coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پوکو F6 پرو از گلکسی S24 پلاس سامسونگ بهتر است!

پوکو F6 پرو پرقدرت وارد بازار می‌شود و پرچمدار نسل فعلی رقیب کره‌ای خود یعنی گلکسی S24 پلاس سامسونگ را به زمین می‌کوبد.

همان‌طور که می‌دانید پوکو F6 Pro در اواخر هفته جاری رسما در بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، تیزر تبلیغاتی این گوشی، برای غول فناوری کره جنوبی، سامسونگ، و گوشی پرچمدار آن خط و نشان کشیده است. این برند چینی، در جدیدترین تیزری که با کاربران به اشتراک گذاشته، پوکو اف 6 پرو خود را با گلکسی S24 پلاس سامسونگ مقایسه کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات روی کاغذ این دو گوشی را با هم مقایسه کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوکو F6 پرو در برابر گلکسی S24 پلاس

برند زیر مجموعه شیائومی، پوکو، از سری F6 خود در تاریخ 23 می 2024 رونمایی خواهد کرد. این گوشی‌های هوشمند در کنار اولین تبلت این برند یعنی پوکو پد، وارد بازار خواهند شد. حالا برند POCO با انتشار یک پوستر تبلیغاتی و قرار دادن نسخه پرو این سری در مقابل Galaxy S24+، هیاهویی را در فضای مجازی به راه انداخته است. این شرکت ادعا می‌کند که هیچ رقیبی در محدوده قیمتی پوکو F6 Pro در بازار وجود نخواهد داشت. حال بیایید این دو دستگاه را از جنبه‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنیم.

پوکو F6 پرو

گوشی سامسونگ گلکسی S24 پلاس با تراشه اگزینوس 2400 وارد بازار شد. در مقابل، POCO F6 Pro با تراشه پرچمدار نه چندان قدیمی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی از شارژ سریع سیمی 120 واتی برخوردار خواهد بود که بسیار سریع‌تر از شارژ سریع سیمی 45 واتی در Galaxy S24 Plus است.

از دیگر مشخصات برتر این گوشی می‌توان به صفحه نمایش آمولد 120 هرتزی با وضوح WQHD+ و حداکثر روشنایی 4000 نیت و همچنین باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این در حالی است که پرچمدار سامسونگ از صفحه نمایش آمولد 120 هرتزی با وضوح QHD+ و حداکثر روشنایی 2600 نیت و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

از نظر طراحی نیز هر دو گوشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ پوکو F6 Pro دارای قاب فلزی درجه یک و S24+ دارای قاب آلومینیومی Armor است. هر دو دستگاه هم از تنظیمات دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS برخوردار هستند.

اما اگر از مشخصات بگذریم، قیمت، حوزه دیگری است که قطعا سامسونگ نمی‌تواند پوکو را در آن شکست دهد. قیمت گلکسی اس 24 پلاس در حال حاضر از 999 دلار شروع می‌شود و تا 1199 دلار افزایش می‌یابد. در مقابل، قیمت پوکو اف 6 پرو (برای هر سه نسخه با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی) از مرز 1000 دلار عبور نمی‌کند. پس ادعای پوکو، چندان هم غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد، حال باید صبر کنیم و عملکرد گوشی جدید پوکو را در دنیای واقعی ببینیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پوکو F6 پرو چیست؟ به نظر شما این گوشی می‌تواند روی سامسونگ را کم کند؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر