coinex
otetmarket
propification.com

تاریخ قرعه کشی محصولات ایران خودرو اسفند 1401 اعلام شد

تاریخ قرعه کشی محصولات ایران خودرو اسفند 1401 برای محصولاتی همچون دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک، سورن پلاس بنزینی، هایما اس 5 و اس 7 اعلام شد.

ایران خودرو در هفته‌ای که گذشت به‌مناسبت عید نیمه شعبان، 4 محصول خود یعنی هایما اس 7، هایما اس 5، سورن پلاس بنزینی و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک را به‌منظور فروش برای سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به بازار ارائه کرد و طبق برنامه تعیین شده، به‌زودی مراسم قرعه کشی آن را هم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کامیونت جک در بورس کالا 23 اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

تاریخ قرعه کشی محصولات ایران خودرو اسفند 1401

لازم به ذکر است که در این طرح متقاضیان عادی باید برای خودروهای سواری مبلغ 130 میلیون تومان در حساب وکالتی خود بلوکه و به منظور خودروهای خانواده هایما مبلغ 400 میلیون تومان واریز کنند. البته متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت الزامی به افتتاح حساب وکالتی نداشتند.

تاریخ قرعه کشی محصولات ایران خودرو اسفند 1401

براساس تصمیم گروه خودروسازی ایران خودرو مراسم قرعه کشی این 4 محصول خود از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 21 اسفند 1401 با حضور مراجع نظارتی انجام خواهد گرفت.

ببشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام تاریخ قرعه کشی محصولات ایران خودرو اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر