coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

3 روش رایگان دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

بهترین روش های دانلود عکس پروفایل از اینستاگرام

یکی از جذاب ترین بخش ‌های اینستاگرام، مشاهده ی عکس پروفایل یک فرد است. پروفایل بخشی اختصاصی برای کاربران اینستاگرام است و هر کاربر قادر است در آن به جز تصویر، اطلاعاتی را در مورد خود با دیگر کاربران به اشتراک بگذارد.

این اطلاعات شامل نام، شهرت، شغل، تحصیلات، اطلاعات ارتباطی و از همه مهم‌تر تصویر کاربر است. در دیگر شبکه‌های اجتماعی این امکان وجود دارد که تصویر پروفایل کاربران را بزرگ ودقیق‌تر مشاهده کرد، اما اینستاگرام فاقد این ویژگی است.

پس به منظور مشاهده دقیق تصویر پروفایل در اینستاگرام باید آن را دانلود کرد. روش‌های مختلفی برای دانلود پروفایل اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به معرفی بهترین آن‌ها می‌پردازیم.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

روش‌های مختلفی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام (instagram profile downloader) در شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد اما هیچ کدام از این روش‌ها مستقیما از داخل نرم‌افزار نیستند. به عبارت دیگر اینستاگرام هنوز قابلیتی برای دانلود پروفایل ارائه نکرده است. البته قابلیت دانلود در اینستاگرام نه تنها برای پروفایل بلکه برای هیچ کدام از بخش‌ها رسما ارائه نشده است. با این حال، اگر قصد دانلود پروفایل اینستاگرام را داشته باشید راه‌هایی وجود دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

روش اول دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از سایت djdownloader.com

روش اول دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از سایت djdownloader.com

دیگر سایت آنلاین رایگانی که برای دانلود کردن پروفایل اینستاگرام می‌توان از آن استفاده کرد، وب سایت djdownloader.com است. این سایت هم محیط کاربری فوق‌العاده‌ ساده دارد و همه کاربران چه افرادی که سال‌ها است با این شبکه اجتماعی کار می‌کنند و چه مبتدیان قادر به استفاده از آن خواهند بود.

وب سایت دیجی دانلودر امتیازات فراوانی دارد که دانلود پروفایل تنها یکی از آن‌ها است. برای مثال قابلیت‌های این سایت به دانلود پروفایل ختم نمی‌شود و علاوه بر آن امکان دانلود محتوای تصویری پیج‌ها، استوری‌ها و کپشن‌ها هم وجود دارد.

این سایت نیاز به نصب و استفاده از فیلتر شکن ندارد و جزو سایت‌هایی است که برای کشور ما به سادگی قابل دسترس است. به علاوه هیچ نیازی نیست که در این سایت ثبت‌نام کنید یا اطلاعاتی در اختیار آن بگذارید.

دانلود هر چیزی که به دنبال آن باشید در این سایت با چند کلیک ساده امکان‌پذیر می‌شود.

روش کار با این سایت به شرح زیر است:

  1. در اولین مرحله باید وارد اینستاگرام شده و آیدی نام کاربری فردی که قصد دانلود پروفایل او را دارید، کپی کنید.
  2. سپس وارد لینک رو به رو شوید: https://djdownloader.com/instagram-dp-downloader
  3. پس از ورود به صفحه (Instagram Profile Picture Downloader) منتقل شدید که در ابتدای صفحه یک کادر وجود دارد. در این کادر می‌توانید نام کاربری فردی که قصد دانلود پروفایل او را دارید وارد کنید.
  4. در اخر پروفایل برای شما نمایش داده می‌شود و امکان دانلود آن را خواهید داشت.

روش دوم دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام از سایت save-free.com

روش دوم دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام از سایت save-free.com

این وب سایت یکی از اولین گزینه‌هایی است که برای دانلود کردن عکس پروفایل در اینستاگرام پیشنهاد می‌شود. این وب سایت با قابلیت‌های مختلف، محیطی ساده و کاربرپسند و امکانات جذاب، گزینه‌ای خوب برای کاربرانی است که زیاد از اینستاگرام استفاده می‌کنند. با ورود به این سایت ابتدا باید وضعیت کوکی‌ها را تایید کنید و در بعضی موارد ممکن است نیاز به ثبت‌نام در سایت نیز داشته باشید. save-free ابزار خوبی است که برای پیشتر پلتفرم‌ها قابل استفاده است.

روش سوم استفاده از سایر نرم‌افزارهای نه چندان معتبر

اینستاگرام هم مانند تمام شبکه‌های اجتماعی موفق دارای نسخه‌های غیر اصل و تغییر یافته زیادی در مارکت است. هر کدام از این نسخه‌ها برای تشویق کاربران به دانلود خود، قابلیتی دارند و روز به روز در حال تغییر و گسترش این قابلیت‌ها هستند. یکی از قابلیت‌هایی که اینگونه نرم‌افزارها دارند دانلود یا بزرگنمایی تصاویر پروفایل است.

با وجود امکانات متعددی که این نرم‌افزارها در اختیار کاربران قرار می‌دهند، دانلود آن‌ها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. امنیت این نرم‌افزارها تضمینی ندارد و در صورت لو رفتن اطلاعات شخصی و مهم شما، اینستاگرام هیچ مسئولیتی در قبال این مشکل نمی‌پذیرد.

به علاوه برخی از این نرم‌افزارها حاوی ویروس هستند و با نصب آن‌ها مشکلاتی برای دستگاه ما ایجاد می‌شود. به این موضوع باید حجم اغلب بالای این نرم‌افزارها و اضافه شدن وقت و بی‌وقت پیام‌های اعلان را نیز اضافه کرد. به همین دلیل توصیه می‌شود برای دانلود پروفایل اینستاگرام صرفا از پیشنهادات بالا استفاده کرد.

سخن پایانی دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

دانلود کردن پروفایل اینستاگرام به منظور مشاهده دقیق‌تر جزئیات در پروفایل، تشخیص کاربرانی که ناشناس یا با هویت مبهم ما را دنبال می‌کنند و… گاهی‌اوقات ضرورت دارد. به هر کدام از این دلایل یا علل دیگر که قصد دانلود کردن پروفایل را داشته باشید، ابزار و روش‌هایی نیاز خواهید داشت که در این مطلب به معرفی برخی از آن‌ها پرداختیم. روش‌های معرفی شده در این مطلب برای همه پلتفرم‌ها مانند اندروید، آیفون و حتی سیستم مناسب و کاربردی هستند.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر