coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022 ؛‌ بازی آنلاین، کریکت و وقایع سیاسی اجتماعی در صدر!

پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022 معرفی شدند. طبق بررسی‌های انجام شده توسط این شرکت، بازی تحت وب Wordle بیش‌ترین سرچ را در سال 2022 داشته است.

پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022 طبق آمار رسمی این شرکت مشخص شدند. در رتبه اول این آمار، بازی Wordle دیده می‌شود. این بازی یک بازی تحت وب و کاملا آنلاین است که در سال گذشته میلادی بسیار محبوب بوده است. در رتبه دوم این آمار عبارت “هند در مقابل انگلستان” دیده می‌شود که مربوط به بازی کریکت دو تیم است. همچنین اخبار اوکراین به‌عنوان برترین اخبار سال 2022 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: رکوردشکنی ترافیک موتور جستجوی گوگل در فینال جام جهانی قطر 2022 ؛ رکورد ترافیک داخلی هم شکست!

پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022 معرفی شدند

گوگل محبوب ترین کلمات سرچ شده در جستجوگر خود در سال 2022 را جمع بندی و اعلام کرد که بر این اساس، بیشترین جستجو در گوگل در سال 2022 ، بازی آنلاین Wordle بوده است؛ یک بازی آنلاین که در آن باید هر روز یک کلمه جدید پنج حرفی را حدس بزنید.

پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022 معرفی شدند

در رتبه دوم بیشترین جست‌وجو در گوگل، عبارت «India vs England» (هند در مقابل انگلستان) قرار گرفت؛ چرا که کاربران علاقه‌مند به مسابقه کریکت بین دو کشور، این عبارات را بارها و بارها جست‌وجو کرده‌اند.

اوکراین، ملکه الیزابت و Ind vs SA (مسابقه کریکت بین تیم های ملی هند و آفریقای جنوبی) در مکان های بعدی قرار دارند. پرطرفدارترین اخبار از نظر تعداد پرس‌وجو در گوگل طی سال 2022 هم اوکراین، درگذشت ملکه الیزابت، نتایج انتخابات سنا و مجلس نمایندگان ایالات متحده، نتایج پاوربال (یک قرعه کشی آمریکایی) و همچنین بیماری آبله میمون بوده‌اند.

در میان افرادی که در سال 2022 توسط کاربران بیشتر جست‌وجو شده‌اند، گوگل از جانی دپ، ویل اسمیت، امبر هرد، کریس راک و همچنین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نام برده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرجستجوترین عبارات گوگل در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر