coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

OPPO (اوپو)؛ غول جدید چینی در بازار موبایل

طبق آمارها و پیش‌بینی موسسه IDC، چین به‌عنوان بزرگ‌ترین سهام‌دار بازار گوشی‌های هوشمند، در سال میلادی جاری (2024) قصد دارد فروش خود در این مارکت را تا 3.6 درصد افزایش دهد. این موضوع نیازمند ارائه گوشی‌های قدرتمندی است که بتوانند سهم عمده‌ای از بازار موبایل جهان را به خود اختصاص دهند.

در این مطلب قصد داریم یکی از غول‎های بازار موبایل چین یعنی Oppo «اوپو» و محصولات آن را معرفی کنیم. اگر اسم این برند را نشنیده‌اید، تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی OPPO؛ از  Smiley Faceتا پیشرفته‌ترین مدل‎های گوشی‎

اوپو در سال 2004 کار خود را در چین آغاز کرد. 16 سال پیش این شرکت با طراحی یک گوشی متفاوت (Smiley Face، چهره خندان) به بازار موبایل اعلام کرد که قصد دارد در مسیر متفاوت‎تری گام بردارد.

اوپو ماموریت خود را به‎عنوان یک تولیدکننده، توانمندسازی و ارتقای نوآوری و تکنولوژی جامعه، برای حرکت به سمت تغییرات مثبت تعریف کرده است.

یکی از کشورهایی که به تولید عمده گوشی‎های اوپو روی آورده، هند است. هند از نظر تولید ناخالص داخلی در بین 10 کشور جهان قرار دارد و یکی از قدرت‎های اقتصادی جهان محسوب می‎شود.

سال گذشته (2023) اوپو در هند، 22% از سهم بازار موبایل این کشور را به خود اختصاص داده و جلوتر از سامسونگ ایستاده است!

پازل این اطلاعات در کنار هم، خبر از یک اتفاق دارند! اوپو قرار است تحولی دوباره در بازار گوشی هوشمند رقم بزند.

گوشی‎های اوپو، اتفاقی جدید در دنیای تکنولوژی

ویژگی‎های یک گوشی هوشمند خوب چیست؟ ترجیح می‎دهید بهترین کیفیت را با قیمت مناسب امتحان کنید یا بابت اسم برندها پول بیشتری بپردازید؟ این سوالات نقشۀ راهی برای معرفی گوشی‌های اوپو به ما می‎دهند.

اوپو به‏عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان گوشی در جهان، محصولات خود را در مدل‎های مختلف و با قیمتی مناسب، تولید و روانه بازار می‎کند.

برتری دوربین گوشی‌های اوپو در مقایسه با رقبای خود، امکان شارژ فوق‌سریع باتری (سوپر فست شارژ)، کیفیت بالای قطعات به‎کاررفته، تنوع مدل‎ها و همچنین طراحی چشم‎نواز و درخشان ‎آن‌ها در کنار قیمت مناسب، باعث شده تا نام این برند در لیست محبوب‎ترین تولیدکننده‌های موبایل هوشمند، جایگاهی ویژه داشته باشد.

نوآوری دوربین گوشی‎های اوپو OPPO))

زوم اپتیکال 10 برابری (Optical Zoom 10x)

این قابلیت گوشی‎های اوپو به کاربر این امکان را می‏دهد که تصویر موردنظر خود را بین فاصله کانونی طبیعی و فاصله کانونی تله 10 برابر افزایش دهد.

همچنین وجود لرزش‎گیر در لنز، امکان ثبت تصویر با بالاترین کیفیت را فراهم می‎کند.

غول‎ها فقط در افسانه‎ها نیستند؛ اوپو ضد گلوله!

وقتی می‎گوییم غول، احتمالا براساس آموزه‏ها و قصه‎های دوران کودکی، شمایلی از یک موجود عظیم‎الجثه و زشت در نظرمان می‎آید، اما اینجا قرار است برای لحظاتی این تصور را کنار بگذاریم و یک غول فن‎آوری را که فرشته نجات شده، با هم بررسی کنیم.

این داستان، واقعی است! یک سرباز فیلیپنی در حال گشت‎زنی در مناطق تحت حفاظتی بوده که گلوله‎ای به سمت او شلیک می‎شود؛ محل اصابت این گلوله یکی از جیب‎های سرباز بوده که در آن گوشیOPPO Reno 4  قرار داشته است.

گوشی مانند یک جلیقه ضدگلوله عمل می‎کند و آسیبی به سرباز نمی‌رسد؛ اما ماجرا همین‌جا تمام نمی‌شود. با ارجاع گوشی به تعمیرکار، باتری و صفحه نمایش گوشی که آسیب دیده بود، تعویض می‌شود و گوشی مانند روز اول کار می‎کند.

این موضوع بیانگر کیفیت بالایی است که سازندگان اوپو براساس باور کاری‌شان به آن دست یافته‌اند: «انجام کار درست و درست انجام دادن کار»، 2 عبارتی که در کنار هم می‎توانند خالق بهترین‎ها باشند.

اوپو در ایران

وبسایت دیجی‌لند به‌عنوان مرجع اصلی فروش گوشی‌های اوپو در ایران ارائه‌دهنده انواع سری Reno، A و  سایر مدل‌ها است. برای جزئیات بیشتر و اطلاع از قیمت روز گوشی‌های اوپو به وبسایت دیجی‌لند مراجعه کنید.

سخن پایانی؛ اوپو با تجربه و دانش روز برای رقابت با بهترین‎ها آمده است!

چین به‎عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‎های هوشمند، برندهای زیادی را از جمله شیائومی، هوآوی و غیره به جهان معرفی کرده است. حالا نوبت به یکی از بهترین برندهای چینی در زمینه تولید موبایل هوشمند یعنی اوپو (Oppo) رسیده است.

اگر به‎دنبال یک گوشی باکیفیت برای عکاسی حرفه‎ای، گیمینگ یا استفاده روزمره هستید، پیشنهاد می‎کنیم جستجو درباره این برند را آغاز کنید و با توجه به اطلاعات ارائه‌شده در این مطلب، بهترین تصمیم را بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم جزئیاتی درباره تاریخچه اوپو، ارزش‎ها و هدف این برند و ویژگی محصولات آن ارائه کنیم. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر