coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ گلکسی A14 به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت می‌کند

پس از گذشت دو ماه و نیم از اینکه تمام دستگاه های واجد شرایط به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت کردند، سرانجام سامسونگ تصمیم گرفت آن را برای گلکسی A14 منتشر کرد.البته توجه داشته باشید این به روزرسانی فعلا در اختیار نسخه بین‌المللی گوشی هوشمند (SM-A145F) در بسیاری از مناطق جهان، از جمله هند، قرار گرفته است. این به روزرسانی نرم افزاری با شماره ساخت A145FXXU6CXF1 عرضه شده و وصله امنیتی ژوئن 2024 را با خود به همراه آورده تا 59 مشکل امنیتی هم برطرف کند.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی One UI 6.1 چه ویژگی هایی را به گلکسی A14  اضافه می‌کند؟

با One UI 6.1، گلکسی A14 شما بسیاری از ویژگی‌های جدید مربوط به سفارشی‌سازی رابط کاربری، ویرایش تصویر، اشتراک‌گذاری فایل‌ها، مدیریت سلامت، تایپ کردن، انجام چند کار، جستجوی محتوا در برنامه گالری و حفاظت از داده و باتری را دریافت می‌کنید.

خبر بد این است که گلکسی A14 هم قابلیت‌های هوش مصنوعی را دریافت نمی‌کند. به نظر می‌رسد سامسونگ Galaxy AI را به گوشی و تبلت‌های پرچمدارش محدود کرده است. اما نگران نباشید در عوض گلکسی A14 واجد شرایط دریافت One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 است که انتظار می‌رود بسیاری از ویژگی‌های جدید از جمله رابط کاربری جدید را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سامسونگ گلکسی A14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام خسته نباشید اگه منتشر شده این آپدیت پس چرا من هرچی چک میکنم آپدیت بالا نمیاد

    پاسخ

    مخاطب عزیز در خبر هم عنوان شده که فعلا برای نسخه بین‌الملل SM-A145F عرضه شده

    پاسخ