coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ عرضه ریلمی C65 مشخص شد

وجود گوشی هوشمند جدید ریلمی از هفته‌ها پیش تایید شده بود اکنون یک منبع معتبر با انتشار پستی از تاریخ عرضه ریلمی C65 به همراه مشخصات و رنگبندی آن پرده برداشت.

ریلمی C65 که بیش از یک هفته پیش توسط منابع متعدد تأیید شده بود، در 2 آوریل رونمایی می‌شود. همچنین مشخص شد که فروش این دستگاه از دو روز بعد در ویتنام آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید؛ تصویر واقعی ریلمی GT Neo 6 SE لو رفت

تاریخ عرضه ریلمی C65

Chase Xu معاون Realme  با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اطلاعات جدید را فاش کرد. او اعلام کرد که Realme C65 پس از اولین نمایش خود در ویتنام بلافاصله در اندونزی، بنگلادش، مالزی، فیلیپین و سایر کشورها بدون محدودیت زمانی عرضه خواهد شد.

ریلمی جزئیاتی از مشخصات C65 ارائه نکرده است، اما شعبه ویتنامی آن، از طریق پست‌های متعدد در حساب‌های اینستاگرام و فیس‌بوک خود، فاش کرد که این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی و بنفش و با دوربینی عمودی در قاب پشتی عرضه خواهد شد.

پنل پشتی Realme C65 گلکسی S22 سامسونگ را به یاد ما می‌آورد . در یکی از پست‌های رسانه‌های اجتماعی این دستگاه به رنگ قهوه‌ای نیز دیده شده است.

در مرکز صفحه نمایش ریلمی C65  یک سوراخ پانچی شکل قرار گرفته که قرار است  ویژگی Dynamic Button که برای اولین بار در Realme 12 5G دیدیم را در اختیار ما قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو تاریخ عرضه ریلمی C65 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر