coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پرچمدار جدید آنر بالاترین امتیاز دوربین و نمایشگر را از دگزومارک کسب کرد؛ پادشاه جدید اندروید!

پرچمدار جدید آنر توانست در بخش دوربین و نمایشگر، غول‌هایی مثل سامسونگ و شیائومی را شکست دهد. با این‌وجود، گوشی جدید آنر را باید پادشاه اندروید بنامیم.

گوشی پرچمدار جدید آنر به‌نام “Honor Magic 5 Pro” توانست بالاترین امتیاز دوربین و نمایشگر را از “DXOMARK” کسب کند و به‌عنوان پادشاه جدید اندروید معرفی شود. این گوشی به‌همراه برادر کوچکتر خود Honor Magic 5 در جریان نمایشگاه MWC 2023 معرفی شدند و در همان ابتدا توجه حاضرین را به‌خود جلب کردند. در این گوشی‌ها بهبودهای بسیاری در بخش‌های مختلف صورت گرفته که منجر به به قدرت بالای آنها نیز شده است.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: آنر مجیک 5 و 5 پرو معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

پرچمدار جدید آنر بهترین دوربین و نمایشگر دنیا را دارد

آنر در نمایشگاه MWC 2023 جدیدترین گوشی پرچم‌دار خود، مجیک ۵ پرو را رونمایی کرد. این گوشی طراحی بهبودیافته‌ای دارد و از سخت‌افزار پرقدرت استفاده می‌کند. نسل قبل گوشی‌های سری آنر مجیک در زمینه‌ی تصویربرداری حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و ظاهراً آنر مجیک ۵ پرو نیز دستگاهی پیشرفته در این حوزه محسوب می‌شود.

DXOMark دوربین و نمایشگر گوشی‌های هوشمند را در آزمون‌های دقیق بررسی می‌کند. این مؤسسه می‌گوید آنر مجیک ۵ پرو بیشترین امتیاز این دو بخش را کسب کرده است.

پرچمدار جدید آنر بهترین دوربین و نمایشگر دنیا را دارد

امتیاز دوربین آنر مجیک ۵ پرو برابر با ۱۵۲ و امتیاز صفحه‌نمایش آن ۱۵۱ است. تا قبل از رونمایی آنر مجیک ۵ پرو، گوشی هواوی میت ۵۰ پرو با امتیاز ۱۴۷ به باکیفیت‌ترین دوربین صنعت موبایل مجهز بود. همچنین، آنر مجیک ۵ پرو با امتیاز ۱۵۱ توانسته است در‌زمینه‌ی نمایشگر بهتر از آیفون ۱۴ پرو مکس عمل کند که امتیاز ۱۴۹ را کسب کرده است.

آنر مجیک ۵ پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۸۱ اینچی LTPO با لبه‌ی خمیده، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، وضوح ۲٬۸۴۸ در ۱٬۳۱۲ پیکسل و روشنایی ۱٬۸۰۰ نیت (در حالت HDR) مجهز است.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، آنر مجیک ۵ پرو در پنل پشتی از دوربین سه‌گانه با چینش مثلثی میزبانی می‌کند. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیگسلی ۱/۱٫۱۲ اینچ و لنزی با دیافراگم f/1.6 دارد. این لنز از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کند.

گوشی آنر مجیک ۵ پرو از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۳٫۵ برابری اپتیکال (بدون افت کیفیت) نیز برخوردار است. این دوربین‌ها درکنار آرایه‌ای از حسگرها شامل حسگر 3D ToF (سه‌بعدی مدت‌پرواز) و حسگر چندطیفی برای دما رنگ‌ها قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره پرچمدار جدید آنر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر