coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نمایشگر ردمی‌ K70 اولترا تراشه مستقل دارد

به تازگی شایعه‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهند به خانواده ردمی K70 یک عضو جدید هم اضافه می‌شود. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد با اضافه کردن ردمی‌ K70 اولترا این مجموعه را بزرگتر کند. اکنون اطلاعاتی از این دستگاه به بیرون نشت کرده است.اسمارت پیکاچو کارشناس معروف ویبو از برخی ویژگی‌های عضو جدید سری ردمی K70 پرده برداشته است. بر اساس گفته‌های وی این دستگاه یک باتری سنگین 5500 میلی‌آمپر ساعتی را حمل کرده و تا 120 وات را پشتیبانی می‌کند. در این صورت باتری ردمی‌ K70 اولترا از نسل قبلی خود ردمی K60 اولترا، 500 آمپر بیشتر است.

بیشتر بخوانید:پرچمداران آینده شیائومی به صورت رسمی ظاهر شدند

این مشاور اعلام کرده که صفحه نمایش این دستگاه 1.5K وضوح داشته که یک تراشه دو هسته‌ای مستقل آن را تامین می‌کند. «مورد دوم می تواند شبیه تراشه نمایشگر X7 K60 Ultra باشد که به دستگاه کمک می‌کند تا نرخ فریم اصلی 144 فریم در ثانیه را در بازی‌های سازگار به دست آورد.»

پیش‌تر یک منبع دیگر به نام Digital Chat Station اطلاعاتی از محصول جدید شیائومی در ویبو منتشر کرده بود که با اطلاعات جدید مطابقت دارد. در این صورت ما شاهد یک دستگاه دیگر به جز ویوو X100s Pro خواهیم بود که از آخرین تراشه مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9300+ استفاده می‌کند.

مشاور معروف از یک طراحی مفصل، عمیق و منحصر به فرد حرف زده؛ به نظر می‌رسد پای یک نسخه سفارشی شده از Dimensity 9300+ در میان است که به طور خاص برای ردمی‌ K70 اولترا طراحی شده است. از نظر ظاهری شما باید منتظر یک قاب فلزی محکم با پنل پشتی شیشه‌ای باشید. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در برابر آب، گردوغبار و عوامل محیطی مقاوم باشد.

به هر حال احتمالا ردمی‌ K70 اولترا در ماه ژوئن یا جولای سال جاری عرضه شود. البته شایعه شده که شیائومی یک نسخه بهینه شده از همین دستگاه با نام تجاری Xiaomi 14T Pro را اواخر سال جاری به بازار جهانی عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ردمی‌ K70 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر