;
coinex

تغییر چهره وحشتناک سحر قریشی او را شبیه تتلو کرد [+فیلم تتوی هایش در باشگاه]

تغییر چهره وحشتناک سحر قریشی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

سحر قریشی با انتشار یک فیلم در اینستاگرام که در آن با استایل گنگ در یک باشگاه ورزشی در دبی امارات مشاهده می شود از حرکت به سمت هدف سخن گفت و برای رسیدن به اهداف خود موهایش را تراشید.

پیشتر امیر تتلو با انتشار متنی در یوتیوب علت جدایی از سحر قریشی را فاش کرد و ادعایی جنجالی علیه خانم بازیگر مطرح کرد. پیشتر عکس منتشر شده از صفحه اینستاگرام سحر قریشی ماجرای جدایی او از امیر تتلو و مهاجرت این بازیگر زن به دبی را تایید کرد.

تغییر چهره وحشتناک سحر قریشی او را شبیه تتلو کرد [+فیلم تتوی هایش در باشگاه]

در این ویدیو که سحر قریشی با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است، استیل ورزشکاری و موهای تراشیده شده بازیگر زن سابق سینمای ایران نظر مخاطبان را جلب کرد.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

تتلو خواننده ایرانی مقیم ترکیه مدعی شد سحر قریشی را تنبیه کرده و جدایی از بازیگر زن سابق سینمای ایران به دلیل رفتارهای زشت او بوده است. پیش تر سحر قریشی با ابراز ندامت از رابطه با امیر تتلو خواننده ایرانی مقیم ترکیه، به دنبال کنندگانش قول داده بود دیگر عشق و عاشقی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر