coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جذب سرمایه Credix : یازده میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شد!

آخرین رویداد جذب سرمایه Credix منجر به جمع‌آوری حدود 11 میلیون دلار سرمایه برای این شرکت شد. Credix یک بازار مبتنی بر سولانا به شمار می‌رود.

پلتفرم سرمایه‌گذاری دیفای Credix از جذب سرمایه 11 میلیون دلاری خود خبر داد. مرحله اول جذب سرمایه Credix توسط صندوق Motive Partners‌ و ParaFi Capital مدیریت شده است.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

جذب سرمایه Credix

پلتفرم اعتباری غیرمتمرکز Credix اعلام کرد که با تلاش برای گسترش در آمریکای لاتین موفق به جذب 11 میلیون دلار سرمایه شده است.

Credix یک بازار اعتباری مبتنی بر سولانا است که سرمایه‌گذاران نهادی را با فین‌تک‌‌های حاضر در بازارهای نوظهور مطابقت می‌دهد. این شرکت در سال 2021 در برزیل راه‌اندازی شده و امیدوار است در اواخر سال جاری در مکزیک و کلمبیا نیز فعالیت خود را آغاز کند.

گروه سرمایه‌گذاری والور (Valor)، ویکتوری پارک کپیتال (Victory Park Capital) و پارافای (ParaFi) در این مرحله از سرمایه‌پذیری شرکت کردند. Ricardo Villela Marino، رئیس شرکت Itaú Latam نیز به عنوان سرمایه‌گذار شخصی در این مراسم حضور داشت. آخرین مرحله جذب سرمایه Credix منجر به درآمد 2.5 میلیون دلاری این شرکت شد. این رویداد در اواخر سال 2021 صورت گرفت و ParaFi نیز آن حضور داشت.

جذب سرمایه Credix : یازده میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شد!

Credix که خود را به عنوان “زیرساخت اعتباری نسل بعدی” معرفی می‌کند، فرصتی برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده تا بتوانند معاملات فردی را پذیره نویسی کرده و یا به طور منفعلانه از طریق استخر نقدینگی با ریسک پایین سرمایه‌‌گذاری کنند.

فین تک‌هایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، وجوهی را به صورت استیبل کوین دریافت می‌کنند و با تبدیل آن وجوه به ارز محلی از قابلیت وام‌دهی بهره‌مند خواهند شد.

بازارهای نوظهور ضریب نفوذ و اعتبار بسیار پایینی دارند. مؤسسات مالی سنتی نیز تمایلی به تأمین مالی کسب‌وکارها و افراد ریسک‌پذیر ندارند. این موضوع فرصتی کافی برای شکوفایی پروژه‌های فین تک ایجاد کرده است.

بر اساس گزارش KPMG، سال گذشته سرمایه‌گذاری بر روی فین تک در آمریکای لاتین به 5 میلیارد دلار رسید. این میزان سرمایه طی 120 معامله جمع‌آوری شد. در سال ماقبل آن نیز حدود 2 میلیارد دلار در 82 معامله جمع‌آوری شده بود.

توماس بونر (Thomas Bohner)، بنیان‌گذار و مدیرعامل Credix به The Block گفت:

ما در حال بازگشایی بازارهای سرمایه بدهی جهانی هستیم. دیفای این امکان را فراهم می‌کند که جمع‌آوری سرمایه به شیوه مؤثرتری انجام شود. قراردادهای هوشمند باعث ایجاد جریان پرداخت خودکار می‌شود. توکن‌سازی شفافیت پرداخت را بالا خواهد برد.

در حال حاضر بیش از 25 صندوق از پلتفرم Credix استفاده می‌کنند. به گفته شرکت کردیکس، جذب بیش از 20 میلیون دلار سرمایه برای این پلتفرم امکان‌پذیر است.

بن فورمن (Ben Forman)، شریک مدیریتی ParaFi Capital گفت: «ما معتقدیم که Credix سیستم قدیمی فناوری بلاک چین را بازسازی خواهد کرد. کردیکس در زمان فعلی که برای صنعت بسیار حیاتی است، مشکلات دنیای واقعی را حل می‌کند».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جذب سرمایه Credix چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: theblock

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر