coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 را با ما در تکراتو تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته 34ام لیگ برتر جزیره و در یکی از حساس ترین بازی ها به مصاف هم می روند.

دویست و هفتمین دربی شمال غرب لندن امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال و در هفته ۳۴ لیگ برتر انگلیس و در حالی که امیدهای آرسنال به قهرمانی هر هفته کمتر می‌شود و چلسی نیز در بحران غرق است، برگزار می‌شود (توضیحات کامل و نکات آماری ادامه؛ برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 با ما باشید.

خرید بلیط هواپیما

پخش زنده آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402

آرسنال و چلسی در حالی در دربی شماره ۲۰۷ شمال غرب لندن به میدان خواهند رفت که اوضاع کاملا متفاوتی را نسبت به یکدیگر دارند. آرسنال آرتتا که هفته‌های زیادی را در صدرجدول لیگ برتر بود با توجه به فرم وحشتناک خوب سیتی کم کم نسبت به قهرمانی پس از ۱۹ سال ناامید می‌شود و آخرین شانس‌هایش را برای قهرمانی آزمایش می‌کند؛ توپچی‌ها در حال حاضر با ۷۵ امتیاز از ۳۳ بازی دوم جدول هستند در حالی که سیتی با ۳۲ بازی ۷۶ امتیازی و صدرنشین است؛ قرمزهای لندن در ۵ بازی اخیر خود ۳ تساوی، ۱ برد و ۱ باخت را ثبت کرده‌اند.

پخش زنده آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]
پخش زنده آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 / پخش زنده فوتبال آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 / پخش زنده بازی آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 / پخش زنده چلسی و آرسنال 12 اردیبهشت 1402 / پخش زنده آرسنال چلسی 12 اردیبهشت 1402 / ساعت پخش آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 / ساعت شروع آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 / زمان پخش آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 / نتیجه نهایی آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 / نتیجه زنده آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 / نتیجه آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402
اما چلسی در کابوس مطلق به سر میبرد این تیم پس از اخراج توخل و پاتر و خرج بیش از ۵۰۰ میلیون پوندی، حالا با لمپارد در ۵ بازی اخیر در تمام مسابقات باخته است و در ۵ بازی لیگ برتری آخر نیز ۴ باخت و ۱ تساوی بدست آورده و با ۳۹ امتیاز در رتبه ۱۲ جدول است و حتی احتمال سقوط به چمپیونشیپ را هم دارد!

در مقایسه افتخارات دو تیم آرسنال دست بالا را در افتخارات داخلی و چلسی دست بالا را در افتخارات خارجی دارد؛ در حالی که توپچی‌ها تنها یک جام در جام اروپا دارند، غرور لندن ۲ قهرمانی اروپا، ۲ قهرمانی سوپرجام اروپا، ۲ قهرمانی جام در جام، ۲ قهرمانی لیگ اروپا و ۱ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان دارد.

اما در رقابت‌های داخلی انگلیس، آرسنال با ۱۳ قهرمانی لیگ، ۱۴ قهرمانی جام حذفی، ۲ قهرمانی اتحادیه و ۱۶ قهرمانی سوپرکاپ نسبت به ۶ قهرمانی لیگ، ۸ قهرمانی جام حذفی، ۵ قهرمانی اتحادیه و ۴ قهرمانی سوپرکاپ چلسی دست بالا را دارد.

در ۲۰۶ مصاف رودررو نیز آرسنال ۸۱ بار برنده بوده، چلسی ۶۶ بار پیروز شده و ۵۹ بازی نیز مساوی شده است؛ در ۵ مصاف آخر دو تیم نیز ۴ برد برای آرسنال بوده و چلسی تنها ۱ بار موفق به پیروزی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است استفاده کنید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال آرسنال و چلسی 12 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر