coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آپدیت اندروید 13 گلکسی A03s منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

در ادامه روند فوق‌العاده سریع انتشار آپدیت اندروید 13 و نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ، حالا شاهد انتشار آپدیت اندروید 13 گلکسی A03s منتشر شد هستیم.

بعد از حدود یک سال و نیم از معرفی گلکسی A03s، دستگاه اقتصادی جذاب سامسونگ که با اندروید 11 و رابط کاربری OneUI Core 3.1 عرضه شده بود، حالا دومین آپدیت اساسی نرم‌افزاری خود را در بازه زمانی زودتر از تصور دریافت کرده است و امروز آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A03s منتشر شد.

بیشتر بخوانید: انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A51 و دو گوشی اقتصادی سامسونگ [+ بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی A03s منتشر شد

سامسونگ در انتشار بروزرسانی اندروید 13 خستگی ناپذیز عمل می‌کند و حالا جدیدترین بروزرسانی برای گلکسی A03s منتشر شده است که بنابر برنامه قرار بود چند ماه دیگر آپدیت جدید را دریافت کند!

نقشه راه آپدیت رابط کاربری جدید سامسونگ که توسط خود شرکت منتشر شده می‌گوید این بروزرسانی برای گلکسی A03s باید حوالی بهمن 1401 در هلند و آلمان و در اسفند 1401 برای هند، کانادا و مالزی منتشر شود.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A03s منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

در هر حال حال و در اواخر آذرماه 1401، این گوشی بروزرسانی جدید نرم‌افزاری خود را دریافت کرده است. این آپدیت در نخستین مرحله برای کاربران صربستانی منتشر شده است. به‌طور خاص، این به‌روزرسانی برای دستگاه‌هایی با مدل عددی SM-A037G در دسترس است. اما ما حدس می‌زنیم که اندروید 13 و One UI 5.0 به زودی در کشورهای دیگر در سراسر قاره اروپا گسترش خواهند یافت.

سامسونگ Galaxy A03s نسخه Core One UI را اجرا می‌کند، بنابراین به‌روزرسانی جدید One UI 5.0 مانند سایر دستگاه‌های سری Galaxy A یا Galaxy S دارای تمام قابلیت‌های کاربردی نخواهد بود. با این وجود، باید بهبودهایی در عملکرد و چند تغییر مفید در رابط کاربری و برنامه های سامسونگ ایجاد کند.

اگر صاحب گلکسی A03s (SM-A037G) هستید، پس از رفتن به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» و ضربه زدن روی «دانلود و نصب»، باید بتوانید اندروید 13 را از طریق برنامه تنظیمات نصب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت اندروید 13 گلکسی A03s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اره من الان دانلود کردم

    پاسخ