coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مزایای دوره های فنی حرفه ای آنلاین و حضوری برای تکنسین شدن

بازار آزاد همیشه فرصت‌های بی‌پایانی را برای کسب درآمدهای بالا پیش روی جوانان قرار می‌دهد و فعالیت در این بازار به عنوان یک تکنسین، همیشه یکی از محبوب‌ترین موقعیت‌های شغلی است. هرچند، رقابت در این حوزه بسیار زیاد است؛ این یعنی برای رسیدن به موفقیت، باید مهارت‌های فنی را زیر نظر اساتیدی مجرب فرا بگیرید. مجتمع پل گیلان به عنوان یکی از بزرگترین آموزشگاه‌های ایران، سال‌هاست که بسیاری از دوره های فنی حرفه ای پرتقاضا برای حضور در بازار را برگزار می‌کند تا تمام جوانان کشور، شانس آموزش زیر نظر اساتید مجرب را داشته باشند.

تمامی کلاس‌های مجتمع پل، در کارگاه‌های فوق تخصصی برگزار می‌شوند تا پیش از ورود به بازار بتوانید شیوه کار کردن با ابزارهای مختلف را نیز فرا بگیرید. بعد از اتمام دوره نیز یک گواهینامه رسمی فنی حرفه ای برای شما صادر می‌شود که نشان می‌دهد شما این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید. یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که این آموزشگاه را از مجموعه‌های مشابه خود متمایز می‌کند، برگزاری دوره‌های آن به دو صورت حضوری و غیر حضوری است. در نتیجه، هر کسی متناسب با شرایط خود می‌تواند در این کلاس‌ها شرکت کرده و مطمئن باشد که تمام مهارت‌های لازم را کسب خواهد کرد.

پل گیلان چه خدماتی به کارآموزان ارائه می کند؟

مجتمع پل بیش از 20 سال است که در زمینه آموزش فعالیت دارد و تا به امروز، هزاران نفر از جوانان را برای ورود به بازار کار آماده کرده است. در ادامه، برخی از مهم‌ترین مزایای شرکت در دوره های فنی حرفه ای مجتمع پل را بیان خواهیم کرد.

آموزش علم روز

تمام مطالبی که در دوره‌های مجتمع پل بیان می‌شود، همگام با علم روز و نیاز کاربران در دنیای واقعی است. شما با شرکت در هر کدام از دوره‌ها، با تمام سیستم‌های قدیمی و جدید آشنا شده و می‌آموزید که چگونه پروژه‌ها را به صورت صفر تا صدی طراحی و اجرا کنید. این رویکرد برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند فعالیت خود را در خارج از کشور ادامه دهند، بسیار حیاتی است.

اعطای گواهینامه رسمی فنی حرفه ای

بعد از اتمام دوره، برای تمام افراد، مدرک رسمی فنی حرفه ای ارائه می‌شود تا در صورت نیاز بتوانند از آن استفاده کنند. این مدرک که در واقع یک گواهینامه رسمی و بین المللی به حساب می‌آید، مورد تایید تمام مجموعه‌ها خواهد بود. پل گیلان همچنین تنها آموزشگاه کشور است که امکان صدور مدرک پودمانی یا دانشگاهی را نیز دارد.

تدریس مباحث توسط برترین اساتید

مجتمع پل گیلان برای تمام دوره‌های خود از اساتیدی برجسته و توانمند استفاده می‌کند که همگی به علم روز مسلط بوده و می‌توانند تمام ترفندها را به شما آموزش دهند.

استفاده از کارگاه های فوق پیشرفته

مجتمع poulgilan برای اطمینان از اینکه کاربران بتوانند تمام مباحث را هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی بیاموزند، کارگاه‌هایی پیشرفته دارد که می‌توان در آنها، جدیدترین و مدرن‌ترین ابزارهای روز را پیدا کرد. در نتیجه، شما می‌توانید با علم روز و ابزارهای موجود، آشنایی کاملی پیدا کنید.

پشتیبانی بعد از دوره

اساتید مجتمع پل، بعد از دوره نیز در کنار شما خواهند بود تا با اطمینان خاطر بتوانید پروژه‌های مختلف را قبول کنید. این آموزشگاه همچنین امکان معرفی کارآموزان برتر به بازار کار را نیز دارد.

با دوره های فنی حرفه ای مجتمع پل آشنا شوید

بد نیست کمی هم در مورد دوره های فنی حرفه آموزشگاه پل گیلان آشنا شوید. موارد زیر، از محبوب‌ترین دوره‌هایی هستند که همه‌روزه به صورت حضوری و اینترنتی برگزار می‌شوند.

آموزش تعمیرات کنسول های بازی

کنسول‌های بازی طرفداران بسیار زیادی داشته و بازار کار تعمیرات آنها، بسیار گسترده است. در این دوره، شما با شیوه تعمیر انواع کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن به صورت تخصصی آشنا خواهید شد.

آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

کورس تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر، یکی از دوره‌های پرطرفدار مجتمع پل است که در آن، شیوه تعمیر انواع کامپیوترهای خانگی، اداری یا قابل حمل را خواهید آموخت. شیوه تعمیر دستگاه‌های ماینر هم به عنوان بخشی از این دوره، به متقاضیان آموزش داده می‌شود تا بتوانند حضوری فعال‌تر در بازار داشته باشند.

آموزش تعمیرات موبایل

یکی دیگر از محبوب‌ترین دوره‌هایی که در مجتمع پل برگزار می‌شود، آموزش تخصصی تعمیرات انواع تلفن‌های هوشمند است. این دوره، بازار کار بسیار بزرگی دارد و کارآموزان بعد از اتمام دوره می‌توانند خیلی سریع، کار خود را در بازار آغاز کرده و مشغول کسب درآمد شوند.

مزایای دوره های فنی حرفه ای آنلاین و حضوری برای تکنسین شدن

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی یاد گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

آموزش نصب دوربین مدار بسته

ایمن‌سازی منازل و اماکن مختلف، سال‌هاست که به یک رشته شغلی مهم و البته درآمدزا تبدیل شده است؛ همین مسئله نیز باعث شده تا مجتمع پل، کورس تخصصی آن را به صورت حضوری و اینترنتی برگزار کند. در این دوره، ضمن آموزش نصب انواع دوربین‌های مداربسته، با شیوه نصب انواع سیستم‌های اعلام حریق و همچنین نصب آیفون‌های تصویری نیز آشنا خواهید شد تا بتوانید تمام پروژه‌ها را خیلی سریع و راحت انجام دهید.

آموزش هوشمند سازی ساختمان

هوشمندسازی ساختمان‌ها، از جمل مشاغل جدیدی است که علاوه بر موقعیت شغلی و درآمد عالی، آینده بسیار روشنی را نیز پیش روی شما قرار می‌دهد. بعد از شرکت در این دوره، توانایی کاملی در طراحی تا پیاده‌سازی کامل سیستم‌های هوشمند برای ساختمان‌های مختلف را پیدا خواهید کرد.

مزایای دوره های فنی حرفه ای آنلاین و حضوری برای تکنسین شدن

سخن پایانی

مجتمع پل گیلان یکی از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های حضوری و آنلاین ایران است که با بیش از دو دهه فعالیت، به شما کمک می‌کند تا دوره های فنی حرفه ای زیر نظر اساتید متخصص، آموزش دیده و خیلی زود، جذب بازار کار شوید. برای شرکت در دوره‌های مجتمع پل، نیاز به هیچ پیش‌زمینه‌ای نخواهید داشت و بعد از اتمام دوره نیز می‌توانید با دریافت مدرک معتبر، خیلی سریع و راحت، جذب بازار کار شوید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر