coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پوکو F6 در مرجع صدور گواهی IMDA سنگاپور ظاهر شد؛ عرضه جهانی نزدیک است

گوشی پوکو F6 در مرجع صدور گواهی IMDA سنگاپور قرار گرفت. این گوشی به زودی به عنوان نسخه جهانی ردمی توربو 3 در بازارهای مختلف موجود خواهد شد.

پوکو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های جدید سری F خود به بازارهای جهانی است. اکنون، نسخه پایه این سری یعنی Poco F6 در مرجع صدور گواهی IMDA سنگاپور ظاهر شده و از این رو می‌توان گفت که زمان عرضه از آنچه که فکر می‌کنیم هم نزدیک‌تر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات پوکو F6

اخیرا گوشی جدیدی از برند پوکو با شماره مدل 24069PC21G در پایگاه داده و اطلاعات IMDA سنگاپور قرار گرفته است. از آنجایی که این شماره مدل قبلا تحت نام Poco F6 در پلتفرم صدور گواهی NBTC مشاهده شده، ما مطمئن هستیم که این گواهی و شماره مدل متعلق به پوکو اف 6 هستند.

پوکو F6
گواهی IMDA پوکو F6

متاسفانه در هیچ یک از این گواهی‌ها اشاره مستقیمی به مشخصات و ویژگی‌های گوشی نشده اما به احتمال زیاد Poco F6 یک نسخه تغییر نام یافته از Redmi Turbo 3 خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توان انتظار داشت که پوکو F6 با صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام، 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 وارد بازار شود.

این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX882) با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX355) و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 واتی برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید پوکو یعنی پوکو F6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر