coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رزرو هتل کیش از طریق ایران هتل آنلاین چگونه است؟

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر ایرانی است که در زمینه هتلداری و جاذبه‌های گردشگری، پیشرفت باورنکردنی دارد. برای رزرو هتل کیش، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید، از جمله اینکه در کمترین زمان و بدون صرف وقت، از طریق سایت‌های معتبر رزرو آنلاین، می‌توانید هتل موردنظر خود را انتخاب کنید.

یکی از معتبرترین سایت‌های رزرو آنلاین که فهرست جامعی از هتل‌های معتبر کیش را به شما ارائه می‌دهد، سایت ایران هتل آنلاین است. نحوه استفاده از این سایت، بسیار آسان است. برای مثال، شما می‌توانید برای رزرو هتل ایران کیش به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره از طریق این سایت، به اطلاعات کاملی از آدرس، قیمت، امکانات، نظرات مسافران قبلی و … دست پیدا کنید.

راهنمای رزرو هتل کیش با ایران هتل آنلاین

برای رزرو هتل کیش با سایت ایران هتل آنلاین، ابتدا باید به صفحه رسمی این سایت به آدرس www.iranhotelonline.com بروید. پس از آن می‌توانید با وارد کردن نام شهر (کیش)، تاریخ و ورود و خروج، در کادر جستجو، به تمام هتل‌های 3، 4 و 5 ستاره در این جزیره دسترسی پیدا کنید.

ایران هتل آنلاین، از مجموعه کامل اقامتگاه‌های بوم‌گردی و هتل آپارتمان‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین با رزرو هتل از این سایت، می‌توانید مطمئن باشید که هتل موردعلاقه خود را با قیمت مناسب، رزرو خواهید کرد.

در کنار این، می‌توانید با کلیک روی «هتل های ایران» در صفحه اصلی سایت، از بین فهرست‌ شهرها، گزینه «هتل های کیش» را انتخاب کنید. از این روش نیز به تمام هتل‌های کیش دسترسی پیدا خواهید کرد.

چرا رزرو هتل کیش با ایران هتل آنلاین، آسان‌تر است؟

چرا رزرو هتل کیش با ایران هتل آنلاین، آسان‌تر است؟

مزیت ویژه رزرو هتل کیش با ایران هتل آنلاین، وجود چندین فیلتر برای رزرو سریع‌تر و آسان‌تر هتل است. از جمله این فیلترها می‌توان به فیلتر قیمت به ازای هر شب، درجه ستاره هتل، نظرات و امتیاز مسافران و نیز نوع اقامتگاه اشاره کرد. با تعیین مقادیر دلخواه خود در این فیلترها، خیلی سریع به هتل موردنظر خود خواهید رسید. از طرفی، پرداخت هزینه رزرو با این سایت، از طریق درگاه‌های امن مالی بوده و نگرانی شما را از بابت بروز مشکلات فنی برطرف می‌کند.

آیا می‌دانستید؟
با رزرو هتل کیش از طریق ایران هتل آنلاین، می‌توانید از تخفیفات جادویی و باورنکردنی تا 78% در هر فصل سال، بهره‌مند شوید و سفر خود را به این جزیره، ارزان‌تر کنید.

مزایای رزرو هتل با ایران هتل آنلاین چیست؟

از جمله مزایای رزرو هتل با ایران هتل آنلاین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؟

  • کنسلی رایگان
  • قیمت مقرون به صرفه با وجود تخفیفات ویژه
  • پشتیبانی 24 ساعته، فعال و پاسخگویی حرفه‌ای
  • امکان انتخاب هتل از بین بیش از 2500 هتل و اقامتگاه در کشور
  • ارائه اطلاعات کامل هتل‌ها به همراه نقشه و فاصله آنها تا جاهای دیدنی
  • بهره‌مندی از مشاوره میلیونی و بیش از نیم میلیون کامنت و نظرات مسافران قبلی

پشتیبانی از تمام هتل‌های معتبر کیش

با رزرو هتل کیش از طریق ایران هتل آنلاین، می‌توانید انواع هتل‌های 3، 4 و 5 ستاره را با قیمت مناسب رزرو کنید. در این بخش، تعدادی از هتل‌های معروف کیش را به شما معرفی خواهیم کرد که اطلاعات کامل هرکدام از آنها، در سایت ایران هتل آنلاین موجود است.

هتل  5 ستاره میراژ کیش

یکی از هتل‌های ۵ ستاره کیش، هتل میراژ است که در سال ۱۳۹۷ با معماری منحصربه‌فرد و مدرن افتتاح شد. این هتل، ۱۷۷ واحد اقامتی مجلل را که شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های پیشرفته می‌شود، به مسافران و گردشگران ارائه می‌دهد. با اقامت در هر کدام از این واحدها، منظره‌ای دل‌انگیز از جزیره و دریا را تماشا خواهید کرد.

تنوع بی‌نظیر این اتاق‌ها، ‌پاسخگوی هر سبک و سلیقه‌ای از میهمانان است. در این مجموعه لوکس، شما می‌توانید اتاق یا سوئیت خود را با توجه به چشم‌انداز، تعداد تراس یا حتی تعداد تخت دلخواه خود، رزرو نمائید.

از جمله امکانات رفاهی هتل میراژ، می‌توان به اینترنت پرسرعت، مبلمان، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. در هتل میراژ کیش، ‌دو رستوران شیک و مدرن به نام‌ رستوران مرکزی و ماهونی وجود دارد که منویی متنوع از غذاهای سنتی ایرانی با طعم‌های بی‌نظیر دریایی را به شما ارائه می‌دهد.

اگر به رستوران مرکزی این هتل مشرف شوید،‌ از صبحانه‌های پرانرژی و نهار دلچسب بهره‌مند می‌شوید. در رستوران ماهونی هتل نیز، این امکان را خواهید داشت تا شام مفصل و رؤیایی خود را همراه با پخش موسیقی زنده صرف کنید. پس منتظر نباشید! همین حالا، برای رزو هتل کیش و تجربه‌ای به یادماندنی در هتل میراژ اقدام کنید.

هتل داریوش کیش

در دل جزیره کیش، یکی دیگر از مجموعه‌های اقامتی لوکس جای گرفته که شکوه و آوازه‌اش، زبانزد گردشگران داخلی و خارجی است. این هتل، داریوش نام دارد که در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را به عنوان هتل برتر کیش آغاز کرد.

هتل ۵ ستاره داریوش، ساختمانی سه طبقه است که بر اساس معماری تخت جمشید و به خصوص، کاخ پادانا ساخته شده است. این سبک از معماری، بی‌‌شک، تاریخ باشکوه گذشته ایران را به همگان نشان می‌دهد.

هتل داریوش، ۱۶۸ باب واحد اقامتی را در قالب اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبا و راحت به مسافران خود ارائه می‌دهد. این واحدها شامل اتاق‌های دو نفره استاندارد، اتاق‌های لوکس دو تخته، سوئیت‌های استودیو یک خوابه، سوئیت‌های رویال و سوئیت‌های آتوسا لوکس می‌شوند.

هتل داریوش گوهری در جزیره کیش است که با امکاناتی فراتر از حد تصور، میزبان مسافران و گردشگران است. رزرو هتل کیش را با هتل داریوش تجربه کنید و از بوفه صبحانه رایگان، پارکینگ مجهز، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی و انواع غذاهای دریایی لذت ببرید.

امکانات تفریحی متنوع در هتل داریوش همچون استخر روباز، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ، آرامش بی‌نظیری به شما هدیه خواهد داد. اگر از دوستداران ورزش هستید، سالن بیلیارد، زمین تنیس و باشگاه پینت‌بال در هتل در انتظار شماست.

هتل مارینا پارک کیش

یکی دیگر از هتل‌های لوکس کیش، هتل مارینا پارک است که در سال ۱۳۹۰ در میان یک پارک سرسبز ساحلی ساخته شد. این هتل لوکس، وسعتی بیش از ۱۰ هزار هکتار دارد و میزبان گونه‌های متنوع گیاهی است.

اتق‌ها و سوئیت‌هایی که هتل مارینا برای شما در نظر گرفته، همگی فضای بزرگ و امکانات به‌روزی دارند. اتاق‌های دو نفره این هتل، منظره دل‌انگیزی از دریا یا پارک ساحلی را به شما نشان ‌می‌ دهند. این اتاق‌ها به دو صورت دبل و توئین قابل رزرو هستند. اگر تعداد شما زیاد است، می‌توانید از سوئیت‌های متنوع هتل استفاده کنید.

با اقامت در هتل مارینا، می‌توانید در فاصله کوتاهی به ساحل اختصاصی بروید که در شرق جزیره واقع شده است. در هتل؛ همچنین این امکان را خواهید داشت تا به ساحل بروید و با خرید بلیط، از امکانات هیجان‌انگیزی مانند پاراسل، ماهیگیری، غواصی، کایت بردینگ، پدل بورد، جت فلایدر و قایقرانی لذت ببرید. با قایق‌های بادبانی ساحل، بهترین خاطره‌ها را برای خود رقم خواهید زد.

اگر اهل ورزش هستید، سالن‌های بدنسازی هتل مارینا برای شما تدارک دیده شده است. در این سالن‌ها، می‌توانید عضلات خود را تمرین دهید. در زمین تنیس هتل نیز، تحت نظر مربی خواهید توانست به مهارت‌های خود بیفزائید یا در مسیرهای پیاده‌روی هتل، قدم بزنید و از تماشای ساحل زیبا لذت ببرید.

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش

یکی دیگر از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش، هتل 5 ستاره آرامیس پلاس است. این هتل با ساختمان مجلل 14 طبقه در زمینی به مساحت 1600 متر، یکی از معروف‌ترین هتل‌های کیش است.

هتل آرامیس پلاس، دارای 171 اتاق برای اقامت است که هرکدام از آنها دارای امکانات مدرن و رفاهی کامل هستند. با رزرو هتل آرامیس پلاس کیش از ایران هتل آنلاین، می‌توانید اقامتی لذت‌بخش را با قیمت مناسب تجربه کنید.

این هتل در بهترین موقعیت جغرافیایی و در نزدیکی میدان پردیس قرار دارد. با اقامت در این هتل، دسترسی راحتی به بازارهای پردیس، اسکله تفریحی، تله کابین میکا مال و جاهای دیدنی کیش خواهید داشت. از طرفی، اگر به دنبال هتلی هستید که فاصله کمی تا دریا داشته باشد، این هتل فقط 1.3 کیلومتر با دریا فاصله دارد.

از جمله امکانات برتر هتل آرامیس پلاس، می‌توان به فروشگاه و غرفه، سالن کنفرانس و ترانسفر رفت و برگشت رایگان اشاره کرد. همچنین، در این هتل امکانات و خدماتی مانند تاکسی سرویس، سالن همایش و سالن آمفی تئاتر، مسیر پیاده‌روی، آلاچیق، مسیر دوچرخه سواری، نمای دریا، نهار در اتاق، لاندری، دستگاه واکس کفش، روم سرویس، صبحانه در اتاق، اتاق چمدان، اینترنت رایگان پرسرعت و پارکینگ ارائه می‌شود.

هتل گراند کیش

در بلوار موج و دریا، گراند هتل کیش همچون نگینی می‌درخشد. این هتل که به عنوان یکی از هتل‌های ۳ ستاره کیش شناخته شده با معماری استوانه‌ای، ۶۰ اتاق را برای پذیرایی از مسافران آماده کرده است. در هر گوشه از این هتل، آرامش وصف‌ناپذیری را تجربه خواهید کرد. موقعیت مکانی بی‌نظیر این هتل، دسترسی شما را به جاذبه‌های جزیره آسان‌تر کرده است.

امکاناتی که در گراند هتل کیش به شما ارائه می‌شود، همگی بر اساس استانداردهای جهانی هتل‌داری طراحی شده‌اند. صبحانه رایگان، تنها بخشی از میهمان‌نوازی این هتل ۳ ستاره است.

شما می‌توانید در طول اقامت در هتل، از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تخت‌های راحت، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، کمد لباس و سرویس بهداشتی ایرانی استفاده کنید.

در مجموعه گراند هتل، دو رستوران و یک کافی‌شاپ با امکانات عالی‌، آماده ارائه خدمات به گردشگران هستند. رستوران یاقوت این هتل با ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر، طیف گسترده‌ای از غذاهای ایرانی و دریایی را به میهمانان عرضه می‌کند.

در رستوران سنتی گراند، انواع غذاهای سنتی را در وعده‌های نهار و شام سرو خواهید کرد. طراحی و دکوراسیون این رستوران بسیار اصیل و چشم‌نواز است؛ طوری که از همان بدو ورود شما را شیفته خود می‌کند.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره جزیره زیبای کیش است که دارای ۷۶ اتاق راحت و دلباز است. پرسنل مجرب این هتل با لبخندی گرم و دوستانه، آماده خدمت‌رسانی به گردشگران محترم هستند. هتل آرامش با ارائه خدماتی در خور ستاره‌هایش، نامی آشنا در میان دیگر هتل‌های سه ستاره کیش به یادگار گذاشته است.

با اقامت در هتل آرامش کیش، می‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان به بازارهای مشهور جزیره بروید و از تجربه خریدی لذت‌بخش بهره‌مند شوید. در این هتل از اتاق‌هایی راحت با فضای وسیع برخوردار خواهید شد. این واحدها به شکل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته به شما ارائه می‌شود.

از جمله خدماتی که در این هتل به گردشگران ارائه می‌شود، می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو، کافی‌شاپ و آتلیه اشاره کرد؛ علاوه بر این، خدماتی نطیر تورهای گردشگری، رزو بلیط و خدمات عکاسی نیز در این هتل به شما ارائه می‌شود.

رستوران رز، یکی از رستوران‌های هتل آرامش کیش است که در طبقه اول هتل قرار گرفته و با ظرفیت گسترده، آماده پذیرایی از میهمانان در سه وعده غذایی روزانه است. خوردن غذاهای اصیل ایرانی با طعم‌های دریایی این رستوران، لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهد زد.

هتل هلیا کیش

در این بخش، با یکی دیگر از هتل‌های کیش آشنا می‌شوید. هلیا، نام یکی از هتل‌های ۳ ستاره این جزیره است که در سال ۱۳۸۲ در میدان امیرکبیر ساخته شده است. این هتل، دو طبقه است و ۶۱ اتاق راحت و آرام را برای مسافران خود تدارک دیده است. کارکنان هتل هلیا کیش، افراد ماهری هستند که هر لحظه با خدمات‌دهی بی‌نظیر خود، اقامت خاطره‌انگیزی را به شما هدیه می‌دهند.

واحدهای اقامتی هتل هلیا دارای تجهیزات مدرنی هستند. در این اتاق‌ها، می‌توانید از تخت‌های نرم، حمام‌های مجهز به وسایل بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع استفاده کنید. این واحدها شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های یک خوابه چهار نفره می‌شوند.

موقعیت مکانی هتل هلیا بسیار عالی است؛ به طوری که در چندقدمی شما، مراکز خرید پرزرق‌وبرق ساخته شده تا به راحتی خرید خود را انجام دهید.

برای دسترسی به مسیرهای دورتر نیز نگران نباشید! سرویس رایگان هتل، در هر زمان آماده خدمت‌رسانی به شما میهمانان محترم است. لازم است بدانید که این هتل فاقد آسانسور است. و برای رفتن به طبقات بالاتر باید از پله استفاده کنید.

رفتن به رستوران‌ها و کافه‌های هتل هلیا با منویی از غذاهای خوشمزه و دسرهای دلفریب، یکی از قسمت‌های لذت‌بخش سفر شما به جزیره کیش خواهد بود.

هتل  جام‌جم کیش

یکی از معروف‌ترین هتل‌های ۳ ستاره کیش که در موقعیتی استراتژیک در میدان ساحل واقع شده، هتل جام‌جم است.

رزرو هتل کیش در هتل جام‌جم، فرصتی بی‌نظیر برای شماست تا به تجربه‌ اقامتی راحت دست پیدا کنید و از تفریحات ساحلی نیز لذت ببرید. کارکنان مجرب این هتل که به چندین زبان خارجه مسلط هستند، به گرمی از شما استقبال می‌کنند.

هتل جام‌جم در مجموع، ۴۹ باب واحد اقامتی محهز و راحت را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد. امکاناتی که در این واحدها موجود است شامل، سرویس اتاق، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تخت باکیفیت، پاورسوئیچ، تلویزیون ال سی دی و حمام مدرن می‌شوند.

در طبقه همکف هتل جام‌جم کیش، می‌توانید به رستوران هتل بروید و از غذاهای بی‌نظیر آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که وعده صبحانه در این رستوران به میهمانان هتل ارائه می‌شود؛ اما برای وعده نهار و شام باید به رستوران کوه نور که در نزدیکی هتل است، بروید.

هتل جام‌جم، خدماتی مانند خشکشویی، ترانسفر با هزینه، اتاق نگهداری از چمدان و پذیرش شبانه‌روزی را به میهمانان خود عرضه می‌کند. لازم است بدانید که این هتل، فاقد آسانسور است و اگر نمی‌توانید از پله‌ها استفاده کنید، اتاق‌های همکف هتل را رزرو نمائید.

تور مجازی در کیش با ایران هتل آنلاین

از جمله مزیت‌های جذاب سایت ایران هتل آنلاین، ارائه مشخصات و ویژگی‌های کامل هتل‌های کیش است. برای مثال، شما می‌توانید فاصله دقیق هتل خود را تا جاهای دیدنی  و مراکز مهم شهر ملاحظه کنید. همچنین تصاویر باکیفیت هتل‌ها در این سایت قابل مشاهده است.

بنابراین با رزرو هتل کیش از طریق ایران هتل آنلاین، یک تور مجازی به صدها هتل معروف در ایران خواهید داشت. در ادامه، برخی از جاهای دیدنی کیش که امکان بازدید از آنها را با کمک ایران هتل آنلاین خواهید داشت، معرفی می‌کنیم.

کشتی یونانی

یکی از جاذبه‌های معروف جزیره کیش، کشتی یونانی است که در ساحل جنوب غربی این جزیره گیر کرده است. این کشتی که در سال ۱۹۴۳ میلادی (۱۳۲۲ هجری شمسی) در اسکاتلند ساخته شده بود، در سال ۱۳۴۵ هجری شمسی با بار نفت خود در خلیج فارس به گل نشست و تاکنون از آنجا حرکت نکرده است.

علت گیر کردن کشتی یونانی، عدم وجود فانوس دریایی، خطای محاسباتی راننده کشتی و عمق کم آب بوده است. بازدید از کشتی یونانی در زمان‌های طلوع و غروب آفتاب، فرصت مناسبی برای عکاسی و لذت بردن از منظره‌ای دیدنی است.

همچنین می‌توانید از تفریحات دیگر ساحل مانند شترسواری، اسب‌سواری و دوچرخه‌سواری نیز بهره ببرید و از امکانات پارک ساحلی استفاده کنید.

شهر زیرزمینی کاریز

کاریز یکی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کیش است که در بلوار میرمهنا قرار دارد. این شهر زیرزمینی با مساحت بیش از ۱۰,۰۰۰ متر مربع، در واقع یک شبکه‌ای از آب‌های زیرزمینی با قدمت بالغ بر ۲۵۰۰ سال است که در گذشته منبع آب شیرین و آبیاری جزیره بوده است.

کاریز با ارتفاع ۴۵ متر و طول ۱۵ کیلومتر، نمونه‌ای از سیستم‌های پیشرفته‌ی هدایت آب‌های زیرزمینی است که آب خود را از بارندگی‌های فصلی جزیره می‌گیرد. این شهر زیرزمینی هم‌اکنون با دیدنی‌های مختلف مانند صدف‌ها و مرجان‌های طبیعی در سقف، صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و مدرن، موزه و …، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به بررسی کامل رزرو هتل کیش با کمک سایت معتبر ایران هتل آنلاین بپردازیم. با رزرو هتل به صورت آنلاین از طریق این سایت، امکان برخورداری از یک سفر کم هزینه و آسوده را خواهید داشت. امیدواریم این مقاله، تجربه یک سفر پرماجرا و لذت بخش را برای شما رقم بزند.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر