coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

برخی از قابلیت‌های رابط کاربری MIUI 15 فاش شد [+عکس]

در این مطلب قصد داریم برخی از قابلیت‌های رابط کاربری MIUI 15 را که اخیراً فاش شده‌اند برای شما شرح دهیم. در ادامه نوشتار با تکراتو همراه باشید.

اخیراً گزارش جدیدی از قابلیت‌های رابط کاربری MIUI 15 منتشر شده است که نشان می‌دهد رابط کاربری جدید گوشی‌های شیائومی از دو قابلیت جذاب بهره می‌برد. با تازگی در بیلدهای آلفا MIUI 15 مشاهده شده که این رابط کاربری تمرکز ویژه‌ای روی بهبود و تجربه کاربری دارد و در تلاش برای رقابت بیشتر با سامسونگ و اپل است. گفتنی‌ست که MIUI 15 با گوشی‌های سری ردمی نوت 13 و شیائومی 14 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های پوکو منتشر خواهد شد [+لیست گوشی‌های دریافت‌کننده]

افشای قابلیت‌های رابط کاربری MIUI 15

به‌تازگی بیلدهای آلفا MIUI 15 در سرور شیائومی رؤیت شده بودند و همچنین اولین تصویر از این رابط کاربری هم منتشر شده بود. انتظار داریم گوشی‌های سری ردمی نوت 13 و شیائومی 14 با این رابط کاربری از راه برسند. حالا گزارشی جدید، از دو ویژگی تازه این رابط کاربری خبر می‌دهد.

طبق این گزارش، رابط کاربری جدید شیائومی از کلیپ بورد بهبودیافته بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد تصاویر و فایل‌ها را کپی و پیست کند. این ویژگی درحال‌حاضر در اختیار کاربران گوشی‌های سامسونگ قرار دارد و اشتراک‌گذاری سریع فایل‌ها میان اپ‌های مختلف را ممکن می‌کند.

با این ویژگی جدید مانند اسکرین‌شات زیر، می‌توانید از یک وب‌سایت تصویر مدنظرتان را کپی کرده و درون یک چت تلگرام پیست کنید. درحقیقت در این فرایند نیازی به بازکردن گالری نیست و مستقیماً می‌توانید فایل را درون چت قرار دهید.

افشای قابلیت‌های رابط کاربری MIUI 15

ویژگی دوم، تقویت صدا نام دارد. طبق گزارش امروز، شیائومی درون رابط کاربری MIUI 15 یک دکمه در منوی تنظیمات سریع قرار می‌دهد که با فعال‌کردن آن، حجم خروجی صدا تا 200 درصد افزایش می‌یابد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا در محیط‌های شلوغ، فایل‌های مولتی‌مدیا را راحت‌تر گوش کند.

درحال‌حاضر به‌طور دقیق نمی‌دانیم MIUI 15 در چه تاریخی معرفی می‌شود، بااین‌حال شایعات از معرفی آن در ماه دسامبر در چین خبر می‌دهند. با توجه به این موضوع، احتمالاً در اوایل 2024 شاهد رونمایی از آن برای بازار جهانی خواهیم بود. بنابراین ظاهراً از نظر بازه زمانی، تفاوتی میان زمان معرفی MIUI 14 و MIUI 15 وجود نخواهد داشت.

درنهایت باید دوباره به این موضوع اشاره کنیم که گوشی‌های سری ردمی نوت 13 و شیائومی 14 با جدیدترین رابط کاربری شیائومی از راه می‌رسند و به همین دلیل ظاهراً باید در ماه دسامبر منتظر معرفی آن‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت‌های رابط کاربری MIUI 15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر