coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بررسی شرکت پراپ فرمی که 90 درصد سود را به تریدر می‌دهد!

تریدرهای توانا که پول کافی برای انجام معاملات سودآور را در اختیار ندارند، واقعاً عذاب می‌کشند. خوشبختانه راهکاری برای این دسته از افراد وجود دارد تا حداقل سرمایه برای ورود به فارکس یا بازارهای مالی را بدست آوردند.  منظورمان شرکت‌های پراپ فرم است.

در این مقاله می‌خواهیم ببینیم منظور از پراپ تریدینگ و شرکت پراپ فرم چیست. ضمن اینکه یکی از بهترین این شرکت‌ها را معرفی می‌کنیم.

پراپ تریدینگ چیست و شرکت‌های پراپ فرم چه می‌کنند؟

وقتی یک شرکت سرمایۀ لازم برای ورود به انواع بازارهای مالی را فراهم می‌کند و در اختیار تریدرهای توانا قرار می‌دهد، پراپ تریدینگ رخ داده است.

برخلاف بانک‌ها و موسسه‌های مالی که سرمایۀ مشتریان را جمع می‌کنند و با پول آن‌ها وارد بازارهای مالی می‌شوند، شرکت‌های پراپ فرم پول مورد نیاز را خودشان وسط می‌گذارند و با کمک تریدرهای توانا، آن پول‌ها را به بازارهای مالی تزریق می‌کنند؛ هدف این است که با انجام معاملات موفق، سود کسب شود و سرمایۀ اولیه افزایش پیدا کند.

خیلی ساده بگوییم: شرکت‌های پراپ فرم، در قدم اول، با تریدرهای توانا وارد همکاری می‌شوند؛ بعد سرمایۀ لازم برای ورود به بازارهای مالی را به آن‌ها می‌دهند تا سودآوری چندبرابری حاصل شود.

البته که این شرکت‌ها، برنامه‌های مشخصی برای گزینش تریدرهای واجد شرایط و توانا دارند!

ماجرا دو سر دارد که یکی از آن‌ها سرمایه را تأمین می‌کند و طرف دیگر، با تکیه بر توانایی‌هایش، این سرمایه را بیشتر خواهد کرد.

چنین رویکردی، مخصوصاً برای تریدرهایی که واقعاً ماهر هستند ولی سرمایۀ لازم را برای کسب‌ سودهای کلان ندارند، بسیار کاربردی و مناسب است.

احتمالاً شما هم جزو این دسته از تریدرها باشید؛ قابل و توانا، ولی فاقد سرمایۀ کلان! اصلاً نگران نباشید؛ چون در اینجا می‌خواهیم یکی از بهترین شرکت‌های پراپ فرم که به ایرانی‌ها خدمات می‌دهد را معرفی کنیم. این شرکت پراپی نام دارد.

فرقی نمی‌کند در کدام بازار مالی ترید و فعالیت می‌کنید؛ پراپی به تریدرهای فعال در تقریباً تمام بازارها خدمات می‌دهد و با ارائۀ سرمایه و البته ابزارهای لازم، به آن‌ها کمک می‌کند با خیال راحت دارایی‌ها را خریدوفروش کنند و سودهای بزرگ به جیب بزنند.

واجد شرایط شدن و شروع همکاری با پراپی، فرایند بسیار ساده‌ای است. البته که باید از چند امتحان و تست سربلند بیرون بیایید، ولی در مقایسه با دیگر شرکت‌های پراپ فرم، به‌جرئت می‌توان گفت پراپی ساده‌ترین شرایط عضویت را دارد!

حالا بیایید کمی در ماجرا عمیق شویم و ببینیم چرا پراپی را یکی از بهترین شرکت‌های پراپ فرم می‌دانیم.

چه خصوصیاتی پراپی را به بهترین شرکت پراپ فرم تبدیل می‌کند؟

دلیل که زیاد است! ولی در اینجا، 3 مورد از قانع‌کننده‌ترین آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

1.بیشتر سود حاصل‌شده به تریدر تعلق می‌گیرد

شرک پراپ فرم سرمایه را فراهم می‌کند و ترید کردن هم بر عهدۀ تریدر است؛ پس طبیعتاً سودی که به دست می‌آید هم باید بین طرفین تقسیم شود. سازوکار و روال همۀ شرکت‌های پراپ فرم به همین شکل است.

مشخصاً در رابطه با پراپی، تریدری که با این مجموعه همکاری می‌کند، بخش بزرگ‌تر کیک را در بشقابش خواهد دید!

رایج‌ترین رویکرد بین عموم شرکت‌های پراپ فرم، تقسیم سود به‌صورت مساوی است؛ یعنی 50 درصد آن به شرکت می‌رسد و تریدر هم 50 درصد را در جیبش می‌گذارد.

منتهی پراپی در برخی شرایط، 90 درصد سود را به تریدر موفقی می‌دهد که معاملات سودآوری با سرمایه‌ای که در اختیارش قرار گرفته انجام می‌دهد! الحق که این عدد باورنکردنی است.

این بزرگ‌ترین مزیت پراپی نسبت‌ به دیگر شرکت‌های پراپ فرم است.

2.مسیر اثبات توانایی برای تریدرها بسیار سر راست است

همان‌طور که بالاتر هم گفتیم، تمام شرکت‌های پراپ فرم، برای اینکه از توانا بودن تریدرها اطمینان پیدا کنند، مهارت‌های متقاضیان دریافت سرمایه را در معرض امتحان قرار می‌دهند.

مشکل اینجا است که برخی از این شرکت‌ها، امتحان‌ را آنقدر سخت و پیچیده می‌کنند که باعث سردرگمی تریدر متقاضی می‌شود.

پراپی یک مسیر بسیار ساده را برای این منظور طراحی کرده که با نام چالش‌ دو مرحله‌ای شناخته می‌شود. مرحلۀ اول 30 روز زمان دارد و مرحلۀ دوم 60 روز. در هر مرحله هم اهدافی تعیین می‌شوند که تریدر برای اثبات مهارت‌هایش، باید به آن‌ها دست پیدا کند.

بعد از رسیدن به اهداف در مرحلۀ اول، بلافاصله مرحلۀ دوم آغاز خواهد شد و بعد از دستیابی به اهداف تعیین‌شده در این مرحله، پول واقعی به حساب تریدر واریز می‌شود تا ترید را آغاز کند.

3.آن‌هایی که مطمئن هستند کار را بلدند، سریع‌تر به سرمایۀ لازم می‌رسند

یک روش دیگر هم وجود دارد که مختص آن‌هایی است که از توانایی‌هایشان مطمئن هستند و حوصلۀ گذراندن چالش دو مرحله‌ای را ندارند.

جت جامپ ، بلافاصله پول واقعی را در اختیار تریدرهای توانا می‌گذارد تا خیلی سریع معاملات را آغاز کنند.

قطعاً پراپی یکی از بهترین شرکت‌های پراپ فرم است!

با توجه به درصد سودی که به تریدر تعلق می‌گیرد و البته مسیر شفاف واجد شرایط شدن، پراپی را می‌توان بهترین گزینه برای تریدرهایی دانست که دنبال سرمایۀ کلان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از سایت آن‌ها دیدن کنید.

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر