coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین تصاویر بازی Yakuza 8 منتشر شد

ویدئو بازدید میکورو آساکورا از استودیو RGG، اولین تصاویر بازی Yakuza 8 را به نمایش گذاشت. در این ویدئو تصویر برخی از شخصیت‌ها دیده می‌شود.

میکورو آساکورا، مبارز هنرهای رزمی ترکیبی، اخیرا از استودیو RGG بازدید کرد و ویدیوی آن را با طرفداران به اشتراک گذاشت. در این ویدئو برخی تصاویر شخصیت‌های بازی دیده می‌شود که در ادامه می‌توانید آنها را ببینید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022 ؛‌ معرفی مورد انتظارترین ها

اولین تصاویر بازی Yakuza 8 منتشر شد

اواخر سال پیش بود که استودیو Ryu Ga Gotoku اعلام کرد در حال کار بر روی نسخه‌ی اصلی دیگری از مجموعه بازی‌های یاکوزا هستند. این بازی چند سال پس از حوادث بازی Yakuza: Like a Dragon رخ می‌دهند و ایچیبان کاسوگا به‌عنوان قهرمان داستان باز می‌گردد. اما به جز این، جزئیات دیگری در مورد این بازی گفته نشده بود.

الان هم این تصاویر از کانال رسمی منتشر نشده، بلکه این عکس‌ها در ویدئو بازدید میکورو آساکورا از استودیو RGG دیده شده است. در زیر می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید. (برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید)

در تصویر سمت راست، شخصیت ایچیبان را با مدل موی تازه‌ای روی صفحه نمایشگر می‌بینید. به علاوه، میکورو آساکورا نیز یکی از کاراکترهای بازی یاکوزا ۸ خواهد بود.

درحال‌حاضر استودیو Ryu Ga Gotoku درکنار بازی یاکوزا روی چند پروژه‌ی دیگر نیز کار می‌کند که هیچکدام معرفی نشده‌اند. مدتی قبل ماسایوشی یوکویاما، مدیر استودیو RGG در گفت‌وگو با یک سایت ژاپنی گفته بود:

بازی Yakuza 8 تنها اثری است که درحال‌حاضر می‌توانم درباره‌ی آن صحبت کنم، ولی ما آثار معرفی‌نشده‌ی زیادی داریم که فعلا مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند. در زمانی نامعلوم قادر به بحث درباره‌ی مواردی خواهم شد که فکر می‌کنم باعث شگفتی همه‌ی شما شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره اولین تصاویر بازی Yakuza 8 چیست‌؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر