coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پوستر رسمی Halloween Ends منتشر شد

پوستر رسمی Halloween Ends به کارگردانی دیوید گوردون گرین منتشر شد. این فیلم ترسناک در 14 اکتبر 2022 (22 مهر) اکران خواهد شد.

فرانچایز هالووین یکی از پرطرفدارترین فرانچایزهای ژانر وحشت بوده که پس از راه اندازی دوباره در سال 2018، با استقبال زیاد مردم مواجه شد و توانست پرفروش‌ترین قسمت این فرانچایز در باکس آفیس شود.

قسمت جدید این مجموعه قرار است در کمتر از سه ماه دیگر اکران شود و اخیرا پوستر جدیدی از آن منتشر شده است. برای دیدن پوستر در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ترسناک 2022 ؛ فیلم ترسناک جدید چی ببینیم؟

پوستر رسمی Halloween Ends را ببینید

در پوستر رسمی فیلم Halloween Ends می‌توانید نمایه‌ی سوخته و آسیب‌دیده مایکل مایرز را ببینید. در این پوستر از رنگ‌های کمتری استفاده شده که می‌توان آن را نشانه دارک بودن این فیلم دانست و از طرفی، فعل ENDS با حروف درشتی در پایین پوستر به چشم می‌خورد که می‌توان آن را پایان بسیار شوم فیلم معنا کرد.

پوستر رسمی Halloween Ends

یونیورسال پیکچرز در توصیف این فیلم گفته است:

پس از ۴۵ سال، تحسین برانگیزترین و مورد احترام‌ترین فرانچایز ترسناک تاریخ فیلم‌ها به پایان حماسی و وحشتناک خود می‌رسد، زیرا لوری استرود (جیمی لی کرتیس) برای آخرین بار در مقابل مایکل مایرز، در یک رویارویی نهایی قرار می‌گیرد و فقط یکی از آن‌ها زنده خواهد ماند.

داستان فیلم Halloween Ends چهار سال پس از اتفاقات فیلم Halloween Kills رخ می‌دهد؛ لوری با نوه‌اش آلیسون زندگی می‌کند و قصد دارد نوشتن خاطراتش را تمام کند. مایکل مایرز از آن زمان دیگر دیده نشده است.

پس از دهه‌ها، لوری تصمیم گرفته با زندگی عادی برگردد اما هنگامی که یک مرد جوان (با بازی روهان کمبل) متهم به قتل پسری می‌شود که او نگهداری می‌کرده، وحشت دوباره به وجود مردم رخنه می‌کند و لوری مجبور می‌شود تا در نهایت با شری که نمی‌تواند کنترلش کند، یک بار برای همیشه مقابله کند.

این فیلم که آخرین قسمت این فرانچایز به حساب می‌آید، به کارگردانی دنی مک‌براید ساخته می‌شود و ویل پاتون، جیمز ژود کورتنی و کایل ریچاردز نیز برای ایفای نقش خود باز می‌گردند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این فیلم ترسناک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر