coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای رسمی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 پیش از رونمایی رسمی لو رفت

همزمان با نزدیک شدن به رویداد گلکسی آنپکد، اطلاعات بیشتری از محصولات سامسونگ فاش می‌شود. حال نیز رندرهای رسمی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 فاش شده است.

با نزدیک شدن به رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ در ماه آگوست، جزئیات بیشتر و بیشتری در حال آشکار شدن هستند. پیش از این رندرهایی از دو گوشی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 منتشر شده بود اما امروز رندرهایی بسیار باکیفیت در رنگ‌بندی‌های مختلف منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

رندرهای رسمی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4

این رندرها را ایوان بلس از 91Mobiles فاش کرده است و حتی گرچه شاید با نگاه به آن‌ها جزئیات زیادی از طراحی این گوشی‌ها فاش نشود، اما در هر حال دیدن این گوشی‌ها در همه رنگ‌بندی‌ها با بالاترین کیفیت بسیار لذت‌بخش است.

بنابر این طرح‌ها، گلکسی زد فولد 4 در سه رنگ مشکی، طلایی و ابی تیره عرضه خواهد شد. از سوی دیگر گلکسی زد فلیپ 4 در چهار رنگ مشکی، رزگلد، آبی و بنفش عرضه خواهد شد.

از قبل مشخص شده است که گوشی‌های تاشوی امسال سامسونگ بیشتر به‌جای ارتقای کامل، یک به‌روزرسانی تکراری خواهند بود، بنابراین Z Fold 4 و Z Flip 4 تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی خود ندارند. با این حال، طبیعی است که انتظار برخی اصلاحات و بهبودها مانند حاشیه‌های باریک‌تر، چین و چروک کمتر نمایشگر، پردازنده جدیدتر و دوربین‌های بهتر را داشته باشیم.

به طور خاص انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد 4 با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام عرضه شود که بر اساس لیتوگرافی 4 نانومتری TSMC ساخته شده و منجر به افزایش 30 درصدی طول عمر باتری می‌شود. این پردازنده در زد فولد 4 با ظرفیت‌ حافظه 256 و 512 گیگابایتی و رم 12 و 16 گیگابایتی همراه شده است.

یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری تشکیل‌دهنده ماژول سه‌گانه دوربین هستند. دوربین سلفی در صفحه بیرونی یک سنسور 10 مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که دوربین در صفحه داخلی یک سنسور 16 مگاپیکسلی زیر نمایشگر خواهد بود. به غیر از آن، شایعه شده است که این گجت دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی و رابط کاربری One UI است که مبتنی بر اندروید 12 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای رسمی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع:‌ gizmochina و androidpolice

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر