coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

معرفی طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی توسط ناجا

طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی به مناسبت هفته فراجا توسط پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی اعلام شد. این طرح مختص جریمه‌های بالای 1 میلیون است.

با افزایش جمعیت و ترافیک در سطح شهرها، تعداد تخلفات رانندگی و در نتیجه آن، جریمه‌های نقدی نیز بیشتر شده است. برخی از افراد به علت بالا بودن مبلغ جریمه، توان پرداخت آن را ندارند. حالا اما و به مناسب آغاز هفته فراجا، پرداخت اقساطی برای رانندگان فعال گردید.

بیشتر بخوانید: فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ ؛ تیر خلاص به قلب کارآفرینان اینترنتی؟

پرداخت اقساطی جرایم رانندگی

شاید اگر نگاهی به جامعه امروزی و سطح ترافیک در شهرها بیندازیم، دلیل بیشتر شدن جریمه نقدی را متوجه شویم. اکثر رانندگان در راه تلاش برای رسیدن به جلسه، محل کار، بیمارستان و … با عجله رانندگی می‌کنند و در این شرایط احتمال این که تخلفی انجام شود، بیشتر است.

پرداخت اقساطی جرایم رانندگی

پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی با شروع هفته فراجا ، طرحی برای پرداخت آسان‌تر جریمه‌ها آماده کرده‌ است. در این طرح، رانندگانی که بیشتر یک میلیون تومان جریمه دارند، می‌توانند جریمه خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

سرهنگ حسن ابراهیم پور به تسهیلات پلیس راهور اشاره‌ای کرد و گفت:

«در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان از ۱۳ لغایت ۲۰ مهرماه رانندگان می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و جرایم رانندگی خودروی خود را تقسیط کنند. در واقع تقسیط جرایم تخلفات رانندگی و ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی دارای خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال به مناسبت هفته فراجا یعنی در بازه زمانی ۱۳ لغایت ۲۰ مهرماه انجام می‌شود.»

در این راستا، رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور نیز گفت:

«مالکان یا نمایندگان وسیله نقلیه توقیفی که صرفاً به علت شکایت تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات دارای خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال و تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال هستند می‌توانند از سیزدهم لغایت بیستم مهرماه دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند و با پرداخت میزان جرایم معوق به صورت اقساطی در طول یکسال نسبت به ترخیص موقت خودرو خود اقدام کنند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پرداخت اقساطی جرایم رانندگی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر