coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده لیگ کنفرانس اروپا امشب 28 اردیبهشت 1402 [نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا]

پخش زنده لیگ کنفرانس اروپا امشب 28 اردیبهشت 1402 را با ما در بخش ورزشی تکراتو تماشا کنید. امشب دو بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شود.

امشب و همزمان با برگزاری دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ اروپا، بازی‌های دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا نیز برگزار می‌شود تا تکلیف فینالیست‌های سومین جام باشگاهی بین‌المللی اروپایی مشخص شود. برای تماشای پخش زنده لیگ کنفرانس اروپا 28 اردیبهشت 1402 با ما باشید.

پخش زنده لیگ کنفرانس اروپا امشب 28 اردیبهشت 1402

امشب و همزمان با برگزاری دیدارهای لیگ اروپا در نیمه نهایی، 2 بازی لیگ کنفرانس اروپا در این مرحله نیز برای تعیین تکلیف تیم‌های صعود‌کننده به فینال برگزار می‌شود. در سالی که احتمالا باید آن را فصل درخشش تیم‌های ایتالیایی بدانیم، از مجموع 12 تیم در نیمه نهایی سه رقابت باشگاهی اروپایی، 5 تیم ایتالیایی حاضر است و اینجا در لیگ کنفرانس هم اتفاقا یکی از مهمترین مدعیان فیورنتینای ایتالیانو است.

پخش زنده لیگ کنفرانس اروپا امروز 28 اردیبهشت 1402
پخش زنده لیگ کنفرانس اروپا 28 اردیبهشت 1402 / پخش زنده لیگ کنفرانس اروپا امشب 28 اردیبهشت 1402 / پخش زنده فیورنتینا و بازل 28 اردیبهشت / پخش زنده وستهم و آلکمار 28 اردیبهشت / پخش زنده بازی فیورنتینا و بازل 28 اردیبهشت / پخش زنده بازی وستهم و آلکمار 28 اردیبهشت

امشب و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا که به طرز عجیبی همزمان با بازی‌های نیمه‌نهایی لیگ اروپا برگزار می‌شود، دو تیم بازل و آلکمار از ساعت 22:30 به وقت ایران به ترتیب در سوئیس و هلند میزبان فیورنتینا و وستهم هستند. برای تماشای هر یک از این مسابقات، در ساعات ذکر شده از لینک‌های مربوط در ادامه که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده استفاده کنید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال فیورنتینا و بازل 28 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید

برای تماشای پخش زنده فوتبال وستهم و آلکمار 28 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر