coinex
otetmarket
propification.com

فروش فوق العاده 10 محصول مدیران خودرو ؛ شرایط فروش نقدی و اقساطی [+جزئیات و قیمت]

فروش فوق العاده 10 محصول مدیران خودرو با شرایط ویژه به صورت نقدی و اقساطی آغاز شد. در این طرح دو طرح اقساطی برای خودروهای این شرکت درنظر گرفته شده است.

فروش فوق العاده 10 محصول مدیران خودرو از برندهای فونیکس و MVM آغاز شد. به مانند همیشگی، شرکت مدیران خودرو که یکی از شرکت‌های خودروسازی خصوصی در ایران است، محصولات خود را با دو روش نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند.

در شرایط فروش نقدی مدیران خودرو، قیمت محصولات براساس نرخ اصلی و قطعی محاسبه شده و در شرایط اقساطی مدیران خودرو نیز دو شرط اقساطی با میزان مشخصی پیش‌پرداخت درنظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید جزئیات  طرح و قیمت هر خودرو را براساس برند مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات مدیران خودرو بهمن 1402 ؛ لیست قیمت کارخانه فونیکس و MVM

طرح فروش فوق العاده 10 محصول مدیران خودرو آغاز شد

مدیران خودرو 10 محصول برای جدیدترین طرح فروش خود درنظر گرفته است. 5 خودرو از برند MVM و 5 خودرو نیز از برند فونیکس قرار دارند. افرادی که قصد خرید خودرو به صورت نقدی را دارند، می‌بایست کل مبلغ خود را به صورت یکجا بپردازند. اما افرادی که قصد خرید اقساطی خودروهای مدیران خودرو را دارند، می‌توانند 50 درصد یا 75 درصد کل مبلغ خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند و مابقی بهای خودرو را نیز در اقساط 5 ساله و با مبلغ مشخص بپردازند.

لازم به ذکر است که همه خودروها دارای گارانتی هستند که بسته به نوع خودرو از 4 تا 7 سال متغیر است. همچنین سرویس‌های دروه‌ای رایگان نیز برای این خودرو درنظر گرفته شده که از 6 سرویس تا 10 سرویس متغیر است.

طرح فروش فوق العاده 10 محصول مدیران خودرو آغاز شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)