coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تبلیغات هوشمندانه سامسونگ با بیلبورد سه بعدی

احتمالا شما هم بارها تبلیغاتی را دیده‌اید که برای چند ثانیه شما را در جای خود میخکوب کرده است. در دنیای پر رقابت امروز تلاش برای دیده شدن و مطرح شدن بیش از سایر موضوعات اهمیت پیدا کرده است. هر شرکت و کسب و کاری به دنبال این است که بتواند با تبلیغات، برای محصولات و خدمات خود مشتریان وفاداری پیدا کند. رقابت و مطرح شدن ربطی به شرکت‌های بزرگ و کوچک نداشته و همه در تلاش هستند در مسیر خود بهترین باشند. برای تبلیغات بیشتر و تاثیرگذارتر در سال‌های اخیر از روش‌های متنوعی استفاده شده که بیلبورد سه بعدی یکی از این موارد است.

اگر شما هم علاقمند به آشنایی با روش‌های تبلیغ نوین هستید که به وسیله آن محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تبلیغات جذاب سامسونگ در سال 2022

همانطورکه گفتیم تبلیغات و تلاش برای دیده شدن و بهتر شدن به میزان معروف و به نام بودن شرکت‌ها بستگی ندارد. در سال گذشته شرکت سامسونگ از روش تبلیغ هوشمندانه‌ای استفاده کرد و توانست برای مدتی نگاه‌ها را به سمت خود خیره کند. این شرکت موفق در عرصه تلفن‌های همراه برای معرفی جدیدترین گوشی موبایل یعنی S22 این تبلیغ را تدارک دیده بود. در این روش از نماد یک ببر استفاده شد که بر روی بیلبوردهای سه بعدی شهرهای مختلف به نمایش گذاشته بود.

این نماد که هماهنگ با جشن سال جدید کشورهای آسیایی مانند چین انتخاب شده و نماد سال جدید “سال ببر” این مناطق بود. شاید با خود فکر کنید که این شیوه تبلیغی چه کمکی به شرکت سامسونگ و معرفی گوشی‌های رده جدیدش کرد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که شرکت سامسونگ با این روش کیفیت دوربین‌ها و قدرت تصویربرداری گوشی‌های سامسونگ S22 را به تصویر بکشد.

شرکت سامسونگ از این  نمایشگر سه بعدی برای تبلیغ در شب استفاده کرده و از نماد طبیعی “ببر” با حرکات طبیعی غرش استفاده کرده بود. در هنگام غرش از سوی ببر، افراد به وجد می ‌آمدند تا این صحنه زیبا را به تصویر بکشند و این همان زمانی بود که این شرکت به صورت هوشمندانه برای آن برنامه ریزی کرده است.

این بیلبوردهای سه بعدی در مناطق مختلف جهان همچون نیویورک، لندن، کوالالامپور، سئول و لندن به نمایش گذاشته شد. بعد از نمایش این روش تبلیغاتی، شرکت سامسونگ بیانیه‌ای منتشر کرد و هدف خود از این شیوه تبلیغ را به نمایش گذاشتن پیشرفت و قابلیت‌های مدرن سری جدید گوشی‌هایش است که حتی امکان فیلم برداری در کمترین درجه نور را داشته و افت کیفیت ندارند.

شرکت سامسونگ با این روش تبلیغ و به تصویر کشیدن ویژگی‌های استثنایی آخرین مدل گوشی‌های خود تصمیم دارد با شرکت اپل به رقابت بپردازد. این شرکت تصمیم دارد جایگاه بهترین برند موبایل در سرتاسر جهان را از آن خود کرده و رکوردی جدید در سابقه کاری خود به ثبت برساند.

تبلیغات هوشمندانه سامسونگ با بیلبورد سه بعدی

بیلبورد سه بعدی را بیشتر بشناسیم!

حال که با یکی از کاربردهای اصلی بیلبوردهای سه بعدی آشنا شدید وقت آن رسیده است که در مورد این محصول تبلیغاتی بیشتر بدانید. با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییرات بسیاری در زندگی روزمره ما ایجاد شده است، در این مسیر روش‌های تبلیغی نیز مستثنا نبودند و تغییرات بسیاری را تجربه کرده‌اند. یکی از جدیدترین محصولاتی که اخیرا به دنیای تبلیغات وارد شده، بیلبوردها و نمایشگرهای سه بعدی است. این نمایشگرها بدون عینک‌های سه بعدی و با چشم غیر مسلح نیز محتواهای تبلیغاتی را به صورت سه بعدی به تصویر کشیده و توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند.جالب است بدانید اولین بیلبورد سه بعدی در ایران در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در سال 1401 رونمایی شد .

این بیلبوردها را احتمالا در مراکز شهر، سر چهار راه‌ها و بر بالای ساختمان‌های بلند ببینید و نگاه شما هم برای مدت کوتاهی به آن خیره شود. نمایشگر های سه بعدی به دلیل زیبایی بصری که ایجاد می‌کنند، امکان جذب مشتریان بسیاری را دارند و حتی می‌توانند مشتریان بالقوه شما را به مشتریان بالفعل تبدیل کنند. این محصولات به قدری زیبا و چشم نواز هستند که بیشتر از یک روش تبلیغ مانند یک شاهکار هنری دیده می‌شوند.

این شیوه تبلیغی می‌تواند باعث زیبایی شهر شده و به یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های شهر تبدیل شود. همچنین مدیران مراکز خرید و پاساژها نیز می‌توانند برای جذب مشتریان و بیشتر شدن رفت و آمد از این بیلبوردها بر روی ساختمان مرکز خرید اقدام کنند. این نمایشگر ها در اندازه‌ و ابعاد مختلفی وجود دارد که می‌توانید با توجه به مکانی که قصد استفاده از آن را دارید سفارش داده و استفاده کنید.

مزایای استفاده از بیلبوردهای سه بعدی

تا این بخش با یکی از بهترین و معروف‌ترین محصولات تبلیغاتی یعنی تلویزیون سه بعدی آشنا شدید، حال وقت آن رسیده است که با مزایای این محصول بیشتر آشنا شوید. بعد از شناخت بیشتر می‌توانید در مورد خرید و سفارش این محصول آگاهانه تصمیم بگیرید.

-انتشار راحت‌تر پیام تبلیغاتی

همانطورکه دیدید شرکت سامسونگ بسیار هوشمندانه از قابلیت‌های این روش تبلیغاتی استفاده کرده و قابلیت ویژه محصولات خود را به نمایش گذاشته بود. شما نیز می‌توانید به این صورت پیام تبلیغاتی خود را به تصویر کشیده و مشتریان بسیاری برای محصولات و خدمات خود پیدا کنید.

-فناوری جدید

افراد همواره از فناوری‌های جدید استقبال می‌کنند، شما می‌توانید از این ویژگی استفاده کرده و با تبلیغ محصولات و خدمات خود با یک شیوه تبلیغ نوین، محصولات خود را در معرض نمایش گذاشته و با استقبال خوبی از سمت مردم روبه رو شوید.

-تبلیغ به صورت آنلاین و آفلاین

شما با این روش تبلیغ می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. به طوریکه شما بیلبورد تبلیغی خود را نصب می‌کنید. این تبلیغ به صورت آفلاین است؛ اما افرادی که جذب روش تبلیغ و بیلبورد سه بعدی شما شده‌اند تصاویری از آن را در فضاهای مجازی به اشتراک می‌گذارند. به این صورت شما با خرید و نصب بیلبوردهای سه بعدی هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین مشتری جذب کرده‌اید.

-حس سه بعدی

دیدن تصاویر سه بعدی در شهر در اندازه‌های بزرگ خلاف عادت است. شما با استفاده از این روش تبلیغاتی می‌توانید حس جدید سه بعدی بودن تبیلغات را به دنیای پیرامون خود اضافه کرده و باعث ایجاد تجربه یک حس جدید بصری شوید.

-زیبایی شهر

برخلاف سایر شیوه‌های تبلیغ که زیبایی شهر را کاهش می‌داد، این روش تبلیغ زیبایی شهر را دو چندان می‌کند. به طوریکه افراد زیادی این بیلبوردها را به عنوان لیبل شهر و مکان دیدنی می‍شناسند.

بیلبورد سه بعدی را از کجا تهیه کنیم؟

تبلیغات هوشمندانه سامسونگ با بیلبورد سه بعدی

حال که با این محصول تبلیغاتی نوین آشنا شدید، وقت آن رسیده است در مورد نحوه خرید و سفارش این محصول نیز اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. همان طور که گفته شد اولین بیلبورد سه بعدی درایران در نمایشگاه صنعت تبلیغات 1401 و دیگری از نمایشگاه های صنعت ساختمانی1402  توسط تیم دیاکو رونمایی شد. شما نیز می‌توانید از پیشگامان استفاده از این شیوه تبلیغی باشید و مشتریان خود را به سادگی جذب کنید. برای سفارش و خرید محصول تبلیغاتی مورد نظر خود می‌توانید به سایت دیاکو مراجعه کنید. دیاکو یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌های حوزه تلویزیون های شهری و انواع نمایشگر های LED که محصولات مورد نظر خود  را در عالی‌ترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید برای مشاهده محصولات این مجموعه و آشنایی بیشتر با خدمات ارائه شده توسط مجموعه دیاکو به سایت این شرکت مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و محوه سفارش نیز می‌توانید با کارشناسان مجرب و خبره این مجموعه در ارتباط باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر