coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام

لایت باکس یکی از روش‌های تبلیغاتی موثر است که قابل استفاده در فضاهای باز و یا بسته می‌باشد و با توجه به نوع طراحی که دارد، امروزه تبدیل به یک روش موثر و مرسوم تبلیغاتی شده است. فرقی نمی‌کند برای یک کسب و کار از چه تعداد منابع تبلیغاتی استفاده شده است؛ موضوع حائز اهمیتی که وجود دارد، این است که تبلیغات بصری همواره به دلیل بازدهی بالایی که دارد، باید مورد توجه قرار بگیرد.

یکی از بهترین متدها و شیوه‌های تبلیغاتی در هر کسب و کار و تجارتی، تابلوهای لایت باکس می‌باشند. دلیل این موضوع این است که لایت باکس‌ها ضمن اینکه تاثیرگذاری بالایی دارد، در میزان فروش و دیده شدن یک کسب و کار نیز موثر هستند. اگر قصد خرید لایت باکس تبلیغاتی را برای کسب و کار خود دارید، می‌توانید از شرایط فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام بهره‌مند شوید. برای آشنایی با جزئیات بیشتر پیرامون فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام، قیمت لایت باکس و … در ادامه ما را همراهی کنید.

لایت باکس چیست؟

همانطور که از نام لایت باکس مشخص است، لایت باکس یک جعبه تبلیغاتی نورانی است؛ این قاب و جعبه از متریال‌های مختلفی از جمله پلاستیک، ام‌دی‌اف و آلومینیوم تولید می‌شوند. جنس رویه این دسته از تابلوهای تبلیغاتی، معمولا از جنس فلکسی یا پلکسی گلس می‌باشد. روشنایی این دسته از تابلوهای تبلیغاتی، با استفاده از LED های اس‌ام‌دی است.

در بسیاری از صنایع و مشاغل، با توجه به نفوذ و جذابیتی که این نوع از تابلوهای تبلیغاتی دارند؛ به عنوان یک روش خلاقانه برای تبلیغات استفاده می‌شوند. در این محصول، نام برند، لوگو تجاری و… به صورت خلاقانه بر روی پوستر درج می‌شود و به شکلی ایده‌آل تمامی آنچه که در مورد یک کسب و کار نیاز است را در اختیار مخاطبان هدف قرار می‌دهد.

با استفاده از لایت باکس‌ها، می‌توان علائم تجاری را در مکان‌های عمومی از جمله فروشگاه، پارکینگ، مغازه، پاساژ، رستوران، فرودگاه، خیابان‌هایی با تردد بالا و … در معرض نمایش قرار داد. به طوری که با توجه به تاثیری که در ذهن مخاطبان دارد، منجر به شناخته شدن یک برند خواهد شد. بنابراین اینطور می‌توان گفت که لایت باکس‌ها دارای تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن کسب و کار شما هستند.

آیا استفاده از لایت باکس به صرفه است؟

لایت باکس و یا جعبه‌های نورانی، تابلوهایی هستند که دارای قاب می‌باشند و دارای ضخامت‌های متفاوتی هستند. برای تامین نور در این جعبه‌های نورانی از چراغ‌های اس‌ام‌دی (SMD) و یا لامپ‌های کم مصرف ال‌ای‌دی (LED) استفاده می‌گردد. این نوع لامپ‌ها به دلیل اینکه مصرف انرژی کمی دارند، بسیار به صرفه و مناسب هستند.

پشت طرح چاپ شده و یا همان کاغذ، یک بک لایت به صورت نواری و یا بلوکی قرار داده می‌شود. در نهایت از پشت به تصویر نور داده می‌شود تا یک جلوه دوچندانی داشته باشد. برای عبور نور یکدست‌تر، از یک لایه پی وی سی در پشت کاغذ لایت باکس نیز استفاده می‌شود. همینطور این لایه در برابر عوامل محیطی و در شرایط جوی متفاوتی نیز از تصویر تبلیغاتی محافظت می‌کند.

بنابراین اگر تصمیم دارید برای کسب و کار خود، تبلیغات منحصر به فردی را انجام دهید، توصیه می‌کنیم تهیه لایت باکس را در الویت قرار دهید. برای تهیه لایت باکس با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان چاپ سام در ارتباط باشید تا بتوانید از خدمات فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام بهره‌مند شوید.

فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام

چرا از فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام استفاده کنیم؟

در گذشته در لایت باکس‌های اولیه و با طراحی قدیمی، از لامپ‌های فلورسنت استفاده می‌شد که دارای ضعف‌های بسیار زیادی از جمله سوختن لامپ، مصرف برق بالا، عدم برخورداری از شفافیت و جذابیت نور در پشت تصویر و … برخوردار بود.

در طی سال‌های اخیر در طراحی لایت باکس‌ها تغییرات بسیار زیادی اعمال شده است؛ به طوری که مصرف انرژی و برق در این دسته از جعبه‌های نورانی بسیار کم‌ شده است و نوری که مشاهده می‌شود، شفاف و یکدست است و سبب می‌شود با استفاده از آن‌ها تبلیغات به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. از سویی دیگر این جعبه‌های تبلیغاتی دارای کیفیت بسیار بالایی نیز هستند و به دلیل مقاومت زیادی که دارند، در طولانی مدت، ماندگار می‌باشند.

ما در مجموعه چاپ سام، شرایط فروش ویژه لایت باکس را برای شما در نظر گرفته‌ایم. با دریافت خدمات از مجموعه چاپ سام، می‌توانید از مزایای این روش از تبلیغات محیطی، بیشترین بازدهی را دریافت کنید.

در ادامه به برخی دلایل که نشان می‌دهند شما باید برای توسعه کسب و کار خود از فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام استفاده کنید، اشاره کرده‌ایم:

طراحی کاربردی برای تمامی کسب و کارها

از تابلوهای لایت باکس می‌توانید در تمامی مکان‌ها از جمله موارد زیر استفاده کنید:

  • فروشگاه‌ها
  • اماکن و مجتمع‌های تجاری
  • ترمینال
  • فرودگاه
  • بیمارستان‌ها
  • مراکز آموزشی
  • مراکز خدماتی
  • مراکز درمانی
  • داروخانه
  • نمایندگی‌های فروش و فروشگاه‌های مرکزی
  • سمینارها
  • کارگاه‌ها
  • و…

شما با طراحی جذابی که برای لایت باکس انجام میدهید، بیشترین بازدهی را خواهید داشت. ضمن اینکه متناسب با محل استفاده و سلیقه شما عزیزان، می‌توانید از لایت باکس به صورت آویز، ایستاده و یا ثابت در قسمت‌های مختلف استفاده نمایید.

امکان سفارش لایت باکس با متریال‌های مختلف

لایت باکس‌ها دارای انواع و سبک‌های متفاوتی هستند؛ البته تمامی انواع نمایشگرهای نورانی به صورت کلی، دارای مزایای مشابهی هستند اما انتخاب آن‌ها متناسب با فضایی که در آن استفاده می‌شوند، صورت می‌گیرد. به طوری که باید انتخاب لایت باکس بر اساس فضای قرارگیری آن، زیبایی شناسی، میزان بودجه، نوع دکوراسیون، سلیقه افراد و کاربردی که این دسته از لایت‌ باکس‌ها دارند، صورت بگیرد.

در فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام، شما می‌توانید متناسب با بودجه و شرایطی که قصد استفاده از لایت باکس را در آن دارید، از انواع لایت باکس‌ها استفاده نمایید. برای آشنایی شما عزیزان، در ادامه پیرامون انواع لایت باکس را توضیح خواهیم داد:

لایت باکس فریم لس

تابلو لایت باکس فریم لس، جزو به روزترین انواع لایت ‌باکس‌هاست که دارای طراحی ظریفی می‌باشد. این نوع تابلوی نورانی همانطور که از نامش برمی‌آید، دارای طراحی بدون قاب است. به طوری که تنها بر روی یک پروفایل آلومینیومی، لامپ‌های LED تعبیه می‌گردند و در نهایت طرح و تصویر مورد نظر بر روی آن قرار داده می‌شود.

بنابراین لایت باکس فریم لس متشکل از آلومینیوم و پارچه قابل تعویض است. کاربران می‌توانند متناسب با سلیقه خود و محلی که قصد استفاده از لایت باکس را در آن دارند، این تابلو را در یکی از انوع آویز، دیواری، دوطرفه و یا پایه‌دار سفارش دهند.

این دسته از تابلوها به دلیل وزن بسیار کم و قابلیت تولید در ابعاد مختلف، امروزه بسیار محبوب هستند. نصب و استفاده از این نوع تابلوها نیز بسیار آسان است. به طوری که فقط کافی است آدابتور این تابلو به برق متصل گردد. شما عزیزان می توانید در شرکت چاپ سام لایت باکس فریملس مورد نظر خود را سفارش دهید.

لایت باکس مگنتی

لایت باکس مگنتی و یا آهنربایی یکی دیگر از انواع لایت‌ باکس‌‌ها است که به دلیل ظرافت و زیبایی که دارد، امروزه مورد توجه قرار گرفته است. این نوع از لایت باکس‌ها از پروفیل آلومینیومی و بک لایت طلقی تولید می‌شوند. بر اساس سفارش مشتریان، ابعاد بک لایت و ضخامت پروفیل متغیر خواهد بود. با توجه به استفاده از آلومینیوم برای ساخت فریم و استفاده از ام دی اف برای ساخت پشت تابلو، این نوع لایت باکس، مقاومت بالایی دارد.

این دسته از لایت‌ باکس‌ها همانطور که از نامشان مشخص است، دارای آهنربا هستند و به همین دلیل نیز طرح چاپ شده بر روی این دسته از لایت باکس‌ها، به راحتی قابل تعویض است. به طوری که برای اینکار فقط کافی است پلکسی برداشته شود و طرح قبلی با طرح جدید جایگزین گردد.

لازم به ذکر است که لایت باکس مگنتی برای فضای داخلی مناسب است و اغلب برای تبلیغات در محیط‌های سربسته کارایی دارد. امکان سفارش آن در دو مدل آویز و دیواری وجود دارد. برای تامین روشنایی در این دسته از لایت باکس‌ها نیز از LED استفاده می‌شود.

لایت باکس کریستالی

لایت باکس کریستالی، بسیار زیبا هستند و از ظرافت بالایی برخوردار می‌باشند؛ به همین دلیل در نمایشگاه‌ها، ادارات و… برای تبلیغات و یا زیباسازی دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرند. ضمن اینکه از نظر مصرف انرژی نیز بسیار مناسب می‌باشند.

در لایت باکس کریستالی از دو پلکسی گلاس شفاف استفاده می‌شود که دارای ضخامت‌های متفاوتی هستند. در میان این دو لایه پلکسی نیز از بک لیت طلقی استفاده می‌گردد. از مزایای این نوع لایت باکس این است که امکان تعویض طرح آن به راحتی ممکن است.

پلکسی یک ورق شفاف می‌باشد و با توجه به ظاهر نهایی که دارد، معمولا این لایت باکس تحت عنوان تابلو شیشه‌ای نیز شناخته می‌شود. نورپردازی این نوع تابلو، در پشت طرح قرار دارد و با استفاده از LED صورت می‌گیرد.

این نوع تابلو در قالب مستطیلی رایج‌تر است؛ اما در صورت سفارش مشتریان، به یکی از شکل‌های گرد، ذوزنقه‌ای، مربعی و لوزی نیز قابل برش است. همینطور کاربران می‌توانند متناسب با سلیقه خود این تابلو را به صورت آویز و یا دیواری سفارش دهند.

لایت باکس چرخشی

لایت‌ باکس‌های چرخشی یک دید دو طرفه را برای مخاطبان فراهم می‌کنند؛ منظور از دید دو برابر، روشنایی بیشتر نیز هستند.

یکی از مزایایی که لایت باکس چرخشی دارد، این است که می‌توان برای هر دو سمت تابلو، از دو طرح متفاوت و یا مشابه استفاده نمود. ما برای این نوع تابلو، یک موتور را تعبیه خواهیم کرد که لایت باکس به صورت دورانی گردش کند و آنچه که شما مد نظر دارید را معرفی کند.

لایت باکس ام‌دی‌اف

لایت باکس ام‌دی‌اف، دارای ساختاری مشابه با دیگر لایت‌ باکس‌ها است؛ البته جنس فریم این نوع لایت باکس از متریال‌هایی از جمله ام‌دی‌اف، چوب و یا هر نوع متریالی که بر پایه چوب تولید می‌شوند، است.

لایت باکس ام‌دی‌اف از نظر ضخامت، دارای انواع مختلفی است. از لایت باکس‌های ام‌دی‌اف می‌توان در دکوراسیون داخلی نیز استفاده کرد. به طوری که برای استفاده در فضاهای مدرن و در تلفیق با چوب بسیار ایده‌آل است.

لایت باکس اسنپ فریم

لایت باکس اسنپ فریم جزو لایت‌باکس‌های محبوب است که تحت عنوان لایت باکس اسنپی نیز شناخته می‌شود. این نوع لایت باکس دارای فریم است. به طوری که ابتدا طرح بر روی یک لایت طلقی چاپ می‌شود و سپس به همراه بک لایت در یک فرم و قاب آلومینیومی قرار می‌گیرد.

افراد بر اساس طرح، محل قرار گیری تابلو لایت باکس و سلیقه خود، می‌توانند این لایت باکس را در ابعاد مختلفی سفارش دهند. البته برای این لایت باکس محدودیت ابعاد نیز تعریف شده است، به طوری که برای ابعاد خیلی بزرگ مناسب نیست. زیبایی این نوع لایت باکس، به وزن کم و ظاهر مدرنی که دارد، می‌باشد و برای ابعاد بزرگ پیشنهاد نمی‌شود.

این دسته از لایت باکس‌ها ضمن اینکه برای تبلیغات کارایی دارند، در دکوراسیون داخلی در گالری‌ها، نمایشگاه‌ها و… نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای تامین نور مورد نیاز در لایت باکس اسنپ فریم، از LED استفاده می‌شود که دارای مصرف کمی است. کاربران بر اساس سلیقه خود، می‌توانند این نوع لایت‌ باکس را در یکی از مدل‌های آویز و یا دیواری سفارش دهند.

باید جعبه نورانی با در نظر گرفتن اینکه لایت باکس در چه مکانی نصب خواهد شد؟ تبلیغات برای چه نوع محصول و چه خدماتی است؟ آب و هوا و شرایط محیطی به چه صورت است؟ بیشترین تردد برای افراد و یا خودروها می‌باشد یا خیر؟ فاصله دید لایت باکس با مخاطبان چقدر است؟ طراحی گردد. بنابراین پیش از اینکه فایل مرتبط با لایت باکس را برای کارشناسان ارسال کنید، حتما از طراحی لایت باکس خود اطمینان داشته باشید تا در نهایت از نتیجه نیز راضی باشید.

استفاده ازLED های کم مصرف

ما در مجموعه چاپ سام برای ساخت لایت باکس از LED کم مصرف استفاده می‌کنیم؛ به طوری استفاده از این نوع لامپ فلورسنت و یا نئون در صنعت تابلوسازی، کمتر شده است و معمولا از لامپ LED برای این منظور استفاده می‌شود که ضمن برخورداری از دوام و ماندگاری بالا، دارای مصرف کمی است.

بنابراین می‌توانید در فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام، این محصول را تهیه کنید. تبلیغات به صورت شبانه روزی با پرداخت کم‌ترین هزینه، با استفاده از لایت باکس‌ امکان پذیر است. بهره‌وری انرژی لایت باکس با استفاده از لامپ LED بسیار پایین است و دارای هزینه نگهداری پایینی نیز می‌باشد. به طوری که با استفاده از این دسته از لامپ‌ها تا 90 درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

قابل سفارش در ابعاد سفارشی

در مجموعه چاپ سام، می‌توانید در فروش ویژه لایت باکس، این تابلو تبلیغاتی نورانی را در ابعاد دلخواه خود سفارش دهید. به طوری که متناسب با محل قرارگیری لایت باکس و یا نوع کسب و کار، ابعاد تابلو را اعلام کنید تا ما آن را مطابق با درخواست شما طراحی و تولید کنیم.

چاپ باکیفیت

در فروش ویژه لایت باکس، می‌توانید سفارش چاپ خود را بر روی متریال‌های متعددی از جمله پارچه، پی وی سی، یو و… سفارش دهید. چاپ سام مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ است که با استفاده از آن، بهترین و باکیفیت‌ترین وضوح از تصویر مورد نظر برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد.

امکان تعویض چاپ

تعویض چاپ لایت باکس کاملا به صورت ساده و آسان صورت می‌گیرد؛ به طوری که این تکنیک بدون نیاز به ابزار تخصصی و خیلی آسان انجام می‌شود. برای مجموعه‌های که نیاز دارند به صورت مرتب طرح چاپ شده را تغییر بدهند و یا تصاویر تبلیغاتی را تعویض کنند، این نوع تبلیغات بهترین و آسان‌ترین گزینه می‌باشد.

ضخامت و وزن پایین

در فضاهای داخلی، وزن در دسته‌بندی فاکتورهای مهم قرار دارد؛ به طوری که ما سعی می‌کنیم ضخامت بسیار کمی را برای لایت باکس‌ها در نظر بگیریم تا وزن این تابلو را نیز به حداقل برسانیم.

لایت باکس یک روش بادوام و باکیفیت، دارای نصب آسان، روشی مقرون به صرفه، متنوع و … است که با استفاده از آن می‌توانید یک تبلیغات نوین و جدید را برای کسب و کار خود انجام دهید.

فروش لایت باکس در مجموعه چاپ سام با قیمت مناسب

فروش لایت باکس در مجموعه چاپ سام با قیمت مناسب

در تعیین قیمت لایت باکس که در مجموعه چاپ سام ارائه می‌شود، فاکتورهای متعددی تاثیرگذار هستند که در ادامه قصد داریم پیرامون آن‌ها توضیحاتی را ارائه دهیم.

ابعاد لایت‌ باکس

لایت باکس ها مشابه با دیگر طرح‌های گرافیکی، در ابعاد استانداردی طراحی می‌شوند. معمولا سایزهای استانداردی برای لایت باکس وجود دارد؛ با این حال امکان تولید این تابلو نورانی در ابعاد دلخواه در مجموعه چاپ سام نیز وجود دارد. می‌توانید پیرامون انتخاب ابعاد مناسب برای طراحی و تولید لایت باکس، از کارشناسان چاپ سام نیز در این زمینه مشاوره دریافت کنید.

میزان پیچیدگی طراحی لایت باکس

قطعا طراحی لایت‌ باکس‌هایی که در کسب و کارهای متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند، با یکدیگر متفاوت است.

در برخی موارد طراحی لایت باکس‌ها با استفاده از قالب‌های آماده صورت می‌گیرد؛ در حالی که در برخی مواقع دیگر برای طراحی لایت‌ باکس‌ها از طراحی اختصاصی استفاده می‌شود. با توجه به اینکه این شیوه از تبلیغات درصورتی که منحصر به فرد باشد، اثرگذاری بالاتری را دارد، بسیاری ترجیح می‌دهند به سراغ طراحی بروند که باید هزینه بالاتری را نیز پرداخت کنند.

زمان صرف شده برای طراحی لایت‌باکس

مدت زمانی که برای طراحی و ویرایش لایت باکس صرف می‌شود نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است. اگر یک طرح معمول باشد، به طوری که نیاز به طراحی و یا ویرایش داشته باشد، این هزینه در قیمت نهایی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

نوع طراحی

نوع طراحی لایت باکس در شرکت های چاپی بر اساس سلیقه مشتریان صورت می‌گیرد و این موضوع نیز در افزایش و یا کاهش هزینه نهایی تاثیرگذار است.

در برخی مواقع مشتریان به دنبال طراحی سه بعدی هستند و برای این منظور باید از نرم افزارهای حرفه‌ای، المان‌های گرافیکی، ترکیب رنگ و … استفاده شود. این موضوعات باید در پیاده سازی و تخمین قیمت نهایی نیز در نظر گرفته شوند.

ما به منظور مساعدت با شما مشتریان گرامی، سعی کرده‌ایم در فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام، شرایطی را فراهم کنیم که بالاترین کیفیت و کم‌ترین قیمت را برای شما عزیزان ارائه دهیم. می‌توانید برای تخمین هزینه چاپ لایت باکس در مجموعه چاپ سام، از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان در ارتباط باشید و قیمت نهایی را استعلام بگیرید.

فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام

لایت باکس‌ها به دلیل برخورداری از ویژگی‌ها و مزایایی که دارند، یک تبلیغات همه‌کاره به شمار می‌روند. به طوری که با استفاده از آن‌ها می‌توان بدون هیچ تلاشی برای دیده‌ شدن، نظر مخاطبان هدف را جلب کرد. بنابراین این روش یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای تبلیغات به شمار می‌رود. به طوری که با جلب اعتماد مشتریان، زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا مخاطبان به کسب و کار شما اهمیتی دوچندان بدهند.

با فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام، می‌توانید این تابلوهای تبلیغاتی نورانی را با طراحی تخصصی توسط بهترین طراحان، تولید شده از بهترین متریال و با قیمتی عالی متناسب و کاربردی برای کسب و کارتان تهیه کنید.

درصورتی که می‌خواهید از شرایط فروش ویژه لایت باکس در چاپ سام مطلع شوید، از طریق راه‌های ارتباطی مانند شماره تماس 02187700017 و یا تلگرام و واتساپ با کارشناسان در ارتباط باشید. پس از ارسال فایل توسط شما برای کارشناسان مجموعه، فرآیند ساخت لایت باکس آغاز می‌شود و پس از سه روز کار آماده تحویل خواهد بود. این مجموعه خدمات پس از فروش دو ساله، کارت گارانتی، آویز حلقه‌ای برای نصب، زنجیر آویز، دفترچه گارانتی، منبع تغذیه و … نیز همراه با لایت باکس برای شما در نظر گرفته است. از همراهی شما متشکریم.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر