coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وان پلاس نورد 3 (OnePlus Nord 3) رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

سرانجام گوشی وان پلاس نورد 3 با مشخصاتی بهتر از یک میان‌رده ولی پایین‌تر از یک پرچم‌دار رونمایی شد. به‌نظر این گوشی یکی از مهم‌ترین گوشی‌های سال 2023 خواهد بود.

سرانجام پس از افشاگری‌های فراوان طی ماه‌های اخیر، گوشی میان رده اما قدرتمند وان پلاس نورد 3 از سوی این کمپانی چینی معرفی شد. این گوشی نسبت به نسل پیشین خود یعنی Nord 2T دارای نمایشگر بهتر و بزرگ‌تر، تراشه قدرتمندتر و باتری با ظرفیت بیشتر است.

بیشتر بخوانید: وان پلاس نورد CE3 معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات وان پلاس نورد 3

وان پلاس نورد 3 مجهز به یک نمایشگر 6.74 اینچی بوده که تصاویر را روی پنل OLED خود با رفرش ریت 120 هرتزی نشان خواهد داد. این نمایشگر از فناوری +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده گوشی میان‌رده جدید وان پلاس یک تراشه Dimensity 9000 است که همراه این تراشه کاربران به 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم و تا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دسترسی خواهند داشت. همچنین انرژی گوشی OnePlus Nord 3 توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ سریع 80 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. طبق ادعای وان پلاس سلامت باتری حتی بعد از 4 سال استفاده هم در حد مناسبی حفظ خواهد شد.

وان پلاس نورد 3

از سوی دیگر نرخ پاسخ‌دهی لمسی هم در این گوشی سرعت بالایی داشته و به 1000 هرتز هم دست خواهد یافت. صفحه‌نمایش گوشی وان پلاس نورد 3 همچنین توانایی پشتیبانی از عمق رنگ 10 بیتی را داشته و رفرش ریت را بین 40 تا 120 هرتز تنظیم خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های چندرسانه‌ای Nord 3 باید به بلندگوهای استریو دالبی آتموس اشاره داشت.

در زمینه دوربین گوشی OnePlus Nord 3 باید اشاره کرد که نسبت به سال پیش تغییر آنچنانی در آن حس نمی‌شود و حسگر اصلی همچنان با رزولوشن 50 مگاپیکسلی و ابعاد 1/1.56 اینچ روی لنز واید با گشودگی دیافراگم f/1.9 تنظیم شده است. لنز اولتراواید این گوشی مجهز به حسگر 8 مگاپیکسلی خواهد بود و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی هم برای نورد 3 مدنظر قرار گرفته است. کاربران به‌منظور ثبت تصاویر سلفی و همچنین تجربه تماس‌های ویدئویی باکیفیت یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در اختیار دارند.

وان پلاس نورد 3

گوشی OnePlus Nord 3 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 499 یورو فروخته خواهد شد. نسخه 16 و 256 گیگابایتی هم 50 دلار قیمت بیشتری خواهد خورد. گوشی جدید وان‌پلاس از سیستم عامل اندروید 13 همراه با رابط کاربری OxygenOS 13 بهره خواهد برد و قرار است تا 3 سال هم آپدیت اندروید را دریافت کند. همچنین گوشی OnePlus Nord 3 را قادر خواهید بود تا در دو رنگ مشکی و سبز با بدنه شیشه‌ای خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات گوشی وان پلاس نورد 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر