coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پرچمداران آینده شیائومی به صورت رسمی ظاهر شدند

روز گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه پرچمداران آینده شیائومی احتمالا به زوم پریسکوپ مجهز خواهند شد در میان کاربران منتشر شد. البته این تازگی ندارد مدتی است که مرتبا اطلاعات جدید از سری 15 شیائومی منتشر می‌شود اما امروز ما شاهد این محصولات در پایگاه داده های رسمی IMEI هستیم.

Android Headlines ورودی‌هایی را برای دستگاه‌های Xiaomi 15 در پایگاه داده مشاهده کرد. بر اساس گزارش جدید سری 15 شیائومی با سه شماره مدل 24129PN74G، 24129PN74I و 24129PN74C.  ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: شیائومی 15 پرو احتمالا به دوربین زوم پریسکوپ مجهز شود

قبلا می‌دانستیم که شیائومی 15 پرو دارای شماره مدل 24101PNB7C است. اما نکته هیجان‌انگیز این گزارش‌ها چهار رقم اول این اعداد است که احتمالا به تاریخ عرضه اشاره می‌کنند.

شیائومی معمولا مدل‌های پرو و وانیل خود را به صورت همزمان عرضه می‌کند اما این بار شاید همه چیز شکل دیگری به خود بگیرد. به نظر می‌رسد این تولید کننده قصد دارد مدل پرو پرچمداران آینده خود را محدود به باز چین و مدل استاندارد سری 15 را به صورت جهانی عرضه کند.

پایگاه داده IMEI نکته جالب دیگری را به نام  “ماهواره Xiaomi 15 Pro Ti” با شماره مدل 2410DPN6CC به اشتراک گذاشته. این به ما نوید یک قاب تیتانیومی با قابلیت پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای را می‌دهد. «اما به نظر می رسد بر اساس پایان بندی “CC” انحصاری چین نیز باشد.»

البته قاب‌های تیتانیومی برای پرچمداران آینده شیائومی تازگی ندارند؛ چرا که جانشینان قبلی هم آن را داشتند. اتصال ماهواره‌ای نیز در نسخه چینی 14 Pro و 14 Ultra موجود بودند و به نظر می‌رسد در شیائومی 15پرو هم ادامه دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پرچمداران آینده شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر