coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 ؛ یک چهارم نهایی جام حذفی

پخش زنده استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 را با ما در تکراتو تماشا کنید. دو تیم امروز در یک چهارم نهایی جام حذفی ایران رویارو می‌شوند.

تیم فوتبال استقلال تهران که پس از شکست پر حرف و حدیث در دربی صدم پایتخت و کم شدن امیدهایش برای تکرار قهرمانی در لیگ حالا مصمم به قهرمانی در جام حذفی است، امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی جم بوشهر میهمان پارس جنوبی جم در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده باری استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

خرید بلیط هواپیما

پخش زنده فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402

پخش زنده استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402

استقلال تهران پس از آنکه در در دربی پایتخت و پس از مدت‌ها شکست را تجربه کرد حالا امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی جم بوشهر به مصاف تیم پارس جنوبی دسته یکی خواهد رفت و در صورت پیروزی به نیمه نهایی جام حذفی راه خواهد یافت.

پخش زنده استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 ؛ یک چهارم نهایی جام حذفی
پخش مستقیم استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 / پخش آنلاین استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 / پخش زنده استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 / پخش زنده بازی استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 / پخش زنده فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 / پخش زنده استقلال و پارس جنوبی 9 اردیبهشت 1402 / پخش زنده استقلال و پارس 9 اردیبهشت 1402 / پخش زنده پارس جنوبی جم و استقلال 9 اردیبهشت 1402 / زمان پخش استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 / ساعت پخش استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 / ساعت شروع استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 / نتیجه استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 / نتیجه نهایی استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 / نتیجه زنده استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402

استقلال که با ۷ قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ جام حذفی ایران است آخرین بار در سال ۹۷ با وینفرد شفر آلمانی موفق شد این جام را با کاپیتانی سیدمهدی رحمتی بالای سر ببرد و حالا در شرایطی که یک مربی خارجی دیگر هدایت آبی‌ها را بر عهده دارد و کاپیتان استقلال نیز یک سید دروازه‌بان است، استقلال به فتح جام حذفی امیدوار است.

استقلال در ۵ بازی آخر خود موفق به کسب ۴ برد و ۱ باخت شده است و پارس جم نیز در لیگ آزادگان در ۵ بازی اخیر ۴ بار باخته و تنها ۱ بار پیروز شده و با ۳۶ امتیاز در رتبه نهم جدول است و امیدی به صعود به لیگ برتر نیز ندارد.

نکته جالب در خصوص ریکاردو ساپینتو این است که این مربی پرتغالی دو افتخار مهم دوران مربیگری خود را در جام‌های حذفی بدست آورده و با اسپورتینگ لیسبون به مقام نایب قهرمانی جام حذفی پرتغال و با استاندارد لیژ موفق به فتح جام حذفی بلژیک شده است. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و پارس جنوبی جم 9 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر