coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شباهت هتل‌های لوکس تهران و مشهد

مشهد و تهران هر دو از شهرهای توریستی ایران هستند. تهران به واسطه پایتخت بودن و برخورداری از ده‌ها جاذبه گردشگری، تاریخی، طبیعی و البته تجاری و مشهد به دلیل وجود مرقد مقدس امام رضا و دیگر جاذبه‌های گردشگری سالیانه تعداد زیادی مسافر را در خود جای می‌دهند.

از این رو در هر دو شهر هتل‌های لوکس و استاندارد زیادی وجود دارد، هتل اسپیناس تهران و هتل اطلس مشهد از جمله هتل‌هایی هستند طرفداران خاص خود را در میان دیگر هتل‌های موجود دارند. بنابراین اگر قصد رزرو هتل اطلس مشهد یا هتل اسپیناس تهران را دارید، با ما همراه شوید تا بیشتر با این دو هتل و شباهت‌هایشان آشنا شویم.

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر است که بیش از 40 سال قدمت دارد، البته برای رفاه حال مسافران در سال 1395 بازسازی شد.هتل اطلس در هشت طبقه ساخته شده و 188 باب اتاق اقامتی با امکانات عالی و استاندارد دارد. هتل دارای کافی شاپ و یک رستوران تمیز با کیفیت غذاهای عالی است تا مسافران بتوانند وعده‌های غذایی خود را آن جا سرو کنند.

اتاق‌های مختلفی از جمله اتاق اکونومیک و سه تخته و دو تخته رویال در هتل اطلس مشهد طراحی شده که برای خانواده‌های سه نفره بسیار عالی هستند. کنار این اتاق‌ها هتل سوئیت‌های ویژه رضوی و سوئیت آپارتمان نیز دارد تا خانواده‌هایی با جمعیت بیشتر یا افرادی آن‌ها را رزرو کنند که آزادی و راحتی بیشتری می‌خواهند.

دیگر امکانات هتل اطلس مشهد

با توجه به امکانات عالی و قیمت مناسب این هتل، رزرو هتل اطلس مشهد می‌تواند یک انتخاب خوب و البته اقتصادی برای شما باشد. هتل دارای لاندری، اینترنت، تاکسی سرویس، روم سرویس 24 ساعته، نمازخانه، تلویزیون در لابی، مبلمان در اتاق‌ها و امکانات دیگر است تا اقامت مسافران در هتل رضایت بخش و مناسب باشد.

شباهت هتل‌های لوکس تهران و مشهد

هتل به حرم مطهر بسیار نزدیک است و با پای پیاده کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل همچنین دارای دسترسی بسیار مناسب به وسایل حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه مترو، بی آر تی و ایستگاه تاکسی است تا مسافران بتوانند به راحتی از هتل به هر نقطه شهر رفت و آمد داشته باشند. این هتل در خیابان امام رضا و میدان بیت المقدس واقع شده است.

هتل اسپیناس

هتل اسپیناس تهران یکی از هتل‌های لوکس و 5 ستاره در پایتخت به‌حساب می‌آید که در بلوار کشاورز واقع شده است. سال تاسیس هتل به سال 1388 باز می‌گردد؛ از این رو جز هتل‌های نسبتا تازه ساز به شمار رفته و ساختمان آن زیبا و بسیار تمیز است.

هتل در 14 طبقه ساخته شده و تعداد 284 باب اتاق و سوئیت مختلف و فول امکانات برای اجاره دارد. از جمله اتاق‌های هتل اسپیناس می‌توان به اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته استاندارد دبل یا توئین، سه تخته خانواده، سوئیت دو نفره جونیور، اتاق و سوئیت رویال فمیلی و سوئیت لاکچری پرزیدنت اشاره کرد.

امکانات هتل اسپیناس تهران

با توجه به آن که اسپیناس جز هتل‌های 5 ستاره به شمار می‌رود، امکانات رفاهی در آن بسیار عالی است. استخر، جکوزی و سونا از جمله امکانات تفریحی هتل به شمار می‌رود. همچنین می‌توانید از سالن ورزشی و یا خدمات ماساژ هتل نیز بهره مند شوید.

شباهت هتل‌های لوکس تهران و مشهد

خدمات خانه داری و روم سرویس نیز اقامت شما در هتل را لذت بخش تر و آرامش بخش تر خواهد کرد. هتل همچنین دارای رستوران، کافی شاپ و یک چایخانه سنتی نیز هست. از دیگر امکانات هتل اسپیناس تهران می‌توان به خدمات باربری، لاندری، تشریفات ویژه، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته و غیره اشاره کرد. هتل در بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری واقع شده و دسترسی بسیار عالی به سرویس‌های حمل و نقل عمومی دارد.

هزینه رزرو هتل اطلس مشهد و هتل اسپیناس چقدر است؟

با توجه به ان که هتل اسپیناس هتل 5 ستاره است، طبیعی است که هزینه رزرو اتاق‌های آن در مقایسه با هتل اطلس مشهد بیشتر باشد. هزینه رزرو هتل اسپیناس از شبی حدود 5 میلیون تومان برای اتاق‌های تک نفره آغاز شده و به شبی حدود 22 میلیون تومان برای سوئیت‌های آن می‌رسد. هزینه رزرو هتل اطلس مشهد از حدود 2 میلیون تومان آغاز شده و تا حدود 10 میلیون تومان برای سوئیت‌های آن به ازای یک شب افزایش می‌یابد.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر