coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین اسپیکرهای قابل حمل مناسب فضای باز؛ معرفی 5 مدل حرفه‌ای!

گوش دادن به موسیقی در دل طبیعت یا جشن گرفتن در فضای باز از جمله علاقه بسیاری از افراد مخصوصا جوانان است. حتما تابه‌حال برایتان پیش آمده است که در فضای باز قصد گوش دادن به موسیقی داشته‌اید، اما صدای محیط از صدای موسیقی فراتر بوده و لذت شنیدن موزیک را از شما دریغ کرده است. در چنین مواقعی باید از بهترین اسپیکر برای فضای باز استفاده کنید که حمل آن نیز آسان باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ بهترین اسپیکر قابل حمل آشنا کنیم. با مطالعه این مقاله، نه‌تنها با بهترین اسپیکر قدرتمند آشنا می‌شوید، بلکه یک مرجع مطمئن برای خرید انواع اسپیکر حرفه‌ای را خواهید شناخت.

1.   اسپیکر jbl boombox 3؛ بهترین اسپیکر قدرتمند ضدآب

JBL معروف‌ترین کمپانی در تولید بهترین اسپیکرهای قابل‌حمل است که در سال ۲۰۲۲ اقدام به عرضه بهترین اسپیکر قابل حمل جهان یعنی JBL Boombox 3 کرد. این اسپیکر حرفه‌ای با داشتن گواهی IP67 و بدنه ضدآب، در انواع شرایط آب‌وهوایی، از بارانی گرفته تا طوفانی، قابل‌استفاده است. کمپانی جی بی ال در تولید بهترین اسپیکر قابل حمل جهان از یک باتری کارآمد استفاده می‌کند که امکان پخش مداوم تا ۲۴ ساعت را برایتان فراهم می‌آورد؛ بنابراین حتی اگر مهمانی شما از غروب خورشید تا طلوع دوباره آن هم طول بکشد، این اسپیکر شما را ناامید نخواهد کرد.

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات اسپیکر قابل حمل jbl boombox 3 می‌توانیم به قابلیت اتصال بلوتوث نسخه 5.3، قابلیت اتصال همزمان به دو موبایل یا تبلت، برخورداری از تکنولوژی JBL Partyboost و تکنولوژی شارژ سریع اشاره کنیم. همچنین با استفاده از پاوربانک داخلی این دستگاه می‌توانید از طریق کابل USB تلفن همراه یا تبلت خود را شارژ کنید. اگر قصد خرید اسپیکر مناسب فضای باز و مهمانی‌های طولانی‌مدت دارید، اسپیکر جی بی ال Boombox 3 کاملا پاسخ‌گوی نیاز شما خواهد بود.

2.   اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 8؛ یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل برای فضای باز

اگر اهل سفر و گردش هستید و به طبیعت و محیط‌زیست احترام می‌گذارید، اسپیکر هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8 یک انتخاب عالی برای شماست؛ زیرا مواد اولیه ساخت این اسپیکر کاملا سازگار با محیط‌زیست است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این اسپیکر قابل حمل می‌توان به قابلیت کالیبراسیون محیط با جابه‌جایی اسپیکر، استفاده از فناوری TWS برای داشتن صدای استریو در اتصال دو اسپیکر و حتی قابلیت برقراری تماس اشاره کرد. اسپیکر Harman Kardon Onyx Studio 8 را می‌توانید از طریق بلوتوث به‌صورت همزمان به دو دستگاه وصل کنید و تا ۸ ساعت از موسیقی لذت ببرید.

بهترین اسپیکرهای قابل حمل مناسب فضای باز؛ معرفی 5 مدل حرفه‌ای!

3.   اسپیکر jbl charge 5؛ بهترین اسپیکر قابل حمل با قیمت مناسب

در پاسخ به سوال «اسپیکر خوب چی بخرم» باید از اسپیکر JBL Charge 5 نام ببریم. این محصول نسل جدیدی از اسپیکرهای قابل حمل و بلوتوثی جی بی ال است که طراحی زیبا و متفاوتی با انواع رنگ‌ها دارد. بدنه ضدآب، درایورهای بهبودیافته و توییتر جداگانه، قابلیت اتصال با بلوتوث 5.1، تکنولوژی اختصاصی JBL PartyBoost و درگاه شارژ USB-C برای شارژ سریع باعث شده است که اسپیکر جی بی ال charge 5 به گزینه‌ای محبوب برای علاقه‌مندان به سفر و گردش تبدیل شود.

با استفاده از اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge 5 می‌توانید تا ۲۰ ساعت از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. پاوربانک داخلی این دستگاه با ظرفیت 7500mAh قابلیت شارژ انواع موبایل و تبلت را دارد. یک عدد ووفر و یک عدد توییتر به‌کاررفته در این اسپیکر، صدای باکیفیت و شفافی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

4.   اسپیکر jbl xtreme 3؛ بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

اسپیکر قابل حمل jbl xtreme 3 نسل سوم اسپیکرهای اکستریم از برند جی بی ال است که طراحی زیبا و متفاوتی از سایر محصولات دارد. جی بی ال به‌عنوان بهترین مارک اسپیکر حرفه ای در تولید اکستریم 3 از دو عدد توییتر و دو عدد ووفر برای ایجاد صدای قدرتمند و شفاف استفاده کرده است.

بدنه ضدآب و ضدگردوغبار جی بی ال اکستریم 3 باعث شده است که از آن به‌عنوان بهترین اسپیکر برای فضای باز یاد شود. علاوه‌بر این، باتری قدرتمند و قابل‌شارژ اسپیکر xtreme 3 تا ۱۵ ساعت امکان استفاده از آن را فراهم می‌کند. با کمک پاوربانک داخلی این دستگاه می‌توانید از طریق پورت USB دستگاهتان را به اسپیکر وصل کنید تا شارژ شود.

بهترین اسپیکرهای قابل حمل مناسب فضای باز؛ معرفی 5 مدل حرفه‌ای!

5.   اسپیکر JBL flip 6؛ بهترین اسپیکر قابل حمل ارزان

اسپیکر JBL flip 6 جدیدترین عضو از سری اسپیکرهای فلیپ است که به‌دلیل کیفیت صدای عالی و مقاومت ساخت بسیار بالا، برای فضاهای باز نیز استفاده می‌شود. این اسپیکر را می‌توانید با بلوتوث نسخه 5.1 به تلفن همراه یا تبلت خود وصل کنید و از موسیقی نهایت لذت را ببرید. استفاده از ووفر قدرتمند و یک توییتر جداگانه برای ایجاد فرکانس بهتر در اسپیکر جی بی ال فیلپ ۶ به کار رفته است.

درخصوص ظرفیت باتری بهترین اسپیکر قابل حمل جی بی ال از خانواده فلیپ باید بگوییم که ۱۲ ساعت کامل می‌توانید بدون قطعی از آن استفاده کنید. شارژ سریع با USB-C فقط در 2.5 ساعت یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که فلیپ 6 را به بهترین اسپیکر قابل حمل ارزان تبدیل می‌کند. ازآنجایی‌که این اسپیکر گواهی IP67 دارد، خیالتان بابت ضدآب و ضد گردوغبار بودن جی بی ال فلیپ 6 راحت خواهد بود.

بهترین اسپیکر قابل حمل جهان را با مشورت متخصصان خریداری کنید!

در این مقاله به بررسی بهترین اسپیکر قابل حمل jbl، انکر و هارمن کاردن پرداختیم و ویژگی‌های هرکدام را بیان کردیم. بهترین اسپیکرهای قابل حمل بلوتوثی و ضدآب از برندهای مطرح جهان، باکیفیت‌ترین و شفاف‌ترین صدا را ارائه می‌دهند و ارزش خرید بسیار بالایی دارند. برای خرید بهترین اسپیکر قابل حمل از برترین برندهای جهان فقط کافی است فروشگاه تهران اسپیکر را در گوگل جست‌وجو کرده و وارد سایت آن شوید. اگر به‌دنبال خرید بهترین اسپیکر قابل حمل برای فضای باز یا بسته هستید، متخصصان تهران اسپیکر قطعا می‌توانند شما را به‌خوبی راهنمایی کنند. کلیه محصولات موجود در تهران اسپیکر را می‌توانید با ضمانت ۱۰ روزه این مجموعه خریداری کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر