coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آریا بارون توس تولیدکننده انواع مصالح نوین ساختمانی

با گسترش تکنولوژی و فناوری های نوین ساختمانی، نیاز به محصولات مدرن و نوین ساختمانی که هم در سرعت العمل ساخت و ساز ما را کمک کند و هم مقرون به صرفه باشد، نسبت به گذشته بیشتر شده است. در همین راستا شرکت های بسیاری اقدام به تولید این نوع مصالح در قالب های مختلف کردند.

امروزه در این مقاله از تکراتو میخواهیم با همدیگر به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع مصالح نوین ساختمانی با نام شرکت آریا بارون سر بزنیم و در خصوص معرفی محصولات و خدمات این شرکت با یکدیگر اطلاعاتی کسب کنیم.

تاریخچه آریا بارون

کارخانه صنعتی آریا بارون توس همزمان با گسترش ساندویچ پانل های پلی یورتان در کشور های صنعتی جهان اول مانند کشور های اروپایی و آمریکایی و با بهره گیری از متخصصان تراز اول و دستگاه های پیشرفته ساخت انواع مصالح نوین ساختمانی، فعالیت خود را در سال 1383 در زمینی به وسعت شصت هزار متر مربع و زیربنایی بیست هزار متر مربعی در شهر مشهد، آغاز کرد.

افتخارات و گواهینامه های آریا بارون توس

شرکت آریا بارون، با دارا بودن پیشینه ای درخشان، بهره گیری از فناوری های روز اروپا و همکاری با مدیران و نیرو های فنی کارآمد و همچنین بکار بردن بهترین مواد اولیه، توانسته است تمامی محصولات خود را با نشان CE اروپا روانه بازار کند و این خود عاملی بر کسب انواع افتخارات ملی و بین المللی توسط این شرکت مطرح ایرانی شده است.

  • واحد نمونه صنعت کشور در سال 1395
  • واحد نمونه صنعت استان خراسان رضوی بین سال های 1393 تا 1401
  • صادر کننده نمونه 96 و 97
  • واحد نمونه استاندارد 98 تا 1400
  • گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان 92-94-95

راه های ارتباطی با کارخانه صنعتی آریا بارون

ویژگی متمایز کننده این شرکت صنعتی، دارا بودن مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین خدمات پس از فروش متنوع است. شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت و خرید انواع محصولات آریا بارون توس با شماره های 36228800-051 و 36228814-051 تماس بگیرید و کارشناسان این شرکت به صورت رایگان شما عزیزان را در امر استعلام قیمت و خرید محصول راهنمایی کنند.

همچنین

محصولات کارخانه صنعتی آریا بارون

این کارخانه توانسته است در طول این سال ها، تمامی محصولات نوین ساختمانی را پوشش دهد و طراحی و تولید آن بپردازد. در ادامه با انواع محصولات این کارخانه صنعتی آشنا میشویم.

  1. انواع ساندویچ پانل های سقفی، پانل های دیواری، سردخانه ای و کلین روم
  2. انواع کانکس ویلایی، اداری، نگهبانی، سرویس بهداشتی و …
  3. انواع خانه پیش ساخته
  4. درب های سردخانه ای، گرمخانه ای و اتاق تمیز (کلین روم)
  5. کانالهای پیش عایق شده

خط تولید ساندویچ پانل آریا بارون

ساندویچ پانل(Sandwich Panel) در واقع یک ساختار مرکب و سبک است که دارای سه لایه می باشد و به همین دلیل آن را ساندویچ پانل می نامند. در ساخت انواع پانل های ساندویچی از دو لایه ورق فولادی مقاوم با جنس های گالوانیزه، آلوزینک، استیل و آلومینیوم استفاده می شود و برای لایه میانی به جهت پوشش و عایق بندی آن در برابر حرارت، رطوبت و برودت هوا از فوم های عایق میانی استفاده می شود.

ساندویچ پانل ها برای چهار کاربری مختلف در کارخانه آریا بارون توس تولید می شود که این کاربری ها می تواند به شکل های مختلف دیواری، سقفی، کلین روم و سردخانه ای تقسیم شود که هر کدام از این پانل ها دارای ویژگی های منحصر بفرد خود هستند که در ادامه با آن آشنا می شویم.

ویژگی های کلی ساندویچ پانل های آریا بارون صرفا به کیفیت و ویژگی های ظاهری پانل ها محدود نمیشود. گروه صنعتی بارون به دلیل تولید انواع ورق های فولادی و فوم های عایق میانی توانسته است با تولید با کیفیت انواع این محصولات و حذف هر گونه واسطه تجاری، ساندویچ پانل های مقرون به صرفه تری را نسبت به سایر رقبا طراحی و تولید کند، تا کارفرمایان علاوه بر دارا بودن ساندویچ پانلی با کیفیت و مقاوم، بتواند به خرید ساندویچ پانل ارزان و مقرون به صرفه بر اساس نیاز خود بپردازند.

انواع ساندویچ پانل‌های آریا بارون

ساندویچ پانل دیواری شرکت آریا بارون

همانطور که از نام این نوع پانل ها مشخص است، هدف از تولید این نوع پانل های ساندویچی، پوشش دیواره های سازه های پیش ساخته است. این نوع محصولات همانند تمامی ساندویچ پانل ها دارای ساختاری سه لایه است با این تفاوت که هدف مهندسی ساخت در این نوع محصولات بیشتر تمرکز بر روی مقاومت ساندویچ پانل در برابر حرارت، فشار و ضربه و آتش سوزی است.

اینگونه محصولات به دلیل سبک بودن، نصب آسان و سریع، مقاومت در برابر زلزله تا 9 ریشتر و … بسیار در ساخت دیواره های انواع کانکس ها، خانه های پیش ساخته، سالن ها همایش و نمایشگاه هاف پارتیشن بندی داخلی و … کاربرد دارد.

این نوع پنل ها در انواع دو رو ورق دیواری، یک رو ورق دیواری، پیچ پنهان و ساندویچ پانل دیواری خاص قابل تولید و عرضه است.

ساندویچ پانل سقفی بارون

نوع دیگری از پانل های تولیدی توسط شرکت صنعتی آریا بارون، پانل های سقفی می باشد این نوع ساندویچ پانل ها متشکل از دو لایه ورق سخت فولادی در دو طرف و یک لایه فوم متراکم شده در کارخانه می باشد. برای طراحی و تولید این نوع پانل ها از دانش مهندسی در حوزه بارگذاری سازه و مقاومت در برابر شرایط جوی استفاده می شود. تفاوت اساسی این نوع پانل ها با پانل های دیواری در ساختار ظاهری آن هاست.

در طراحی شکل ظاهری ساندویچ پانل های سقفی از قله یا برآمدگی های به جهت هدایت آب باران و برف و مقاومت بارگذاری شده سازه استفاده می شود. ورق های پنل سقفی به صورت شادولاین، پیچ مخفی، کرکره ای، طرح سفال و ذوزنقه ای قابل تولید است.

از انواع ساندویچ پانل های سقفی آریا بارون در ساخت سقف انواع آشیانه های هواپیما، تجهیز کانتینر های حمل و نقل، پوشش سقف سالن های بزرگ ورزشی و … استفاده می شود.

پانل ساندویچی کلین روم (اتاق تمیز)

یکی از خاص ترین نوع ساندویچ پانل های تولیدی توسط آریا بارون که می توان به آن اشاره کرد، ساندویچ پانل های کلین روم می باشد. این نوع ساندویچ پانل ها به دلیل ویژگی خاص استفاده و نوع کاربری، با ویژگی های خاص تولید و عرضه می شوند. ساندویچ پانل های کلین روم یا اتاق تمیز را در تجهیز انواع اتاق های ایزوله بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها و مناطق فوق حساس استفاده می کنند.

ساندویچ پنل سردخانه

همانطور که از نام این نوع پانل ها مشخص است، از پانل های ساندویچی سردخانه ای به جهت تجهیز انواع سردخانه و جلوگیری از انتقال حرارت محیط به داخل سالن سردخانه استفاده می شود. این نوع پانل ها غالبا دارای ضخامت بیشتری بوده و در قالب چهار کاربری تولید می شود. سردخانه های بالای صفر، سردخانه های زیر صفر، سردخانه های متحرک و دو مدار که هر کدام مناسب برای سبک های مختلف ساخت سردخانه است.

کانکس آریا بارون

آریا بارون توس با بهره مندی از ابزار و تجهیزات پیشرفته ساختمانی اقدام به تولید انواع کانکس، بر اساس نیاز کارفرمایان می کند. بدنه اصلی و اساسی انواع کانکس Conex، از ساندویچ پانل و اسکلت فلزی است. این سازه های پیش ساخته به طور کلی در دو شکل پیش مونتاژ شده و مونتاژ در محل قابل طراحی و تولید است.

همچنین اکثر کانکس ها دارای چرخ هستند که امکان جابجایی و حمل و نقل آن را بسیار ساده می کند. از دیگر مزایای کانکس های پیش ساخته آریا بارون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در ساختار کانکس های پیش ساخته از عایق های حرارتی و برودتی مختلف جهت کاهش اتلاف انرژی می شود.
  2. به دلیل استفاده از مصالح پیش ساخته در ساخت این کانکس سرعت اجرا پروژه و ساخت به حداقل می رسد.
  3. در مناطق صعب العبور که امکان ساخت و ساز وجود ندارد می توان از کانکس ها استفاده کرد.
  4. به دلیل در دسترس بودن قطعات، بازسازی و تعمیر آن هزینه چندانی ندارد.
  5. قابلیت گسترش ابعاد کانکس وجود دارد.
  6. قابلیت ساخت هر نوع سازه با کاربری مختلف با استفاده از کانکس ها وجود دارد.

انواع کانکس های تولیدی توسط آریا بارون

کانکس ویلایی در ابعاد مختلف 80 متری، 120 متری، 60 متری و ابعاد سفارشی و دلخواه

کانکس اداری و دفاتر مدیریتی و توسعه کسب و کار سازمانی

کانکس های سرویس بهداشتی در قالب تک چشمه، دو چشمه و چند چشمه

انواع کانکس های نگهبانی و حراست حفاظت

کانکس های آموزشی

سازه های پیش ساخته کانکسی مسکونی

و…

خانه پیش ساخته آریا بارون

پیشرفت تکنولوژی و نیاز به گسترش جمعیت و خانه های مسکونی، باعث روی کار آمدن خانه های پیش ساخته شده است. این نوع سازه ها سرعت اجرای بالا، قیمت مناسب، قابلیت جا به جایی سازه و … تنها گوشه ای از ویژگی های ساختمان های پیش ساخته آریا بارون توس است.

خانه پیش ساخته (Prefabricated Home) همانند انواع کانکس ساخته می شود با این تفاوت که انواع خانه پیش ساخته، به صورت ثابت در مکان مشخص نصب و مونتاژ می شود. انواع خانه پیش ساخته در کاربری های زیر قابل تولید است.

  • ساختمان پیش ساخته مسکونی
  • خانه پیش ساخته ویلایی
  • خانه های پیش ساخته باغی
  • سازه های پیش ساخته تریبلکس
  • خانه پیش ساخته جنگلی
  • خانه های پیش ساخته سگ

 درب های سردخانه کارخانه آریا بارون

شرکت آریا بارون توس با پشتوانه دانش روز و همچنین سالها تجربه کاری و تولید انواع کالاهای نوین ساختمانی در زمینه موارد سرمایش و گرمایش، اقدام به طراحی و تولید انواع درب های سردخانه ای و گرمخانه ای با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات پیشرفت تحت لیسانس oms ایتالیا کرده است.

انواع درب های سردخانه و گرم خانه ای آریا بارون در قالب لولایی، درب های برقی و کشویی با ساختار های مختلف و استفاده از ابزار و تجهیزات متنوع و با دوام تولید می شوند.

در طراحی درب های گرم خانه و سردخانه از قفل های مختلف نظیر قفل کمری، قفل دستبندی، قفل های ریلی، قفل شب پاراگراف یا کلنگی و دستگیره ای استفاده می شود.

همچنین دستگیره های انواع این محصولات تولید آریا بارون به صورت استیل مشعلی، استیل مکعبی، استیل طلایی و دستگیره استیل مارپیچی طراحی و تولید می شود.

در خصوص مناسب ترین و بهترین نوع درب سردخانه ای باید این نکته را در نظر بگیرید که اگر درب سردخانه شما دائما در حال باز و بسته شدن است و رفت و آمد در آن متداول است، استفاده از درب های سردخانه کشویی بهترین پیشنهاد است.

کانال های پیش عایق بارون

نوعی از کانال و داکت هایی که به جهت صرفه جویی در هزینه، کاهش محسوس صدای ایجاد شده محیط، ماندگاری بالا سازه و عایق بندی مناسب محیط با استفاده از دستگاه های پیشرفته توسط آریا بارون تولید می شود. کانال های پیش عایق به عنوان بهترین جایگزین کانال های فلزی یا محصولات مشابه آن است.

در این کانال ها از دو لایه بیرونی و درونی آلومینیومی و فوم پلی اورتان استفاده می شود. فوم های پلی یورتان بهترین عایق در برابر سرما و گرما می باشد و در برابر آتش پایداری بالایی دارد.

انواع کانال های پیش عایق که توسط شرکت آریا بارون تولید و عرضه می شود، کانال های پیش عایق پی پال، فلکسیبل، فنولیک و پلی اورتان است.

ساخت انواع سوله آریا بارون

از دیگر محصولاتی که کارخانه صنعتی آریا بارون اقدام به طراحی آن می کند، تجهیزات ساخت انواع سوله های ورزشی، صنعتی، استودیویی، نمایشگاهی، کارگاهی و ریخته گری است. این سازه های پیش ساخته غالبا با استفاده از ساندویچ پانل ها طراحی و تولید می شود و به تناسب آن درون سازه سوله ای با استفاده از مصالح نوین ساختمانی دیگر نظیر کانال های پیش عایق، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و … تجهیز می شود.

انواع سوله ها را می توان به مواردی نظیر سوله سبک، سوله خرپایی، لوله ای، سیلندری، سنگین، چادری و سوله صنعتی تقسیم بندی کرد.

قیمت انواع محصولات آریا بارون

همانطور که با انواع محصولات آریا بارون آشنا شدیم، قیمت محصولات هم بدین شکل متفاوت است و قیمت گذاری غالبا بر اساس نوع محصول، ابعاد و اندازه سازه، جنس و متریال ساخت محصول و نوسانات قیمت بازار ارز و هزینه نصب یا اجرا تعیین می شود.

شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت و اطلاع از نحوه خرید انواع محصولات آریا بارون با شماره های 36228800-051 و 36228814-051 در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با آریا بارون توس

نحوه خرید محصولات و خدمات شرکت آریا بارون

شما عزیزان پس از مشاوره در خصوص انتخاب محصول مدنظر با شماره گیری شماره های شرکت آریا بارون یا مراجعه حضوری به نمایشگاه این کارخانه به آدرس مشهد، بزرگراه پیامبر اعظم (ص)، بین سجادیه و آیت الله هاشمی رفسنجانی، مقابل پیامبر اعظم (ص) 77 و انتخاب آن، سفارش محصول خود را ثبت نمایید و پس از بررسی های مهندسان و متخصصان آریا بارون فرآیند تولید محصول آغاز می شود و در کوتاهترین زمان ممکن محصول مورد نظر برای شما ارسال می شود.

جمع بندی

در این مقاله از وبسایت تکراتو به معرفی کارخانه صنعتی آریا بارون و محصولات تولیدی آن پرداختیم و در خصوص مزایای خرید و افتخارات و گواهینامه های این شرکت مطرح تولید کننده انواع مصالح ساختمانی صحبت کردیم. در پایان از اینکه با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید بسیار سپاسگزاریم. اگر در خصوص نحوه خرید یا استعلام قیمت کارخانه آریا بارون سوالی دارید با ما در قسمت نظرات همراه باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر