coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ویوو S19 و ویوو S19 Pro احتمالا با باتری‌های بزرگتری عرضه شوند

سری جدید ویوو vivo S19 در راه است؛ اما طبق معمول مشخصات پیش از معرفی خود دستگاه از راه رسیده‌اند. یکی از کاربران معتبر اکنون از باتری‌های بزرگ داخل ویوو S19 و ویوو S19 Pro خبر داده است.بر اساس اعلام Digital Chat Station سری جدید ویوو با باتری های بزرگ عرضه می‌شوند اما چیپست و نمایشگر نسل های قبلی خود یعنی مدل‌های S18 را حفظ خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


هر دو دستگاه ویوو S19 و ویوو S19 Pro از دوربین جلویی 50 مگاپیکسلی بهره‌مند هستند و در قاب پشتی هم جزیره سه گانه دیده می‌شود که شامل واحدهای 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 50 مگاپیکسلی تله فوتو خواهند بود. به این ترتیب به نظر می‌رسد با یکی از بهترین گوشی های ویوو 2024 مواجه هستیم.

این افشاگر همچنین اعلام کرد که ویوو S19 Pro باتری 5500 میلی آمپر ساعتی را حمل می‌کند؛ اما برای نسخه وانیلی باتری بزرگتر 6000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده. هر دو این باتری‌ها نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته‌ترند اما شارژ 80 همچنان با آنهاست.

ویوو S19 و ویوو S19 Pro احتمالا با باتری‌های بزرگتری عرضه شوند

وجود چیپست‌های Dimensity 9200+ در نسخه پرو به تایید Geekbench نیز رسیده است، در نسخه معمولی هم احتمالا تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 قرار خواهد گرفت. پنل‌های OLED 6.78 اینچی با رزولوشن 2800 در 1260 پیکس نیز برای هر دو دستگاه به عنوان نمایشگر انتخاب شده. به هر حال باید بدانید نسخه معمولی فقط در چین عرضه شده و برای ورود به بازارهای جهانی به سری vivo V تغییر نام می‌دهند، بنابراین احتمالا شما تاکنون مشخصات اولین اعضای سری vivo V31 را مطالعه کرده‌اید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویوو S19 و ویوو S19 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر