coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کفش کتانی کمیاب اپل به حراج گذاشته شد! [+عکس]

طی یک حراجی یک جفت کفش کتانی کمیاب اپل با قیمت 50 هزار دلار به فروش گذاشته شده است. این کفش دارای رویه و زیره سفید و لوگوی اپل به شکل رنگین‌کمانی کلاسیک است.

تاکنون طی گزارش‌های گوناگونی به حراج برخی محصولات کمیاب اپل اشاره شده بود و حالا هم یک جفت کفش کتانی کمیاب اپل موسوم به Omega Sports با قیمتی برابر با یک خودروی برقی به‌صورت آنلاین قابل خریداری است.

این کفش کتانی سفارشی اپل که به اواسط دهه 1990 ارتباط دارد؛ درحال‌حاضر از سوی ساتبیز (Sotheby’s)، از بزرگ‌ترین حراجی‌های آثار هنری، جواهر و کلکسیونی در جهان فروخته خواهد شد. این کتانی اپل دارای رویه و زیره سفید بوده و لوگوی امضاشده اپل به شکل رنگین‌کمانی کلاسیک خود در کناره و زبانه آن قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: حراج نسخه‌ای کمیاب از کامپیوتر اپل وان ؛ قیمت احتمالی؟ صدها هزار دلار!

فروش کفش کتانی کمیاب اپل ؛ فقط 50 هزار دلار ناقابل

در وب‌سایت شرکت حراجی مذکور آمده که از این کفش تنها یک نمونه در اندازه 10.5 موجود بوده که با قیمت 50 هزار دلار به‌فروش خواهد رسید. همچنین محصول در دسته‌بندی کفش نو قرار گرفته و لذا تاکنون هرگز در دسترس عموم مردم قرار نداشته است.

کفش کتانی کمیاب اپل

در توضیحات محصول ذکر شده است: «این کفش‌های ورزشی فوق‌العاده کمیاب که به‌طور سفارشی برای کارمندان اپل ساخته شده‌اند، یک بار در اواسط دهه 90 در کنفرانس ملی فروش اهدا شده بودند. بیش از 22 هزار مصرف‌کننده اپل در سال 1985 لباس و لوازم جانبی‌های این برند را خریداری کرده‌اند که تعهد آن بر تمام دسته‌بندی‌ها را نشان می‌دهد.»

کفش کتانی کمیاب اپل

شایان ذکر است که در ماه مارس سال 2020، نمونه مشابه دیگری از همین کفش طی یک حراجی فروخته شد. این کفش که دارای برخی آثار کهنگی بود، پس از دریافت 20 پیشنهاد، با قیمت 9687 دلار به فروش رسید. طی گزارش‌های جدیدتر هم اعلام شده بود که یک آیفون نسل اول آکبند با قیمت رکوردشکن «190 هزار دلار» طی حراجی به‌فروش رسیده است. به‌نظر رکوردشکنی‌های محصولات نوستالژیک اپل ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش یک کفش کتانی کمیاب اپل در یک حراجی به مبلغ 50 هزار دلار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر