coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ثبت نام صرافی بینگ ایکس

برای ورود به بازار ارز دیجیتال قبل از هر چیزی نیاز دارید در یک صرافی امن حساب باز کنید. صرافی bingx یکی از معتبرترین صرافی‌های دنیاست که در سراسر جهان شناخته شده و ایرانیان نیز می‌توانند با خیال راحت در آن به ترید و سرمایه‌گذاری بپردازند.

در این مقاله به طور کامل به بررسی ویژگی‌ها، امنیت، کارمزد و … صرافی بینگ ایکس پرداخته می‌شود و به صورت تصویری ثبت نام صرافی بینگ ایکس توضیح داده می‌شود.

معرفی صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس در سال 2018 با دفتر مرکزی در سنگاپور برای اولین بار شروع به کار کرد. در حال حاضر این صرافی شعبه‌هایی در کانادا، اروپا و استرالیا دارد. این صرافی دارای یک تیم پیشرو در حوزه بازار مالی کریپتوکارنسی است چرا که پیشرفت‌های بخش‌های مختلف آن و اضافه شدن آپشن‌های متفاوت در این صرافی روزانه در حال گسترش است.

نکته جالب برای کاربران صرافی BingX آن است که هم زمان امکان معامله ارزهای دیجیتال، جفت ارزهای فارکس و سهام در پلتفرم این صرافی با کمترین کارمزد فراهم شده است. همین امر باعث شده تریدارن زیادی را به سمت خود جذب کند و تریدر بیشتر یعنی حجم معاملاتی بیشتر و نهایتاً نقد شوندگی راحت تر.

قصد یادگیری و درآمد دلاری در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس را دارید؟

از صفر تا صد ارز دیجیتال و فارکس را توسط بهترین اساتید همیار کریپتو آموزش ببینید.

آموزش فارکس برای مبتدیان صددرصد رایگان توسط برترین اساتید ترید ایران.

برای ارتباط با ما، همیار کریپتو را در گوگل سرچ کنید و یا به آدرس سایت ما hamyarcrypto.com مراجعه کنید.

تلفن تماس و مشاوره: 02191691614 – 09309127474

ویژگی های صرافی بینگ ایکس

هر صرافی ارز دیجیتال باید یکسری ویژگی‌های خاص علاوه بر امکانات مناسب برای ترید داشته باشد تا تریدران را به خود جذب کند. ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس، که خود این صرافی به آن افتخار می‌کند شامل:

امنیت و شفافیت

صرافی بینگ ایکس با سازمان‌های برتر امنیت سایبری شریک شده و ممیزی امنیتی CertiK را گذرانده است. همچنین این صرافی توسط سازمان معتبر جهانی Mazars، با گواهینامه و گزارش PoR منتشر شده است.

در حال حاضر صرافی BingX دارای چهار مجوز عملیاتی از مناطق اروپا، ایالات متحده، کانادا و اقیانوسیه است.

خلاقیت در حوزه بازار مالی

نوآوری مستمر در محصولات و خدمات اسپات، مشتقات، معاملات کپی و گرید ترید. صرافی بینگ ایکس در آخرین آپدیت خود واژه نامه ارز دیجیتال را رونمایی کرده که می‌توانید با کمک آن به تمام اصطلاحات بازار ارز دیجیتال شامل؛ ماینینگ، بلاک چین، کوین، توکن، آلت کوین و … تسلط پیدا کنید.

قابل اعتماد

با توجه به سابقه صرافی BingX در طی 5 سال کاری خود و شرایط نوسانی بسیار زیاد بازار ارز دیجیتال در این سال‌ها، می‌توان گفت چندین نوسانات بازار را بدون هیچ‌گونه نقض امنیتی یا دستکاری بازار تجربه کرد. این امر باعث اطمینان خاطر و کنترل ریسک کاربر می‌شود.

خدمات مشتریان 24/7

کارمزد معاملاتی بسیار کم

امکان ترید هم زمان ارز دیجیتال و جفت ارزهای فارکس در یک پلتفرم

آیا صرافی بینگ ایکس رگوله است؟

بله. صرافی بینگ ایکس یک شرکت خدمات مالی ثبت شده و معتبر بوده که دارای رگولاسیون از طرف سازمان خدمات مالی Estonia است. این صرافی از طرف سازمان Estonia ثبت شده، تائید گرفته است. صرافی بینگ ایکس همچنین، به عنوان یک تجارت خدمات پولی (MSB- Money Service Business ) تحت FinCEN در ایالات متحده، تحت FINTRAC در کانادا و به عنوان یک ارائه دهنده تبادل ارز دیجیتال (DCE) تحت AUSTRAC ثبت شده است.
بدین ترتیب می‌توانید از با خیال راحت در این صرافی ثبت نام کرده و فعالیت خود را به عنوان یک تریدر ارز دیجیتال شروع کنید.

صرافی بینگ ایکس چه زمانی شروع به کار کرد؟

صرافی بینگ ایکس در سال 2018 تأسیس شد و به بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان خدمات مالی می‌دهد. در حال حاضر این صرافی، روزانه در حال توسعه در حوزه ارز دیجیتال است که بیش از 5 میلیون کاربر دارد.

آیا صرافی بینگ ایکس کلاهبرداری است؟ یا امن است؟

صرافی بینگ ایکس از سازمان‌های معتبر کانادایی، آمریکایی تائید گرفته و رگوله شده است؛ بنابراین این صرافی کاملاً امن و قابل اعتمادِ و می‌توانید با خیال راحت در این صرافی به ترید بپردازید.

قابل ذکر است که صرافی BingX رتبه 5 جهانی را در سایت کوین مارکت کپ از لحاظ معاملات فیوچرز از لحاظ حجم معاملات کسب کرده است.

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

1- همانند دیگر صرافی‌ها برای ثبت نام در صرافی باید وارد سایت این صرافی شوید.

برای مشاهده آموزش ویدیویی صرافی بینگ ایکس و نحوه دریافت بونوس (جایزه) بر روی لینک آموزش ویدیویی صرافی بینگ ایکس بزنید.

با ثبت نام از طریق لینک زیر و یا وارد کردن hamyarcrypto در قسمت رفرال سایت بینگ ایکس از موارد: تخفیف 30 درصدی در کارمزد + پاداش 70 دلاری ثبت نام + 140 دلار انجام معامله + استفاده از کپی ترید همیارکریپتو برخودار می شوید.

https://bingx.com/partner/Hamyarcrypto

دقت کنید در حال حاضر صرافی بینگ ایکس توسط ایران تحریم شده است. صرافی ایران را تحریم نکرده، برعکس آن اتفاق افتاده! به همین دلیل برای ورود به صرافی باید از VPN استفاده کنید.

2- پس از ورود به صفحه صرافی BingX باید دکمه Register در بالا سمت راست صفحه یا پایین صفحه را انتخاب کنید.

3- زمانی که وارد صفحه Register شدید، طبق تصویر از دو طریق می‌توانید ثبت نام کنید. 1- شماره موبایل (که چون در ایران هستیم توصیه نمی‌شود.) و 2- آدرس ایمیل امن (دقت کنید برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال یک آدرس ایمیل مجزا بسازید و از آدرس ایمیل معمول خود استفاده نکنید.)

4- در کارد اول آدرس ایمیل خود (Email) را صحیح وارد نمایید.

5- در کادر بعدی باید یک پسورد (Password) وارد کنید؛ یعنی رمز عبور شما بعد از آنکه ثبت نام کردید و خواستید وارد شوید. دقت کنید حداقل باید 8 کارکتر داشته باشد و شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی همراه با کاراکترهای مختلف «$&@!#» باشد.

از رمز عبور قابل پیش بینی مثل اسم شخصی، تاریخ تولد و … استفاده نکنید. هر چه بیشتر اکانت خود را امن نگه دارید، طبیعتاً دارایی شما کمتر در ریسک قرار می‌گیرد.

6- برای دریافت بونوس دلاری همراه با تخفیف در کارمزد معاملات باید Hamyarcrypto را به عنوان کد معرف در قسمت Referral Code وارد کنید.

7- تیک تائید قوانین را انتخاب کنید.

8- آخرین مرحله این صفحه آن است که دکمه Register را بزنید.

ثبت نام صرافی بینگ ایکس

9- از این پس صرافی بینگ ایکس می‌خواهد مطمئن شود شما ربات نیستید بنابراین از شما می‌خواهد یک پازل حل کنید.

10- پس از حل پازل، یک کد به آدرس ایمیل نوشته شده در بخش (4) فرستاده می‌شود، کد را داخل کادر مشخص شده با دقت وارد کنید. اگر کدی در صندوق ورودی ایمیل دریافت نکرده‌اید حتماً قسمت Spam ایمیل را بررسی نمایید. اگر بازهم برایتان هیچ کدی ایمیل نشده بود، مجدد ایمیل را چک کنید ممکن است اشتباه تایپی وجود داشته باشد.

نکته: کد ایمیل شده تنها 30 ثانیه اعتبار دارد. اگر این زمان گذشت، مجدد درخواست ارسال کنید.

11- مجدداً باید یک پازل ساده کنید.

12- نهایتاً ثبت نام شما با موفقیت تکمیل شده و می‌توانید وارد حساب کاربری خود در صرافی بینگ ایکس شوید.

آموزش افزایش امنیت bingX و اتصال Google Authenticator به BingX

پس از انجام مراحل قبل، ثبت نام شما در صرافی بینگ ایکس انجام شده و می‌توانید وارد اکانت کاربری خود شوید. اما این کار کافی نیست و باید هر چه بیشتر امنیت bingX را با اتصال Google Authenticator به BingX، افزایش دهید.

گوگل آتنتیکیتور یک نرم افزار است که روی گوشی نصب می‌شود و با متصل کردن آن به حساب صرافی خود، هر بار برای ورود علاوه بر پسورد باید کدی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می‌دهد را نیز در قسمتی که مشخص است وارد نمایید.

در ادامه چگونگی افزایش امنیت bingX با اتصال به گوگل آتنتیکیتور را گام به گام آموزش می‌دهیم.

ثبت نام صرافی بینگ ایکس

1- وارد اکانت کاربری خود در صرافی bingX شوید.

2- زمانی که در صفحه اصلی صرافی هستید، با کلیک کردن روی آیکون آدمک در بالا سمت چپ صفحه یک منو آبشاری باز می‌شود. از منو Account & Security را انتخاب کنید. (Account & Security به معنای حساب و امنیت است.)

3- سپس باید وارد بخش Security Center (به معنای حساب و امنیت) شوید.

4- گوگل آتنتیکیتور را پیدا کنید (Google Authenticator) و روی link (لینک) کلیک کنید.

5- اپلیکیشن Google Authenticator را در گوشی موبایل خود نصب کنید. با اسکن از روی QRcode به راحتی می‌توانید مطابق با سیستم عامل گوشی این نرم افزار را نصب کنید.

6- حال در اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور روی دکمه + (مثبت) کلیک کنید. زیرا یک حساب جدید قرار است به نرم افزار متصل شود.

7- پس از اسکن، یک عبارت به عنوان کلید دسترسی به شما داده می‌شود، این عبارت را نوشته و در یک جای امن نگه دارید تا اگر به هر دلیلی اطلاعات گوگل آتنتیکیتور از دست رفت، مجدداً به حساب خود دسترسی داشته باشید.

7- یک کد به ایمیل شما فرستاده می‌شود آن را در کادر وارد کرده و در کادر دوم کدی که گوگل آتنتیکیتور به شما می‌دهد را وارد کنید. سپس submit وسط صفحه کلیک کنید.

8- نرم افزار Google Authenticator با صرافی بینگ ایکس متصل شد. از این پس برای ورود به صرافی باید کدی که توسط Google Authenticator به شما داده می‌شود را وارد کنید تا اجازه ورود به اکانت را به شما بدهد.

ثبت نام صرافی بینگ ایکس

ورود به صرافی bingx

پس از آنکه یک‌بار ثبت نام صرافی بینگ ایکس انجام دادید، برای زمان‌های دیگر که قصد ورود به صرافی bingx را دارید. کافی است وارد صفحه اصلی صرافی شده و از قسمت Log in اطلاعات خواسته شده را پر کنید و سپس وارد صرافی bingx شوید.

اطلاعات خواسته شده شامل؛ 1- آدرس ایمیل، 2- پسورد، 3- کد گوگل آتنتیکیتور و 4- حل کردن پازل است.

آیا صرافی بینگ ایکس اپلیکیشن موبایل دارد؟

بله. صرافی بینگ ایکس دارای اپلیکیشن موبایل است که علاوه بر در اختیار گذاشتن خدمات عالی، رابط کاربری ساده و کاربرد پسندی دارد. اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس را می‌توانید از گوگل پلی یا سایت رسمی خود صرافی دانلود کنید.

کارمزد صرافی بینگ ایکس

هر صرافی یا بروکر به ازای خدماتی که به شما می‌دهد کارمزد معاملاتی دریافت می‌کند. کارمزد معاملاتی برخی از صرافی‌ها انقدر زیاد است که اگر تعداد بالای معاملات را در نظر بگیریم، خواهیم دید که آن صرافی ارزش ترید کردن را ندارد یا برخی از صرافی‌ها و بروکرها در ساعات خاصی از شبانه‌روز کارمزد معاملاتی خود را تغییر می‌دهند.

با این حال یکی از دلایل معروفیت صرافی بینگ ایکس کارمزد معاملاتی بسیار شفاف و بسیار کم آن است که حتی در شرایط خاص کارمزد صفر دارد.

کارمزد معاملات اسپات صرافی bingx

کارمزد معاملاتی صرافی bingx در اسپات برای هر رمز ارز متفاوت است و این کارمزد برای تیکر و میکر نیز متفاوت است. اما می‌توان گفت به طور میانگین کارمزد معاملات اسپات 0.045 درصد است.

کارمزد معاملات فیوچرز صرافی بینگ ایکس

صرافی BingX در قسمت معاملات فیوچرز کارمزد ثابتی از تمامی ارزهای دیجیتال می‌گیرد که به ازای هر سفارش‌ میکر (Maker) 0.02 درصد و هر سفارش تیکر (Taker) 0.04 درصد است.

کارمزد واریز و برداشت صرافی bingx

صرافی bingx برای واریز وجه هیچ کارمزدی نمی‌گیرد.

انتقال ارز دیجیتال به کیف پول‌های مختلف مثلاً از بخش اسپات به فیوچرز و برعکس نیز هیچ کارمزدی ندارد.

از طرفی کارمزد برداشت برای هر ارز دیجیتال متفاوت است زیرا طبق گس هر بلاک چین و شبکه انتخابی برای انتقال محاسبه می‌شود. شما می‌توانید هنگام برداشت ارز دیجیتال در کنار گزینه Withdraw میزان کارمزد انتقال هر رمز ارز را مشاهده کنید.

معاملات دمو در صرافی بینگ ایکس

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد صرافی BingX، محیط شبیه سازی شده پلتفرم معاملاتی واقعی است. این بخش به نام DEMO TRADE نام دارد و شما در این محیط می‌توانید به صورت دمو (یعنی مجازی) تمامی معاملات خود اعم از فیوچرز، اسپات و … را انجام دهید و زمانی که به سودآوری مستمر رسیدید از استراتژی خود در پلتفرم واقعی استفاده کنید.

آیا صرافی bingx پشتیبانی فارسی دارد؟

بله. خوشبختانه پلتفرم صرافی BingX قابل تغییر به زبان فارسی است؛ یعنی شما در محیطی که کاملاً فارسی است ترید خواهید کرد. از طرفی اگر سؤال یا مشکلی داشتید که خواستید مستقیماً با این صرافی در ارتباط باشید، می‌توانید با زبان فارسی با پشتیبانان این صرافی صحبت کنید.

آیا با تومان یا ریال هم می شود در بینگ ایکس ارز خرید؟

بله. اگر شما در پلتفرم معاملاتی خود ریال (تومان) دارید، کافی است از بخش convert استفاده کنید.

چگونه از صرافی بینگ ایکس 120 دلار جایزه بگیریم؟

زمانی که حجم معاملات شما در این صرافی به 120 دلار برسد. از طرف صرافی 120 دلار جایزه دریافت خواهید کرد. دقت کنید شما با این بونوس (جایزه) تنها می‌توانید ترید کنید و خود اصل جایزه 120 دلار قابل برداشت نیست. اما اگر با این 120 دلار بتوانید به سودآوری برسید، مثلاً 50 دلار سود کسب کنید، می‌توانید مقدار سود خود را برداشت کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر