coinex
راهنمای خرید تکراتو

پرداخت حقوق مبارز UFC با بیت کوین ؛ صرافی‌ها به ورزشکاران امیدوارترند!

با درخواست لوانا پینیرو (Luana Pinheiro)، ورزشکار برزیلی، پرداخت حقوق مبارز UFC با بیت کوین انجام می‌شود تا او تمام حقوقش را در قالب BTC دریافت کند.

لوانا پینیرو (Luana Pinheiro)، مبارز مسابقات UFC، اعلام کرد برای دریافت حقوق خود به بیت کوین (BTC) با Bitwage‌ شریک شده است. پینیرو گفت همچنان از پرداخت‌های فیاتی اسپانسرهای خود استقبال می‌کند، اما تمامی دریافتی‌ها را بلافاصله از طریق Bitwage به بیت کوین تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

پرداخت حقوق مبارز UFC با بیت کوین

پنیرو در حال حاضر در رده پانزدهم UFC دنیا قرار دارد. او در هشت مبارزه اخیر خود پیروز شده است. این مبارز اعلام کرد که پس از تشویق یکی از دوستان و همکار رزمی کارش، متئوس نیکولا (Matheus Nicolau)، تصمیم گرفت حقوق خود را به بیت کوین دریافت کند. پنیرو هیچ اهمیتی به نوسانات ارزهای دیجیتال نمی‌دهد. به عقیده پنیرو، نوسانات بازار در آینده باعث افزایش ارزش BTC خواهد شد. او در ادامه افزود:

به طور متوسط 10 تا 15 سال طول می کشد تا شخصی در کشور برزیل موفق به کسب کمربند مشکی جیو جیتسو شود. صبر من برای بیت کوین به همین میزان طولانیست. تمامی اتفاقات پیرامون برای من سر و صدای اضافه هستند. هر چه قیمت بیت کوین پایین‌تر بیاید، مقدار بیشتری از این رمزارز را خواهم خرید.

پرداخت حقوق مبارز UFC با بیت کوین ؛ صرافی‌ها به ورزشکاران امیدوارترند!

به عقیده مبارز UFC برزیلی، بیت کوین پوششی در برابر تورم به شمار می‌رود. با افزایش تورم، قدرت خرید ارزهای فیات کاهش پیدا می‌کند. بیت کوین علی‌رغم حرکات اصلاحی، به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. Pinheiro در ادامه افزود:

فراموش نکنید که من اهل برزیل هستم، بنابراین اطلاعاتی در زمینه تورم و اثرات آن دارم. من در سال 1994 به دنیا آمدم؛ یعنی زمانی که ارز برزیلی رئال ارزشی برابر با دلار آمریکا پیدا کرده بود. در حال حاضر هر دلار آمریکا برابر با 5 رئال برزیل است. بیت کوین دقیقا برای محافظت در برابر تورم ساخته شده است.

علاوه بر نیکولا (Nicolau) و پینیرو (Pinheiro)، بازیکنان حرفه‌ای فوتبال نظیر الکس بارت (Alex Barrett)، آچارا ایفونانیاچی (Achara Ifunanyachi) و الکس کروگنال (Alex Crognale) نیز درآمد خود را به بیت کوین دریافت می‌کنند.

UFC با چندین شرکت‌ رمزنگاری همکاری کرده است. این نهاد ورزشی در ماه آپریل با صرافی Crypto.com همکاری نمود که در نتیجه آن از آن زمان تاکنون مبارزان قادر به دریافت جوایز طرفداری خود در قالب BTC خواهند بود. همچنین پاداش‌های طرفداری توسط Crypto.com به سه مبارز برتر مسابقات اهدا خواهد شد. UFC همچنین در ماه ژوئن، با شرکت لجستیک بلاک چین VeChain Foundation قرارداری به ارزش 100 میلیون دلار امضا کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرداخت حقوق مبارز UFC با بیت کوین چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر