coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM [+ جزئیات و قیمت]

مدیران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM را با مدت بازپرداخت متغیر از 12 تا 60 ماهه و موعد تحویل 45 روزه اعلام کرد.

شرکت مدیران خودرو چند روز پیش شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس را اعلام و 6 خودرو از این برند مونتاژی را برای فروش عرضه کرد. حال این شرکت به سراغ دیگر برند مونتاژی خود رفته و قصد دارد 4 خودرو را به فروش برساند. در این طرح فروش، شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM اعلام شده که در طرح فروش نقدی مدیران خودرو ، متقاضی می‌بایست کل بهای خودرو را به حساب فروشنده واریز تا در لیست تحویل‌ نهایی قرار گیرند اما در طرح فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه خودروهای ام وی ام ، فرد متقاضی ابتدا مبلغی را به عنوان علی‌الحساب واریز و پس از انتخاب مدت زمان بازپرداخت خودرو در لیست خریداران نهایی قرار خواهد گرفت.

ثبت نام طرح فروش محصولات ام وی ام مانند دیگر طرح‌های فروش سایر خودروسازان، اینترنتی نیست و فرد متقاضی باید حتماً به یکی از نمایندگان مجاز مدیران خودرو در شهر خود مراجعه و درخواست خرید خودرو کند. پس از انتخاب طرح خودرو با موعد 45 روزه (از زمان تکیمیل وجه در فروش نقدی و واریز 60 درصد بهای خودرو و انتخاب بازپرداخت در طرح اقساطی) به دست مشتریان خواهد رسید. جزئیات شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو را می‌توانید در ادامه نوشته مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: اولین طرح فروش KMC A5 اردیبهشت 1403 [+ شرایط و قیمت]

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM

مدیران خودرو جدیدترین طرح فروش محصولات برند ام وی ام را به نمایندگان فروش و متقاضیان ابلاغ کرد. در این طرح 4 خودرو MVM شامل MVM X22 پرو MT، ام وی ام X33 Cross-MT، ام وی ام X33 Cross-CVT و آریزو 5 IE FL برای فروش عرضه شده و متقاضیان از بین شرایط و نقدی و اقساطی می‌توانند یکی را انتخاب و بهای مورد نظر را پرداخت کنند.

متقاضیانی که تمایل به شرکت در شرایط اقساطی را دارند باید 60 درصد قیمت اصلی خودرو را به حساب شرکت واریز و مابقی را که حداکث 40 درصد است، پس از انتخاب دوره بازپرداخت با سود 23 درصد پرداخت کنند. موعد تحویل خودروهای MVM در هردو شرایط نقدی و قسطی پس تکمیل وجه و تأیید اعتبار 45 روزه است.

همانگونه که بالا هم گفتیم، مشتریان برای ثبت‌نام می‌بایست به نمایندگان فروش مدیران خودرو مراجعه کنند. این نمایندگان، مدارک خریدار را بررسی و برای شرکت ارسال می‌کند و پس تأیید نهایی ثبت‌نام تکمیل و مشتری می‌توانند 45 روز دیگر بری تحویل خودرو خودرو به همان نمایندگی مراجعه کند. ضمناً این طرح فروش از فردا دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 آغاز خواهد شد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح فروش محصولات ام وی ام چیست؟ لطفاً نظرات خود را با تکراتو و در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر