coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ماکسیمالیست های بیت کوین بی‌فایده‌ترین افراد برای تعامل هستند

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو، معقتد است ماکسیمالیست های بیت کوین سمی‌ترین و بی‌فایده‌ترین افراد صنعت کریپتوکارنسی به شمار می‌روند.

در جلسه اخیر پرسش و پاسخ AMA، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، به اظهارات مایکل سیلور نسبت به کاردانو واکنش نشان داد. هاسکینسون در وضعیت فعلی بازار، مایکل سیلور را با تون وایس (Tone Vayes) مقایسه نمود.

همانطور که مدیر عامل کاردانو اشاره کرد، Vays در گذشته محبوبیت بسیار زیادی داشت و همه چیز به جز بیت کوین را کلاهبرداری می‌نامید. هاسکینسون معقتد است مایکل سیلور نیز رفتار مشابه‌ای از خود نشان داده و تمام رمزارزها را به جز BTC کلاهبرداری می‌داند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2022

خطرات ماکسیمالیست های بیت کوین برای صنعت رمزارزها

بنیانگذار کاردانو یادآوری کرد که کاردانو بسیار غیرمتمرکزتر از بیت کوین است. به گفته هاسکینسون، ADA موارد کاربردی بیشتری نسبت به بزرگترین رمزارز بازار داشته و BTC تنها یک منبع ذخیره ارزش به شمار می‌رود. هاسکینسون اظهار کرد مردم به خرید ADA نه فقط برای حدس و گمان بلکه برای استفاده در محصولات و خدمات مختلف ادامه می‌دهند.

ماکسیمالیست‌های بیت کوین بی‌فایده‌ترین افراد برای تعامل هستند

مایکل سیلور همچنان ADA را به عنوان اوراق بهادار می‌شناسد. بنیانگذار کاردانو معتقد است مایکل سیلور در صورتی که بیت کوین آنگونه که وی انتظار رفتار نکند، ورشکست خواهد شد.

بنیانگذار کاردانو اعتراف کرد که به ادعاهای مدیرعامل MicroStrategy اهمیتی نمی‌دهد. هاسکینسون اعتقاد دارد بحث در مورد ADA با مایکل سیلور بی‌نتیجه خواهد بود. هاسکینسون همچنین مایکل سیلور و تمامی ماکسیمالیست‌ها بیت کوین را سخت‌ترین، سمی‌ترین و بی‌فایده‌ترین افراد برای تعامل دانست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات بنیانگذار کاردانو چیست؟ آیا ماکسیمالیست های بیت کوین سمی‌ترین افراد جامعه کریپتوکارنسی هستند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر