coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی زد فلیپ 6 تنها در یک نسخه با اسنپدراگون 8 نسل 3 به بازار عرضه می‌شود

گلکسی زد فلیپ 6 برخلاف نسل‌های پیشین، تنها در یک نسخه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به بازار عرضه خواهد شد. این یعنی هیچ نسخه‌ای از این گوشی، با تراشه اگزینوس وجود نخواهد داشت.

گوشی تاشو بعدی سامسونگ یعنی Galaxy Z Flip6 تنها یک مدل آن هم با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام خواهد داشت. سامسونگ همیشه گوشی‌های گلکسی زد فلیپ خود را در دو مدل با چیپست‌های اگزینوس و اسنپدراگون روانه بازار کرده، اما ظاهرا در نسل جدید اوضاع متفاوت خواهد بود. این اطلاعات توسط افشاگری به نام kro_roe در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر شده است.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی زد فلیپ 6

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ رویداد معرفی بعدی خود را در تاریخ 10 جولای برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که سامسونگ در طول این رویداد از پرچمدارهای تاشو جدید خود یعنی گلکسی Z Flip 6 و گلکسی Z Fold 6 رونمایی کند. این دو گوشی از محصولات تاشویی هستند که همواره مورد لطف بازارهای جهانی قرار گرفته و از محبوبیت بالایی برخوردارند.

گلکسی زد فلیپ 6

حال، افشاگری مدعی شده که در Galaxy Z Flip 6 برخلاف سال‌های گذشته، از تراشه‌های اگزینوس 2400 سامسونگ استفاده نخواهد شد. این در حالی است که افشاگران دیگر در گذشته گفته بودند که گلکسی Z Flip6 در برخی مناطق دارای چیپست Exynos 2400 و در مناطق دیگر دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود.

سامسونگ معمولا گوشی‌های تاشو پرچمدار خود یعنی گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ را به جدیدترین و قدرتمندترین چیپست‌های اسنپدراگون کوالکام مجهز می‌کند. از سوی دیگر، این شرکت همیشه رویکرد ثابتی داشته و این دو گوشی را در دو مدل کوالکام و اگزینوس در بازارهای مختلف عرضه کرده است. پس اگر این اطلاعات درست باشند، شاهد یک تغییر عمده در سیاست‌های همیشگی این شرکت خواهیم بود. البته ناگفته نماند که تراشه اگزینوس 2400 به کار رفته در سری گلکسی S24، از نظر عملکرد و کارایی دست کمی از اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام ندارد.

در حال حاضر هیچ تایید رسمی درباره صحت شایعات پیرامون این گوشی وجود ندارد، اما مسلما با نزدیک شدن به زمان عرضه و رویداد 10 جولای سامسونگ، اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 6 و تغییر سیاست چیپست‌های دوگانه سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر