coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده لورکوزن یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده لورکوزن یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402 بازی هفته سی‌ام بوندسلیگا آلمان را می‌توانید با ما در تکراتو تماشا کنید. با ما همراه باشید.

در حالی تیم‌های لورکوزن و یونیون برلین  از ساعت 17 به وقت ایران در ورزشگاه آندر آلتن به مصاف هم می‌روند که تیم لورکوزن برای کسب سهمیه اروپایی نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد. برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن و یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402 با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

پخش زنده لورکوزن یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402

تیم لورکوزن به لطف درخشش ستاره ایرانی خود، سردار آزمون، در هفته‌های اخیر امتیازهای حیاتی بسیاری را جمع‌آوری کرده است. آنها در رده ششم جدول قرار دارند و این شانس را دارند تا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگند. این تیم در 5 بازی آخر خود در تمامی رقاب‌ها 3 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده است.

پخش زنده لورکوزن یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402
پخش زنده بازی لورکوزن و یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402 / پخش زنده فوتبال لورکوزن و یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402 / پخش مستقیم بازی لورکوزن و یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402 / پخش آنلاین بازی لورکوزن و یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402 / ساعت پخش بازی لورکوزن و یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402 / ساعت شروع بازی لورکوزن و یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402 / پخش زنده لورکوزن یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402

در طرف مقابل، تیم یونیون برلین قرار دارد. تیمی که در این فصل برای چند هفته صدرنشین بود؛ اما در نیم فصل دوم، سیر نزولی پیدا کرد. این تیم با قرار گرفتن در جایگاه سوم، این شانس را دارد تا با پیروزی در این بازی سهمیه لیگ قهرمانان را برای خود مسجل نماید. تیم یونیون برلین در 5 بازی اخیر خود 2 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست را تجربه کرده است.

باید دید، آیا باز هم سردار آزمون می‌تواند برگ برنده ژابی آلونسو را باشد یا خیر.

برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن و یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است، استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال لورکوزن و یونیون برلین 9 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید 

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر