coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سرنوشت شما حاصل باورهای تان است

قدرت تفکرو باورهای شخصی شما به حدی قوی است که می تواند موجب موفقیت یا حتی شکست شما شود پس سعی کنید که ذهنتان را کنترل کنید تا در مسیر درست حرکت کنید.

صابون لرویا

ماده ی معروف در تولید اکثر صابون ها راجمله صابون لرویا، گلیسیرین می باشد. صابون ها یک نوع چربی هستند که با توجه به دما و شرایط خاصی تولید می شوند. گلیسیرین می تواند باعث شود تا نرمی و لطافت پوست دست شما حفظ شود. در بخش تولید صابون ها، هر کدام از شرکت های تولیدی روش خاصی برای فراوری محصول  دارند.

باورهای

شامپو بدن قوی

فرمولاسیون صابون‌ها به‌ نحویه که معمولا بدون رعایت استاندارد تولید میشن و فقط قدرت پاک‌کنندگی اونا از شامپو بدن قوی بیشتره. صابون‌ها ترکیبات قلیایی دارن که همین مسئله باعث خشک شدن پوست بدن میشه. به همین خاطر، صابون‌ها بدون لحاظ نوع پوستِ چرب، خشک و… تولید میشن و استفاده از اونا با تغییر PH طبیعی پوست می‌تونه منجر به خشکی یا التهاب در پوست بشه. اما استفاده از شامپو بدن از خشکی پوست جلوگیری می‌کنه و اون رو نرم و لطیف می‌کنه. چون تو ترکیباتش از گلیسیرین و مواد مشابه استفاده میشه.

باورهای

مایع دستشویی داو

استفاده از رایحه و عصاره خیار در این مایع دستشویی داو، علاوه بر تأثیرات مثبت آن برای پوست، به دلیل علاقه بسیاری از افراد به عطر خیار موجود در این محصول، آن را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت داو در دسته مواد شوینده بهداشتی نموده است.

باورهای

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر