coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی A04s سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی می 2024 را دریافت می‌کند

برنامه سه ماهه گلکسی A04s سامسونگ آغاز شد. این بدان معناست که این گوشی هر سه ماه یک بار یک به‌روزرسانی امنیتی از سامسونگ دریافت می‌کند. آخرین آپدیت این گوشی به ماه فوریه باز می‌گردد.پس از گذشت سه ماه غول فناوری کره‌ای اکنون وصله امنیتی می 2024 را در اختیار گلکسی A04s قرار داده تا 45 مشکل امنیتی را برطرف کند. به روز رسانی نرم‌افزار جدید با شماره سیستم عامل A047FXXS7DXE5 شناخته می شود.

در حال حاضر کاربران هندی این وصله امنیتی را دریافت کرده‌اند اما احتمالا سامسونگ به زودی آن را به سراسر دنیا عرضه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


گلکسی A04s سامسونگ بروزرسانی آخر One UI 6.1 را نیز دریافت خواهد کرد

البته خبر خوب این است که گلکسی A04s واجد شرایط دریافت One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 است که ویژگی‌های جدید بسیاری را به همراه دارد؛ اما همانطور که می‌دانید اینجا هم خبری از هوش مصنوعی نیست. سامسونگ قصد ندارد گلکسی AI را به گوشی‌های میان‌رده‌ی خود بیاورد.

به هر حال انتظار می‌رود One UI 6.1 طی چند هفته آینده برای گلکسی A04s عرضه شود. شما می‌توانید با ورود به بخش تنظیمات، به‌روزرسانی نرم افزار، دانلود و نصب وصله امنیتی می 2024 را دانلود و استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسیA04s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر