coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ گلکسی M35 در سه رنگ مختلف به نمایش درآمد

چند روز پیش کنسول Google Play اولین تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی M35 آینده را لو داد. این دستگاه به تراشه اگزینوس 1380 SoC مجهز بوده ویک گزینه رم 6 گیگابایتی در نظر گرفته شده است.سامسونگ گلکسی M35 اندروید 14 را اجرا خواهد کرد. امروز evleaks  افشاگر معروف ایوان بلاس، تصاویر 360 درجه‌ای از این دستگاه منتشر کرده که علاوه بر رنگبندی نگاه بهتری از طراحی این دستگاه را در اختیار ما قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


سامسونگ گلکسی M35

سامسونگ گلکسی M35 تقریبا چیزی بیشتر از نسل قبلی خود یعنی گلکسی M34 ندارد. دوربین‌ سلفی نیز به مانند برادر بزرگتری و در همانجای همیشگی تعبیه شده‌اند. با جمع‌بندی این اطلاعات در می‌توان فهمید که با یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده 2024 روبرو هستیم.

اطلاعات منتشر شده جدید حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی M35 یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. این احتمالا یکی از معدود تفاوت‌های گلکسی جدید سامسونگ با مدل گلکسی A35 است. انتظار می‌رود قاب پشتی این دستگاه برخلاف سایرین پلاستیکی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سامسونگ گلکسی M35 و رنگبندی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر