coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی

امروزه، گوشی‌های موبایل به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند و هرگز نمی‌توان بدون وجود گوشی‌های همراه زندگی را ادامه داد. به همین دلیل، برندهای زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که از مهمترین آنها می‌توان به برندهای سامسونگ و شیائومی اشاره کرد. در همین راستا، سوالات زیادی در مورد جدیدترین گوشی شیائومی، خرید گوشی شیائومی و یا قیمت گوشی سامسونگ و خرید گوشی سامسونگ پرسیده می‌شود. در ادامه این گزارش تلاش می‌کنیم اطلاعات کاملی را در مورد بهترین گوشی سامسونگ و شیائومی در اختیار شما قرار دهیم و به شما کمک کنیم در این مسیر رشد کنید.

جدیدترین گوشی های samsung و xiaomi

زمانی که صحبت از بهترین گوشی سامسونگ می‌شود، ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که چرا باید گوشی‌های سامسونگ را خریداری نماییم. برند سامسونگ گوشی‌هایی با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند و قابلیت‌های بیشماری در محصولات آن وجود دارد. در کنار این برند، باید بدانید شیائومی یکی از برندهایی است که به تازگی کار خود را در این زمینه آغاز کرده است و به یک برند محبوب تبدیل شده است. این برند دارای گوشی‌های متفاوتی است که در ادامه به معرفی گوشی‌های سامسونگ و شیائومی می‌پردازیم.

خرید بلیط هواپیما

گوشی +Galaxy S23، بهترین گوشی سامسونگ پرچمدار

اگر به دنبال بهترین گوشی سامسونگ هستید، باید خرید گوشی +Galaxy S23 را مد نظر قرار دهید. این گوشی از دیگر گوشی‌های سامسونگ که از اسنپدراگون 8 نسل 2 معمولی استفاده می‌کردند، پیروی نمی‌کند و سازندگان نسخه‌ای با کلاک بالاتر را در آن به کار برده‌اند. پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 740 است که می‌توانید تصاویر و ویدیوها را با کیفیت غیرقابل‌وصفی نشان دارد.

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است گوشی گلکسی اس 23 به عنوان بهترین گوشی سامسونگ شناخته شود، بهبود 40 درصد راندمان در بخش CPU است. در این گوشی فناوری‌های جدید نظیر LPDDR5X و UFS 4.0 به کار برده شده‌اند و همین امر آن را به یک گوشی ایده‌آل تبدیل کرده است. کاربرانی که از این گوشی استفاده کرده‌اند به این موضوع اشاره می‌کنند این گوشی عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و پاسخگوی نیازهای آنها در زمان استفاده از گوشی است.

گوشی Galaxy S23 5G

زمانی که صحبت از بهترین گوشی سامسونگ می‌شود باید به گوشی Galaxy S23 5G اشاره کنیم. در چندین سال گذشته، تغییرات زیادی در مدل گوشی‌های سامسونگ پیش آمده است و شاید بتوان گفت این گوشی یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های سامسونگ است ( به همین دلیل، بسیاری از کاربران لقت بهترین گوشی سامسونگ را به آن می‌دهند). قیمت این گوشی کمی بالاست، اما با توجه به قابلیت‌هایی که در آن پیاده‌سازی شده است، ارزش خرید دارد. در گوشی Galaxy S23 5G از نسخه اولترا استفاده شده است و همین امر باعث شده است این گوشی قدرت فوق‌العاده بالایی در بازی‌های گرافیکی داشته باشد.

این گوشی دارای نمایشگر پویا با رفرش ریت 120 هرتزی است که از قابلیت‌های بسیار مهم گوشی سامسونگ به شمار می‌رود. شما به راحتی می‌توانید از این گوشی در زیر نور آفتاب نیز استفاده کنید و این امر به دلیل روشنایی 1750 نیتی این گوشی است. ظاهر این گوشی بسیار لوکس و منحصربه‌فرد است و خرید آن به کسانی پیشنهاد می‌شود که به دنبال کالای لوکس هستند.

گوشی Galaxy S22 Plus

همانطور که می‌دانید امروزه انواع گوشی وجود دارند که شما می‌توانید آنها را در دسته بهترین گوشی سامسونگ قرار دهید. اما باید بدانید در میان این گوشی‌ها، باز گوشی وجود دارد که لقب بهترین گوشی سامسونگ را به خود اختصاص دهد. این گوشی می‌تواند گوشی Galaxy S22 Plus باشد. برند سامسونگ با تولید این گوشی تلاش کرده است حسن سلیقه و اقتدار تکنولوژیک خود را به رخ رقبایش بکشد و به تمامی کاربران و طرفدارانش در سراسر دنیا نشان دهد که این برند همواره به دنبال تجربه بهترین‌هاست و اگر شما کنار برند سامسونگ بمانید، بی‌شک می‌توانید به رشد زیادی دست پیدا کنید.

بهترین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی

گوشی Galaxy S22 Plus در زمره قوی‌ترین گوشی‌های سامسونگ قرار می‌گیرد و بعد از نسخه اولترا توانسته است به جایگاه ویژه‌ای دست پیدا کند. این گوشی دارای دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی است که عکاسان و فیلمبردان حرفه‌ای می‌توانند از آن استفاده نمایند. گوشی Galaxy S22 Plus دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X است که نرخ نوسان‌سازی آن برابر با 120 هرتز اعلام شده است. این مسئله باعث شده است گوشی اس 22 پلاس به یک محصول فوق‌ ویژه تبدیل شود. از طرف دیگر، در این گوشی تراشه اگزینوس 2200 پیاده‌سازی شده است که آن را به یک گوشی بسیار قوی برای بازی تبدیل کرده است. بسیاری از گیمرها در سراسر دنیا گوشی گلکسی اس 22 پلاس را بهترین گوشی سامسونگ در زمینه بازی و گیمینگ می‌دانند.

گوشی Galaxy S21 Fe 5G

در ادامه صحبت در مورد بهترین گوشی سامسونگ باید به گوشی Galaxy S21 Fe 5G اشاره کنیم. همانطور که می‌دانید امروزه، بسیاری از کسانی که می‌خواهند گوشی بخرند به دنبال گوشی با پرچمدار با سخت‌افزار قوی هستند و باید بدانید گوشی Galaxy S21 Fe 5G       دقیقا برای همین منظور طراحی شده است. به همین دلیل، بسیاری از کاربران بر این عقیده هستند می‌توان لقب بهترین گوشی سامسونگ را به گوشی Galaxy S21 Fe 5G اختصاص داد.

این گوشی امکانات بسیار بالایی دارد و تا به امروز توانسته است خریداران را شگفت‌زده کند. یکی از مواردی که در بهترین گوشی سامسونگ دیده می‌شود قدرت بالای تراشه آن است. این تراشه Snapdragon 888 5G است که می‌تواند به گیمرها کمک کند بازی‌های گرافیکی خود را به اجرا در بیاورند. یکی از مواردی که باعث شده است تمامی خریداران و طرفداران برند سامسونگ هیجان‌زده شوند، قیمت مناسب این گوشی است. شما می‌توانید با یک بودجه مناسب این گوشی را تهیه کنید و از قابلیت‌های بیشماری که در آن وجود دارد بهره‌مند شوید.

گوشی Galaxy Z Fold 4

امروزه، برند سامسونگ گوشی‌های تاشو را به بازار عرضه کرده است و دائما در حال آپدیت‌سازی آنهاست. به همین دلیل، بسیاری از کسانی که به دنبال محصولات لوکس هستند، این گوشی را به عنوان بهترین گوشی سامسونگ می‌شناسند. برند سامسونگ تلاش کرده است در تولید گوشی Galaxy Z Fold 4  از یک نوار وظیفه استفاده کند که برنامه‌ها می‌توانند در کنار هم و همزمان با یکدیگر اجرا شوند. در نتیجه، شما می‌توانید محتوای مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

مسئله دیگری که در بهترین گوشی سامسونگ به چشم می‌خورد دوربین حرفه‌ای آن است که می‌تواند عکس‌هایی همرده با آیفون 13 پرومکس تولید کند. گوشی Galaxy Z Fold 4  دارای لولا و حاشیه‌های باریک‌تری است که استفاده از این گوشی را ساده‌تر کرده است. همچنین، آزمایشاتی که بر روی آن انجام شده است نشان می‌دهند دوام آن بسیار بالاست. باید بدانید هزینه این گوشی ممکن است کمی بالا باشد، اما با قابلیت‌هایش بی‌شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این گوشی می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد و به شما کمک کند از ویژگی‌های دنیای دیجیتال بهره ببرید.

گوشی Galaxy Z flip 4، بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

بسیاری از کاربران زمانی که به دنبال بهترین گوشی سامسونگ هستند، طراحی آن را ملاک اصلی قرار می‌دهند و همین امر باعث شده است گوشی Galaxy Z flip 4 به بهترین گوشی سامسونگ تاشو از نظر طراحی تبدیل شود. با توجه به این موضوع که این گوشی در ابعاد کوچکتری تولید می‌شود، از نظر اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه است. از طرف دیگر، این گوشی بسیار خوش دست است و شما به راحتی می‌توانید آن را در دست خود بگیرید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

بهترین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی

گیمرهایی که به دنبال بهترین گوشی سامسونگ هستند می‌توانند خرید گوشی Galaxy Z flip 4 را مد نظر قرار دهند. در این گوشی تراشه Snapdragon 8+Gen1 به کار رفته است و به خوبی توانسته است قابلیت‌های آن را ارتقا دهد. بازی‌هایی با گرافیک بالا به راحتی در این گوشی اجرا می‌شوند. گوشی Galaxy Z flip 4 دارای نمایشگر دینامیک Dynamic AMOLED 2X است و حتی زمانی که این گوشی در حالت بسته است، شما می‌توانید از پنل Super AMOLED آن استفاده کنید.

گوشی Galaxy Z flip 3

در کنار گوشی‌های تاشو که در دو نمونه بالا به آنها اشاره کردیم، نام گوشی Galaxy Z flip 3 به عنوان بهترین گوشی سامسونگ به چشم می‌خورد. مدل جذاب و قابلیت‌های بسیار زیاد از مهمترین ویژگی‌های این گوشی هستند. گوشی Galaxy Z flip 3 دارای طراحی بسیار لوکس است و کسانی که به دنبال تجربه محصولات لوکس هستند، می‌توانند خرید آن را مد نظر قرار دهند. همچنین، باید بدانید در تولید گوشی Galaxy Z flip 3 از تراشه اسنپدارگون 888 استفاده شده است.

بهترین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی

در کنار بهترین گوشی سامسونگ، می‌خواهیم یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی را نیز به شما معرفی کنیم. این برند چندین سال است که کار خود را آغاز کرده است، اما توانسته است به یکی از بهترین محصولات بازار تبدیل شود و حتی در رقابت با برند اپل قرار گرفته است. یکی از بهترین گوشی‌هایی که برند شیائومی تولید کرده است گوشی شیائومی 13 پرو است.

بهترین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی

این گوشی نه تنها لقب بهترین گوشی شیائومی را به خود اختصاص داده است، بلکه توانسته به یکی از بهترین گوشی‌ها در بازار گوشی‌های پرچمدار تبدیل شود. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی با قابلیت‌های ویژه هستید و می‌خواهید هزینه مناسبی را به این کارا ختصاص دهید، باید بدانید گوشی شیائومی 13 پرو دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. اگر بخواهیم به گوشی‌های دیگر شیائومی اشاره کنیم که قابلیت‌های بسیار زیادی دارند، می‌توانیم موارد زیر را مد نظر قرار دهیم:

  • Redmi Note 11 (این گوشی قیمت بسیار مناسبی دارد)
  • Xiaomi 12T Pro (این گوشی دوربین بسیار حرفه‌ای دارد)
  • Redmi 10 Prime 2022 (این گوشی باتری بسیار قوی دارد و زمان زیادی می‌برد تا شارژ آن تمام شود)
  • Black Shark 5 Pro (این گوشی برای بازی بسیار فوق‌العاده است و می‌تواند پاسخگوی نیازهای گیمرها باشد)
  • Xiaomi 12 Lite (این گوشی بسیار خوش دست است)

نکات مهم در خرید گوشی سامسونگ و یا شیائومی

اگر می‌خواهید برای خرید گوشی سامسونگ و یا شیائومی اقدام کنید، بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • برای خرید بهترین گوشی سامسونگ و یا شیائومی باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید.
  • در زمان خرید گوشی از فروشنده کارت ضمانت را دریافت کنید. کارت ضمانت نشان می‌دهد که آن محصول اصل و اورجینال است.
  • قبل از خرید گوشی سامسونگ و یا شیائومی باید مشخصات فنی آن را به دقت بررسی کنید. همچنین، قبل از خرید گوشی را در دست بگیرید و تمامی نکاتی را که برای شما مهم است مد نظر قرار دهید.

سوالات متداول در مورد خرید گوشی

در این قسمت تلاش می‌کنیم به سوالات پرتکرار شما در این زمینه پاسخ دهیم.

آیا گوشی‌های سامسونگ باتری‌های بادوامی دارند؟

زمانیکه صحبت از بهترین گوشی سامسونگ می‌شود، یکی از سوالاتی که مطرح می‌گردد در این باره است که آیا این گوشی‌ها باتری‌های بادوامی دارند یا خیر. یکی از مهمترین مواردی که این گوشی را به یک گوشی خاص و دلچسب برای کاربران تهیه کرده است، باتری بسیار قوی آن است. معمولا، باتری‌های سامسونگ به سختی خراب می‌شوند و کاربران می‌توانند سالیان زیادی و بدون دغدغه از خراب شدن باتری از گوشی‌های سامسونگ استفاده کنند.

آیا طول عمر گوشی‌های سامسونگ زیاد است؟

یکی دیگر از سوالاتی که در زمان خرید بهترین گوشی سامسونگ پرسیده می‌شود در این باره است که آیا طول عمر گوشی‌های سامسونگ زیاد است. برند سامسونگ از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در این گوشی‌ها استفاده می‌کنند. همین امر باعث شده است گوشی‌های سامسونگ به گوشی‌های ویژه‌ای تبدیل شوند.

بهترین گوشی تا 7 میلیون شیائومی

ردمی نوت ۱۱ پرو یکی از بهترین گوشی‌ها شیائومی تا 7 میلیون تومان است.

بهترین گوشی میان رده شیائومی

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو بهترین گوشی میان رده شیائومی است.

 بهترین گوشی شیائومی پرچمدار و جدیدترین گوشی شیائومی

گوشی شیائومی 13 پرو بهترین و جدیدترین گوشی شیائومی است.

برای خرید بهترین گوشی سامسونگ به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد خرید بهترین گوشی سامسونگ در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید بهترین گوشی سامسونگ و شیائومی را خریداری کنید و از ویژگی‌های خاص آن بهره‌مند شوید. بهتر است بدانید با توجه به این موضوع که خرید گوشی یک کار مهم و تخصصی است، شما می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بانی نو مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید در زمان خرید از مشاوره‌های رایگان و تخصصی کارشناسان این مرکز بهره‌مند شوید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر