;
coinex

بهترین بازی های PS4 در سال 2022 ؛ بازی جدید پلی استیشن 4

بهترین بازی های PS4 در سال 2022 یکی از موضوعات مهمی است که گیمرها به دنبال آن هستند. در تکراتو به بررسی این لیست می‌پردازیم. ما را تا انتها همراهی کنید.

بهترین بازی های PS4 در سال 2022 یکی از دغدغه‌های اساسی کسانی که است به این‌گونه بازی‌ها علاقه دارند. این بازی‌ها که به‌صورت آنلاین انجام می‌گیرند، طرفداران بسیار زیادی دارند.

سالانه افراد زیادی در سراسر جهان برای بازی‌های PS4 اقدام می‌کنند؛ بنابراین، ما تصمیم داریم که در این نوشتار به این امر مهم در صنعت بازی و سرگرمی بپردازیم. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

بهترین بازی های PS4 در سال 2022

اگر شما به بازی‌های پلی استیشن 4 علاقه دارید، حتماً سری هم به جدیدترین و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 بزنید. این فهرست، لیست بازی‌هایی که در سال گذشته محبوب بودند را برای شما بازگو می‌کند.

به‌علاوه، می‌توانید نگاهی هم به جدیدترین و بهترین بازی های ایکس یاکس وان 2021 بیندازید و از آن‌ها لذت ببرید. شما با استفاده از لیست جدیدترین و بهترین بازی های اندرویدی 2021 می‌توانید با استفاده از موبایل، دنیای جدیدی را تجربه کنید.

با این‌که سال 2022 به‌تازگی آغاز شده است، افراد زیادی منتظر بازی‌های جدیدی هستند که قرار است در این سال منتشر شوند. اگر شما هم به این‌گونه بازی‌ها علاقه دارید، خوب است بدانید که سال 2022 یکی از بهترین سال‌ها برای گیمرها محسوب می‌شود.

زیرا در این سال، همه نوع بازی پلی استیشنی مشاهده خواهیم کرد؛ بازی‌های ماجراجویی و مهیجی که امسال منتشر می‌شوند، تجربه جدیدی به کاربران PS4 ارائه می‌دهند. به همین دلیل هم ما در این مقاله، لیست بهترین بازی های PS4 در سال 2022 را ارائه خواهیم داد.

برای این‌که کار شما را راحت‌تر کنیم، این لیست را به ترتیب زمان انتشار بازی‌ها ارائه خواهیم کرد. بدین ترتیب، شما می‌دانید که از آغاز سال باید چه بازی‌هایی را به ترتیب دریافت نمایید. پس بدون هرگونه فوت وقت، به سراغ بهترین و جدیدترین بازی های PS4 سال 2022 می‌رویم. همچنین می‌توانید لیست بهترین بازی های 2022 را به‌طورکلی مشاهده نمایید.

Five Nights at Freddy’s: Security Breach

بهترین بازی های PS4 در سال 2022

  • تاریخ انتشار: 16 دسامبر 2021 (25 آذر 1400)
  • ژانر: اکشن

بازی Security Breach یکی از بهترین بازی‌های مجموعه Five Nights at Freddy’s شناخته می‌شود که بسیاری از گیمرها منتظر آن بوده‌اند. این فیلم که اخیراً منتشر شده است، یک مکان خلأ به نام Mega Pizza Plex دارد که این بازی را تا حدی زیادی مهیج کرده است.

در این بازی، کاربران با یک فضای بسیار بزرگ روبرو هستند و در شب، با اسباب‌بازی‌های رباتیک زیادی بازی می‌کنند. در این بازی، شما با قتل‌های بسیاری نیز روبرو می‌شوید.

ازاین‌رو، متوجه خواهید شد که این بازی محدودیت سنی دارد و بهتر است هرکسی آن را بازی نکند. این بازی در ابتدا قرار بود که در تاریخ 2020 منتشر شود، اما به دلیل این‌که سازندگان بازی قصد داشتند بیشتر روی آن کار کنند، انتشار آن را به تأخیر انداختند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2021

بهترین بازی های استراتژیک 2021

Rainbow Six Extraction

Rainbow Six Extraction

 

  • تاریخ انتشار: 20 ژانویه 2022 (30 دی 1400)
  • ژانر: اکشن، گروهی

Rainbow Six Extraction یکی دیگر از بهترین بازی های PS4 در سال 2022 است که افراد زیادی چشم‌به‌راه انتشار آن هستند. شما در این بازی، خود را در نقش شخصیت‌های آشنایی می‌بینید که باید انگل‌های بیگانه را نابود کنید.

این انگل‌ها قصد دارند نسل بشر را آزار دهند. برای بازی در این پلتفرم، شما باید به گروه‌های چهارنفره تقسیم شده و مبارزه را با این دشمنان وحشتناک آغاز کنید. این دشمنان، همان انگل‌هایی هستند که آرکین نام دارند و شما و تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های شما بلعیده و از بین می‌برد.

برای عملیات نجات، شما باید عملیات خود را در سه مرحله انجام دهید تا بتوانید خود و سایر افراد گروه را نجات دهید. در مرحله اول، باید کار خود را به‌صورت مخفیانه انجام داده و هیچ سروصدایی ایجاد کنید. در این مرحله، باید به یک Subzone دست پیدا کنید.

در این مرحله همچنین باید مهمات لازم برای مراحل بعدی را جمع‌آوری کنید. در مرحله دوم، با دشمنان جدیدی روبرو خواهید شد. در آخرین مرحله، نهایتاً می‌توانید فرد موردنظر را نجات دهید. در این مرحله، انواع موجودات و انگل‌ها به شما حمله می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021

بهترین بازی های PS4 در سال 2021

Dying Light 2

بهترین بازی های PS4 در سال 2022

  • تاریخ انتشار: 4 فوریه 2022 (15 بهمن 1400)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، زامبی محور

این بازی که برای اولین‌بار در سال 2015 منتشر شد، تاکنون توانسته کاربران زیادی به خود جذب کند. نسخه دوم این بازی در سال آینده منتشر خواهد شد و می‌توان آن را بازی های جدید PS4 در سال 2022 شناخت.

همان طور که گفتیم، این بازی از همان آغاز سال 2015 هم مخاطبان زیادی داشت و هنگامی که خبر از انتشار نسخه دوم آن پخش شد، مردم هیجان‌زده شدند.

بهترین بازی های PS4 در سال 2022 که به‌عنوان Dying Light 2 شناخته می‌شود، کاربران می‌توانند به گروه‌های چهارنفره تقسیم شده و به بازی کردن می‌پردازند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی، می‌توان به‌سرعت بالا و جذابیت زیاد آن اشاره کرد.

علاوه بر این، این بازی محبوب گرافیک هنری و همچنین گرافیک فنی بی‌نظیری دارد که موجب زیبایی چشم‌نواز آن خواهد شد. انتخاب بازیکنان در Dying Light 2 کاملاً خلاقانه و به‌جا به نظر می‌رسد. در این بازی، شما به‌عنوان یک بازیکن، آزادی عمل زیادی خواهید داشت.

د راین بازی، شما می‌توانید نوع تجربه خود در حین مبارزه را انتخاب نمایید. این موضوع به گیمرها کمک می‌کند که به میزان انسان ماندن خود فکر کرده و خود درباره آن تصمیم بگیرند.

گیمرها در این بازی باید تلاش کنند تا با زامبی‌ها مقابله کنند و آن‌ها را از پا درآورند. نکته جالب‌توجه درباره این بازی این است که روزها مخصوص انسان‌ها و شب‌ها هم مخصوص هیولاها و زامبی‌هاست. این موضوع در طول بازی کاملاً احساس خواهد شد. خوب است بدانید که شرکت توسعه‌دهنده این بازی، شرکت مشهور و موفق تکلند است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندرویدی 2021

بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

Sifu

بهترین بازی های PS4 در سال 2022

  • انتشار: 8 فوریه 2022 (19 بهمن 1400)
  • ژانر: رزمی، اکشن

یکی دیگر از بازی های 2022 PS4 که افراد زیادی منتظر انتشار آن هستند، بازی بی‌نظیر Sifu است که یکی ا سازندگان Absolver در ماه فوریه سال 2022 ارائه خواهد شد.

Sifu که یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2022 شناخته می‌شود، ژانر اکشن داشته و در آن، کاربران به‌صورت تن‌به‌تن با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. لازم به ذکر است که این بازی را شرکت موفق استورید اسلوکلپ ساخته و توسعه داده شده است. شرکت توزیع و معرفی این بازی، شرکت سونی بوده است.

به نظر می‌رسد که این بازی کاملاً موفق باشد و بتواند افراد زیادی را به خود جذب کند. این بازی شباهت زیادی به بازی Absolver دارد. مهم‌ترین محوریت این بازی، مبارزه تن‌به‌تن است و تفاوتی که این بازی با سایر بازی‌ها دارد، این است که شما با هیولا یا زامبی روبرو نیستید، بلکه با سایر افراد مبارزه می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی

Horizon Forbidden West

بهترین بازی های PS4 در سال 2022

  • انتشار: 18 فوریه 2022 (29 بهمن 1400)
  • ژانر: ماجراجویی، هیجان‌انگیز

بازی بی‌نظیر Horizon Forbidden West یکی از بازی های 2022 PS4 به شمار می‌رود که احتمال دارد یکی از بازی‌های محبوب شناخته شود. شرکت بازی‌ساز گوریلا گیمز، این بازی جذاب را ساخته و از آن رونمایی خواهد کرد.

ممکن است که این بازی موجب پیشرفت وسیعی برای این شرکت هلندی باشد. به نظر می‌رسد که این بازی در شهر سانفرانسیسکو در آمریکا باشد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی، می‌توان به گرافیک فنی و همچنین هنری آن اشاره کرد که در تریلر آن مشاهده شده است.

بازی Horizon Forbidden West یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2022 به شمار می‌رود، انیمیشن‌های جذابی بکار برده است. این امر موجب شده که سکانس‌های سینمایی بازی تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

همان طور که از نام بازی مشخص است، در طول آن شما به سمت غرب می‌روید. این بازی هیجان‌انگیز، با ربات‌های جدیدی نمایان می‌شود که زیبایی آن را تا حد زیادی بالا می‌برد.

بیشتر بخوانید:

بازی فار کرای 6

تاریخ انتشار Battlefield 2042 مشخص شد

Elden Ring

بهترین بازی های PS4 در سال 2022

  • انتشار: 25 فوریه 2022 (6 اسفند 1400)
  • ژانر: اکشن، جنگی

یکی دیگر از بازی‌هایی که در سال آینده منتشر خواهد شد، بازی محبوب Elden Ring است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این بازی را نویسنده فیلم جذاب Game Of Thrones، جورج آر آر مارتین نگاشته است.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام ورود به این بازی با آن روبرو خواهید شد، جدید بودن آن است. هر بازی که تاکنون درباره آن بحث کردیم، نمونه‌های قدیمی داشتند و در سال 2022 نسخه جدید آن‌ها منتشر می‌شد. این در حالی است که بازی Elden Ring کاملاً جدید است و برای کاربران تنوع است.

شما در این بازی، علاوه بر این‌که با ظاهر آشنایی روبرو می‌شوید، می‌توانید تجربه‌های کاملاً جدیدی کسب کنید. لازم به ذکر است که شرکت مشهور ژاپنی با مدیریت میازاکی و تیم خود، این بازی جذاب را ساخته و توسعه داده‌اند.

قدرت، مهم‌ترین موضوع در این بازی بوده و شخصیت‌هایی که در آن بکار رفته‌اند، موجب زیبایی و جذابیت بیشتر آن شده است. این شخصیت‌ها با انجام مأموریت‌های خود، می‌توانند موجب بهتر نشان دادن بازی شوند. میازاکی باور دارد که این شخصیت‌ها نقش مهمی در روند ادامه بازی دارند.

این بازی که یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2022 محسوب می‌شود، شخصیت‌های مؤثری دارد که باعث می‌شود دید کاربران نسبت به بازی تا حد زیادی تغییر کند. علاوه بر این، طبق گفته میازاکی، داستان‌ها و NPCها نقش مهمی در روند بازی و گشت‌وگذار در آن دارند.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید ،‌ آیفون و کامپیوتر 

تاریخ انتشار بازی فیفا 22 ؛ تریلر، گیم پلی و هر آنچه باید از FIFA 22 بدانیم

Gran Turismo 7

بهترین بازی های PS4 در سال 2022
بازی های PS4 2022
  • انتشار: 4 مارس 2022 (13 اسفند 1400)
  • ژانر: ورزشی، مهیج

بازی جذاب Gran Turismo 7 یکی از بازی های 2022 PS4 بوده که به‌تازگی ساخته شده است. این بازی قرار است در تاریخ 13 اسفند سال 1400 منتشر خواهد شد و به نظر می‌رسد که مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

شما در این بازی جذاب، با مسابقات رانندگی بی‌نظیری روبرو خواهید شد که بسیار هیجان‌انگیز هستند. این بازی تحت انحصاری شرکت سونی است و به شما کمک می‌کند تا اوقات خوشی را با دوستان و خانواده خود بگذرانید.

مهم‌ترین چیزی که موجب شده بازی Gran Turismo 7 پیش از انتشار، طرفدارانی را به خود جلب کند، و گرافیک جذاب آن است. این امر موجب شده که این بازی، یکی از زیباترین بازی‌های جدید شناخته شود. علاوه بر این، انعکاس نور نیز تأثیر زیادی در روند داستان بازی دارد.

به‌علاوه، این بازی حافظه SSD داشته که این موضوع، قابلیت مهمی برای آن محسوب می‌شود. همچنین سرعت بالای بازی باعث شده که شما وقت زیادی را برای منتظر ماندن برای لود شدن بازی بگذرانید.

Gran Turismo 7 جزو بهترین بازی های ps4 در سال 2022 به شمار می‌رود و زیبایی‌های منحصربه‌فردی دارد. شما به‌عنوان یک گیمر در بازی Gran Turismo 7 با ماشین‌های جذابی مواجه خواهید شد.

این ماشین‌ها از جزئیات دقیقی برخوردار هستند و این جزئیات کاملاً دقیق هستند که موجب حیرت شما خواهد شد. نکته جالب‌توجه درباره این بازی این است که شما می‌توانید ماشین‌های آن را شخصی‌سازی کنید. این بدان معنی است که شما این امکان را دارید که قطعات خودروها را طبق میل خود تغییر دهید.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر 

دانلود بازی Darkfire Heroes 

Tiny Tina’s Wonderlands

بهترین بازی های PS4 در سال 2022
بازی های PS4 2022

 

  • انتشار: 25 مارس 2022 (5 فروردین 1401)
  • ژانر: اکشن، فانتزی

بازی Tiny Tina’s Wonderlands یکی از جدیدترین بازی های ps4 سال 2022 است که انتظار می‌رود طرفداران زیادی به خود جلب کند. لازم به ذکر است که این بازی را شرکت گیرباکس با همکاری شرکت مشهور 2K Games ساخته‌اند.

این شرکت‌ها، بازی خود را در جشنواره Summer Game Fast معرفی و تاریخ انتشار آن را اعلام کردند. اگر با بازی «بردرلندز» کمی آشنایی داشته باشید، کمی با این بازی نیز آشنا خواهید بود. زیرا بازی Tiny Tina’s Wonderlands با محوریت یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های آن ایجاد شده است.

همان طور که از نام بازی مشخص است، این بازی با محوریت شخصیت «تاینی تینا» ایجاد شده است و او نقش اصلی آن را بر عهده دارد. خوب است بدانید که این بازی علاوه بر پلی استیشن 4، در پلی استیشن 5، ایکس‌باکس و کامپیوترهای شخصی قابل‌استفاده خواهد بود.

در این بازی که بهترین بازی های PS4 در سال 2022 محسوب می‌شود، گیمرها این امکان را دارند که شخصیت‌های خود را ایجاد و آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. هر شخصیت بازی می‌تواند در چندین مرحله قرار بگیرد.

شما در بازی جذاب Tiny Tina’s Wonderlands، با یک محیط و فضای فانتزی روبرو خواهید بود. در این محیط، بازیکنان باید با استفاده از انواع سلاح‌ها و موشک‌ها، به اژدهایان متفاوت و عظیم‌الجثه حمله کرده و آن‌ها را نابود کنید.

شخصیت تاینی تینا می‌تواند مطابق با میل خود، بازی را تغییر داده و آن را رهبری نمایند. خوب است بدانید که این بازی توسط اشلی برچ (Ashly Burch) صداپیشگی شده است. او در جشنواره Summer Game Fast نیز آمد و اشتیاق خود را برای صداپیشگی تاینی تینا، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

بازی Apex Legends Mobile

Saints Row

بهترین بازی های PS4 در سال 2022
بازی های PS4 2022
  • انتشار: 23 آگوست 2022 (یکم شهریور 1401)
  • ژانر: ماجراجویی، اکشن

بازی Saints Row نیز یکی از جدیدترین بازی های PS4 سال 2022 است که در تاریخ 25 اوت این سال منتشر خواهد شد. این بازی که ژانر ماجراجویی و اکشن دارد، بسیار جذاب به نظر می‌رسد که نبرد سینت‌ها را به نمایش می‌گذارد.

لازم به ذکر است که این بازی را شرکت مشهور ویلشن ساخته است. علاوه بر این، شرکت THQ این بازی را منتشر خواهد کرد. شما در این بازی، به‌عنوان یک شخص سوم‌شخص بازی را مشاهده کرده و بازی می‌کنند.

نکته جالب‌توجه درباره Saints Row که یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2022 محسوب می‌شود، فضای باز بازی است. ازآنجاکه فضای بزای کاملاً باز است، گیمرها این امکان را دارند که در طول مدت بازی گردش کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند شخصیت موردعلاقه خود را طبق علایق شخصی خود، شخصی‌سازی نمایند.

برای مثال، شما این امکان را دارید که شخصیت، لباس، مدل مو، بدن. شخصیت خود را تغییر دهید. شما می‎‌توانید این شخصیت مخصوص به خود را با سایر افراد در ورژن آنلاین به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی بازی Total War Rome نسخه ریمستر

آموزش بازی فری فایر

Stray

بهترین بازی های PS4 در سال 2022
بازی های PS4 2022
  • انتشار: اوایل سال 2022
  • ژانر: فانتزی، معمایی

بازی زیبا و جذاب Stray در سال گذشته در مراسم شرکت سونی نمایش داده شد. این نمایش تنها به‌صورت یک تریلر بود که جزئیات دقیقی از بازی نمایش داده نمی‌شد. مهم‌ترین چیزی که شما در این بازی مشاهده کردید، یک گربه بود که کنترل آن را به دست گیمرها داد.

همین تریلر کوتاه موجب شد که این بازی بسیار جذاب به نظر برسد و افراد زیادی برای انتشار آن منتظر باشند. البته قرار بود این بازی در سال 2021 منتشر شود، اما تاریخ انتشار آن به سال بعد، یعنی سال 2022 موکول شد.

اگر قصد دارید و درباره روند بازی Stray بدانید، باید این‌گونه گفت که این بازی در یک شهر مجازی در جریان است. در ادامه، مشاهده می‎‌کنید که یک گربه از خانواده خود جدا شده و زخمی هم است. وی در این شهر مشاهده می‌شود و شما باید تلاش کنید تا این گربه زنده بماند.

برای زنده ماندن هم باید معماهای گوناگونی را حل کنید تا بتوانید به مراحل بعدی دست پیدا کنید. در Stray که به‌عنوان بهترین بازی های PS4 در سال 2022 شناخته می‌شود، مشاهده می‌شود که اصلی‌ترین شخصت بازی، همین گربه است.

شما در بازی با یک ربات به نام B-12 روبرو خواهید شد. این شخصیت این امکان را دارد که برخی کارهایی را انجام دهد که گربه از انجام دادن آن‌ها عاجز است. در این بازی که یکی از جدیدترین بازی های PS4 سال 2022 شناخته می‌شود، گربه با خطرهای زیادی روبرو خواهد شد.

برای مواجهه با این خطرات هم باید به‌سرعت واکنش نشان دهد تا بتواند از آن‌ها دوری کند. خوب است بدانید که Stray که یکی از بازی های 2022 PS4 محسوب می‌شود، توسط شرکت Blue Twelve ساخته و شرکت آناپورنا اینترکتیو منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های 2021

ارزان ترین تبلت های 2021

God of War: Ragnarok

بهترین بازی های PS4 در سال 2022
بازی های PS4 2022
  • انتشار: سال 2022
  • ژانر: اسطوره‌شناسی

بازی God of War: Ragnarok یکی از بازی های جدید PS4 در سال 2022 شناخته می‌شود، در سال 2022 منتشر خواهد شد. البته تاریخ دقیق آن مشخص نیست و روز دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

این بازی که یکی از جدیدترین بازی های PS4 سال 2022 شناخته می‌شود، توسط اریک ویلیامز کارگردانی شده است و توسط شرکت سونی منتشر خواهد شد. سازندگان این بازی اذعان دارند که این قسمت از God of War: Ragnarok آخرین نسخه از بازی خدای جنگ خواهد بود.

مهم‌ترین شخصیت این بازی، رگناروک بوده که سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که نام این بازی بدون این شخصیت تقریباً غیرممکن است. البته در این بازی که یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2022 است، شما در ابتدا با نشانه‌های وجود رگناروک مواجه خواهید شد و سپس خود آن را مشاهده خواهید کرد. همان طور که گفتیم، این بازی یکی از بازی های 2022 PS4 است که به نظر می‌رسد مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

کلام آخر

بهترین بازی های PS4 در سال 2022 شامل موارد بسیار زیادی است و فقط محدود به موارد ذکرشده در لیست بالا نیست. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، بازی های جدید PS4 در سال 2022 از همین‌الان افراد زیادی را منتظر نگه داشته‌اند و منتظر هستند تا هرچه سریع‌تر منتشر شوند. ما در این مقاله، به بررسی بازی های 2022 PS4 اشاره کردیم و مهم‌ترین آن‌ها را نام بردیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gamesradar

نظر شما در خصوص بهترین بازی های PS4 در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر