coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شبکه اجتماعی تردز Threads اینستاگرام چیست؟

برای سالهای متمادی توییتر به عنوان قدرتمندترین ابزار ارتباط مستقیم افراد با یکدیگر، بحث و تبادل نظر آنها و تعامل و تقابل اندیشه ها و افکار مشابه و متضاد مطرح بود تا اینکه شرکت متا برای رقابت با توییتر تردز Threads را منتشر کرده است که یک برنامه جدید مبتنی بر متن است.

برای سالهای متمادی توییتر به عنوان قدرتمندترین ابزار ارتباط مستقیم افراد با یکدیگر، بحث و تبادل نظر آنها و تعامل و تقابل اندیشه ها و افکار مشابه و متضاد مطرح بود تا اینکه شرکت متا برای رقابت با توییتر تردز Threads را منتشر کرده است که یک برنامه جدید مبتنی بر متن است.

تردز یک پلت فرم بسیار شبیه توییتر می باشد و در حرکتی بسیار شجاعانه به دنبال این است که فعالان رقیب خود توییتر را جذب پلتفرم خود نماید. البته تردز یک برتری عمده نسبت به رقیب خود دارد و ان این است که کاربران به سادگی به حساب کاربری اینستاگرام خود ارتباط دارند و می توانند موضوعات خود را مستقیما به اینستاگرام خود منتقل نموده و به سادگی موارد خود را از تردز استوری نمایند. به طور خلاصه کاربران در تردز میتوانند با فعالیت در یک شبکه اجتماعی (تردز) همزمان موارد خود را در شبکه اجتماعی دوم(اینستاگرام) نیزمطرح نمایند.

تردز چیست؟

Threads یک برنامه گفتگوی ساده مبتنی بر متن است که به کاربران امکان می دهد به طور لحظه ای پیام های خود را بنویسند و به اشتراک بگذارند. این پلتفرم به دلیل شباهت های بین این دو پلتفرم، اغلب با توییتر مقایسه شده است و ترند Thread ها یک تجربه میکروبلاگینگ را ارائه می دهند که بسیار شبیه توییتر است.

Thread و Twitter به کاربران اجازه می دهند تا با ارسال پیام های مستقیم، پاسخ دادن، اشتراک گذاری و لایک کردن با پست ها ارتباط برقرار کنند. اما با بررسی دقیق تر این دو شبکه اجتماعی این مساله روشن می گردد که یک تفاوت عمده بین توییتر و تردز وجود دارد و این تبا این تفاوت کلیدی این است که Threads در اکوسیستم بزرگتر متا ادغام شده است.

وقتی برنامه را باز می‌کنید، تعداد لایک‌ها و پاسخ‌هایی که یک پست دریافت کرده است و گزینه‌هایی برای لایک کردن، ارسال مجدد و … را مشاهده خواهید کرد. البته شما می توانید اقدام به خرید فالوور تردز ، لایک، ری شیر و کامنت تردز  نمایید. البته توجه نمایید برای موفقیت در شبکه های اجتماعی زمان فعالیت در این شبکه ها بسیار مهم است. به عنوان مثال کسانی که در ابتدای پیدایش کلاب هاوس اقدام به خرید فالوور کلاب هاوس ، خرید روم ویزیتور یا خرید ممبر هاوس نمودند صدها یا هزاران برابر موفق تر از افرادی هستن که پس از آن اقدام به خرید و افزایش فالوورهای خود نمودند.

کاربران می توانند حداکثر 500 کاراکتر ارسال کنند که بیشتر از محدودیت 280 کاراکتری توییتر است. پست‌ها همچنین می‌توانند حاوی لینک‌ها، تصاویر و ویدیوهایی تا پنج دقیقه باشند که این موضوع نیز بر جذابت تردز افزوده است. مشخصه اصلی تمایز Thread از توییترغیرمتمرکز بودن است. بنابراین، شما این مساله اصلا عجیب نخواهد بود که شما در آینده بتوانید پست های Threads خود را در سایر شبکه های اجتماعی ادغام کنید.

چگونه از اپلیکیشن Threads استفاده کنیم؟

برای استفاده از Threads باید اکانت اینستاگرام داشته باشید. وقتی برنامه را دانلود می کنید، از شما درخواست می شود که با حساب اینستاگرام خود وارد شوید.

سپس به طور خودکار اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام شما به Threads منتقل می شود. البته این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید نمایه خود را ویرایش کنید . همچنین برای شما این امکان وجود دارد که تمامی فالوورهای خود را به تردز منتقل کنید . جذب فالوور واقعی تردز هم اکنون برای کاربران تازه کار بسیار آسان است. این امر سبب می گردد که همه دوستان و فالوورهای شما به طور اتوماتیک در تردز نیز وجود داشته باشد.

شبکه اجتماعی تردز Threads اینستاگرام چیست؟

البته سایت فالوده این امکان را برای شما فراهم کرده است که در صورت نیاز اقدام به خرید فالوور تردز نمایید و اگر شما در اینستاگرام فالوورهای چندانی ندارید با این امکان سایت فالوده شما می توانید با ارامش اقدام به فعالیت نمایید.

حال که وارد تردز شدید در اولین نگاه می بینید که محیط ان برای شما بسیار دوستانه و به عبارتی یوزر فرندلی می باشد و شما به راحتی می توانید در آن اقدام به فعالیت نمایید. البته در کار کردن با تردز باید به این نکته توجه نمایید که اگر حساب کاربری خود را خصوصی نمایید فقط فالوورهای شما می توانند پست های شما را بخوانند و با شما تعامل داشته باشند و سایر افراد در تردز نمی توانند با شما هیچ گونه ارتباطی داشته باشند. البته تا زمانی که شما می توانید اقدام به خرید لایک تردز ، خرید ری شیر تردز و یا خرید کامنت تردز از سایت فالوده نمایید حق انتخاب همیشه برای شما وجود دارد.

آیا می توان در تردز اقدام به خرید فالوور تردز نمود؟

همانطور که قبلا توضیح داده شد در حال حاضر این امکان وجود دارد و شما می توانید به راحتی اقدام به خرید فالوور، لایک، ری شیر و کامنت تردز از سایت فالوده نماید.

شبکه اجتماعی تردز Threads اینستاگرام چیست؟

آیا امکان افزایش فالوورهای ارگانیک تردز به صورت طبیعی وجود دارد؟

برخلاف یوتیوب که افزایش سابسکرایب سخت است و معمولا افراد برای مانیتایز کردن کانال یوتیوب خود از روش خرید سابسکرایب یوتیوب استفاده می کنند. در تردز٬ برای به دست آوردن فالوور، می توانید محتوای با کیفیت بالا ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که پست های شما جذاب، چشم نواز و جذاب هستند. همچنین اگر تجربه فعالیت در توییتر را دارید و قبلا اقدام به خرید فالوور توییتر کرده اید٬ می توانید از تجارب فعالیت خود در توییتر برای پست کردن در تردز نیز استفاده کنید.

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید تا پست های خود را توسط افراد بیشتری مشاهده کنید. وقتی از آنها استفاده می کنید پست های شما در نتایج جستجوی آن هشتگ ها ظاهر می شود.

می‌توانید به انجمن‌ها در Threads بپیوندید تا با سایر کاربران با علایق مشابه ملاقات کنید. برای یافتن افرادی که علایق شما را به اشتراک می گذارند، آن ها را بررسی کنید.

برای جذب فالوورهای جدید و افزایش تعامل، مسابقات و هدایا را اجرا کنید. اینها استراتژی های عالی برای جذب افراد جدید به حساب شما و تعامل آنها با محتوای شما هستند.

خرید فالوور تردز بهتر است یا افزایش فالوور ارگانیک

در پاسخ به این سوال باید تشریح نمود که این موضوع بستگی به استراتژی شما و میزان زمان و وقتی که می توانید بر روی کار در این شبکه اجتماعی اختصاص دهید دارد. هر چند که همواره خرید فالور ، لایک، ریشیر یا کامنت تردز یا به طور کلی استفاده از خدمات تردز حتی زمانی که شما در حال فعالیت بدون وقفه در آن هستید بسیار موثر می باشد و می تواند بسیار در دیده شدن شما و رشد سریعتر شما موثر باشد. همچین فالوورهای بیشتر اعتبار بیشتر شما را به دنبال خواهد داشت و اعتبار بیشتر ماندگار بیشتر و تعامل بیشتر افراد با شما را به دنبال خواهد داشت.  بدیهی است این موضوع در خصوص لایک، ری شیر و کامنت نیز صدق می کند. بدین جهت می باشد که همواره بسیاری از افراد و شرکت ها به دنبال خرید لایک تردز ، ریشیر یا کامنت آن می باشند. افرادی که قبلا به خرید فالوور اینستاگرام اقدام کردند نیز میبایست برای استفاده از فالوور ها در اپلیکیشن تردز٬ مجددا فالوور خریداری کنند.

در شبکه اجتماعی تردز فعالیت بکنیم یا خیر

با توجه به اینکه این شبکه اجتماعی به تازگی شروع به فعالیت نموده است فعالیت بر روی این شبکه اجتماعی ریسک های خود را نیز دارد. ضمن اینکه می تواند برای فعالین در این شبکه اجتماعی می تواند یه سکوی پرتاب بزرگ باشد به دلیل امکان فیلتر شدن ممکن از هزینه هایی که بر روی آن انجام می دهید هدر رود. پس پیشنهاد می گردد قبل از هر گونه اقدامی در خصوص مزایا و معایب فعالیت در این شبکه اجتماعی به درستی فکر نمایید و در نهایت اقدام به تصمیم گیری نمایید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر