coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بانک تجارت وام 4 میلیاردی می‌دهد [+جزئیات]

بانک تجارت طرحی تسهیلاتی به نام تصنیف را برای مشتریان حقیقی و حقوقی خود طراحی کرده تا در صورت تمایل بتوانند وام 4 میلیاردی دریافت کنند.

بانک تجارت که به عنوان یکی از معتبرترین بانک‌های دولتی کشور شناخته می‌شود، فعالیت خود را در سال 1358 آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات اعم از سپرده‌گذاری، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و همچنین ارزی را به مشتریان خود ارائه می دهد. در حال حاضر این مجموعه با در اختیار داشتن بالغ بر 18 هزار کارمند و 350 شعبه به مشتریان خدمات مذکور را ارائه می‌دهد. اکنون این بانک اعلام کرده که قصد دارد به مشتریان حقیقی و حقوقی خود که متقاضی دریافت وام هایی با مبلغ بالا هستند وام 4 میلیاردی می دهد.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: بسته‌های جدید اینترنتی با قیمت جدید عرضه خواهند شد

بانک تجارت طرحی تسهیلاتی به نام تصنیف طراحی کرده که وام‌هایی از مبلغ 800 میلیون تا 4 میلیارد تومان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شما برای دریافت این وام به عنوان ضمانت اصلی به ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی نیاز دارید. همچنین اعلام شده که  باید به مدت زمان حداقل دو ماه و حداکثر شش ماه سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کنید. در صورتی که افراد حساب کوتاه مدت داشته باشند، تا پایان زمان تسویه اقساط به اصل پول 5 درصد سود تعلق می‌گیرد.

مدت زمان بازپرداخت اقساط  این وام با توجه به سود و مقدار تسهیلات دریافتی متفاوت خواهد بود. اما حداقل زمان برای بازپرداخت اصل پول ۶ ماه و حداکثر 24 ماه در نظر گرفته شده است.

با توجه به حداکثر میزان وام، نرخ سود 17 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه، میزان هر قسط 197 میلیون و 769 هزار و 57 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات این وام نیز 746 میلیون و 457 هزار و 354 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 4 میلیارد و 746 میلیون و 557 هزار و 356 تومان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی وام 4 میلیاردی بانک تجارت چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر