‌توان جزو ابتدایی‌ترین کارهای شهاب حسینی در حوزه سینما دانست. فیلمی که با بازی در آن، با بازیگرانی هم چون امین حیایی، شقایق فراهانی، امین زندگانی و مرحوم سیروس گرجستانی هم بازی شد.

داستان این فیلم درباره پسری جوان است که برای انجام یک ماموریت وارد پارک می‌شود و طی روزهای انتظار در این پارک، با آدم‌هایی با سرنوشت مرتبط با خود آشنا می‌شود.

باغ آلوچه

یک دزدی عاشقانه، یک کودک تنها در خانه و حوادثی که هیچ کدام قابل پیش بینی نیستند. فیلم باغ آلوچه به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم در ژانر خانوادگی و اجتماعی است و در آن حسن شکوهی، شهاب حسینی، لیلا زارع و ترلان پروانه به هنرمندی پرداخته‌اند.

این فیلم شهاب حسینی در حوزه کودکان و نوجوانان است. این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم رشد حضور داشته و یکی از اولین کارهای شهاب حسینی به حساب می‌آید.

در این مطلب به بررسی بهترین فیلم های شهاب حسینی و همچنین معرفی فیلم های کمدی شهاب حسینی پرداختیم. شما هم می‌توانید به تماشای این فیلم‌های جذاب بنشینید و از دیدن آنها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین فیلم های شهاب حسینی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    شهاب حسینی بی نظیر و خدای بازیهای متفاوت

    پاسخ