coinex
راهنمای خرید تکراتو

فناوری جدید، دقت مترجم گوگل را بهبود می‌بخشد

 

فناوری جدید، دقت مترجم گوگل را بهبود می‌بخشد

بکارگیری یک فناوری جدید باعث می شود تا دقت مترجم گوگل به طور چشمگیری بهبود پیدا کند. برای بررسی بیشتر با ما همراه باشید.

به لطف فناوری جدید گوگل، برنامه Google Translate دقت بیشتری را در ترجمه زبان انگلیسی به هشت زبان دیگر برای کاربران ارائه می‌کند. فناوری Neural Machine Translation این امکان را می‌دهد تا متن‌ها به جای ترجمه کلمه‌ای، به ‌یکباره ترجمه شوند. این فناوری برای ترجمه زبان انگلیسی به هشت زبان دیگر کار می‌کند و در حال حاضر تقریبا 35 درصد از متون به ‌طور صحیح در این نرم‌افزار اجرا شده‌اند.

به ‌واسطه ترجمه یکباره جمله، قواعد و دستور زبان نیز می‌تواند بخشی از جمله شود و در ترجمه صحیح نقش اساسی داشته باشد. این امر باعث افزایش و بهبود دقت ترجمه‌های دریافتی از سوی کاربران این نرم‌افزار می‌شود و توانایی ترجمه جملات را بالا می‌برد.

باید در نظر داشت که فناوری Neural Machine Translation پیشرفت بزرگی در زمینه ترجمه است و  ترجمه زبان انگلیسی به زبان‌های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، چینی، ژاپنی، کره‌ای و ترکی را پوشش می‌دهد. هدف غول تکنولوژی جهان گسترش این فناوری به ‌منظور پوشش بیش از 100 زبان دنیا توسط برنامه مترجم گوگل است.

.

منبع : phoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر