coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساخت بازی ویدیویی جان ویک توسط شرکت سازنده این فرنچایز مهیج تایید شد!

ساخت بازی ویدیویی جان ویک تأیید شد. بالاخره محبوبیت مجموعه فیلم‌های جان ویک با بازی کیانو ریوز منجر به ساخت بازی آن نیز شد.

ساخت بازی ویدیویی جان ویک توسط شرکت فیلم‌سازی «لاینزگیت» Lionsgate تأیید شد. مجموعه فیلم John Wick یکی از بهترین و اکشن‌ترین فیلم‌های ساخته شده تاکنون بوده است که در آن از بازیگرانی به‌نام مانند کیانو ریوز، اسکات ادکینز و غیره نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم که به‌تازگی ساخت قسمت 5 آن نیز تأیید شده، قرار است به‌صورت بازی کامپیوتری نیز نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید: با کسب پول در بازی GTA 6 آنرا در زندگی واقعی خرج کنید!

ساخت بازی ویدیویی جان ویک رسمأ تایید شد

شرکت فیلم‌سازی Lionsgate تایید کرد فیلم John Wick 5 در دست ساخت قرار دارد و این شرکت همچنین به‌ساخت یک بازی AAA از فرانچایز خود اشاره کرد. در جریان اعلام گزارش مالی شرکت Lionsgate، «جو دریک»، رئیس‌شرکت، از فروش قابل‌توجه فیلم John Wick 4 ابراز خوشحالی کرد و گفت هدف «لاینزگیت»، ایجاد یک «زمان‌بندی حساب‌شده» از انتشار قسمت‌های بعدی این مجموعه است. او تاکید کرد نسخه‌های اصلی و فرعی بی‌شماری از جهان «جان ویک» ساخته خواهند شد.

فیلم سینمایی «بالرینا» (Ballerina)، اولین قسمت فرعی از جهان سینمایی John Wick است که‌سال آینده در سینماهای سرتاسر جهان اکران می‌شود. یک مجموعه کوتاه تلویزیونی با نام The Continental هم در دست ساخت است که به‌زودی از شبکه اینترنتی Peacock پخش می‌شود. فیلم سینمایی Ballerina داستان یک آدم‌کش (با بازی آنا دی آرماس) را شرح می‌دهد که به‌دنبال انتقام از مرگ خانواده‌خود است. از سوی دیگر، مجموعه کوتاه The Continental روی گذشته «وینستون اسکات»، صاحب هتل «کانتیننتال» نیویورک تمرکز می‌کند.

ساخت بازی ویدیویی جان ویک رسمأ تایید شد

«جو دریک» قبلاً اعلام کرده بود «اراده» و «ایده‌هایی» برای ساخت دنباله John Wick وجود دارد. این شرکت ابتدا ایده‌ها را جمع کرده و مورد بررسی قرار می‌دهد تا بتواند مسیر معتبری برای شرح قصه John Wick 5 پیدا کند. «چاد استاهلسکی» (Chad Stahelski) نیز گفته بود قصد دارد John Wick 4 و John Wick 5 را پشت سرهم کارگردانی کند اما او اعتراف کرد در آن زمان، ایده‌ای برای ارائه قصه‌ای پس ار فیلم چهارم نداشته است.

شرکت «لاینزگیت» در مبحث ساخت بازی ویدیویی John Wick اعلام کرد «انرژی» و «چشم‌انداز» روشنی برای ساخت آن وجود دارد. در نوامبر سال گذشته، این شرکت اعلام کرد در حال رایزنی با یک استودیو بازی‌سازی برای ساخت بازی John Wick است و طرح پیشنهادی آن در وضعیت نگارش قرار دارد. در سال 2019، بازی استراتژی با نام John Wick Hex منتشر شد. سپس این کاراکتر محبوب در بازی آنلاین Fortnite حضور پیدا کرد. گفتنی است یک بازی واقعیت مجازی با نام John Wick Chronicles هم در سال 2017 عرضه شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ساخت بازی ویدیویی جان ویک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر